دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل موی بلند مردانه جدید و فشن برای آقایان مدگرا

  • ندا خوشرو
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
  • ۰

مدل موی زیبا و جذاب می تواند ظاهر شما را به کلی تغییر دهد و علاوه بر این مدل مو نشان دهنده شخصیت شما است و با انتخاب مدل موی متفاوت ظاهر شما متفاوت تر از همیشه خواهد شد, در این بخش انواع مدل موی بلند مردانه جدید را مشاهده خواهید کرد.

اگر مدل مو انتخابی تان به فرم صورت شما بیاید ظاهری متفاوت و جذاب خواهید داشت. مدل مو را باید به گونه ای انتخاب کنید که بتواند عیب های صورت شما را بپوشاند و بر روی ویژگی های مثبت ظاهر شما تاکید داشته باشد. مدل موهای بلند مردانه یکی از انواع مدل موهایی است که بیشتر آقایان تمایل دارند از این مدل مو برای کوتاهی موهای خود استفاده کنند.

انتخاب مدل مویی زیبا و متفاوت از بین صدها مدل موی متنوع کار سخت و دشواری است و علاوه بر این مدل مو با زیبایی و جذابیت چهره شما رابطه مستقیمی دارد. مدل موهای متنوعی برای کوتاهی موهای مردان وجود دارد که مدل مو بلند مردانه، یکی از این مدل موها است.

جدیدترین مدل موهای مردانه

تصاویر انواع نمونه های مدل موی بلند مردانه زیبا و شیک

فرم صورت و بافت مو دو عامل اصلی و تاثیرگذار بر روی انتخاب مدل مو هستند و اگر شما تمایل دارید تا زیباترین و بهترین مدل موها را داشته باشید باید به این عامل اصلی در هنگام انتخاب مدل موی خود توجه کنید. همیشه قبل از کوتاهی موهای خود با آرایشگرتان در مورد مدل موی انتخابی خود مشورت کنید تا از آمدن مدل مو به چهره تان مطمئن شوید.

انواع نمونه های مدل موی مردانه
مدل های مو مردانه می تواند اعتماد به نفس و جذابیت چهره مردانه شما را بیشتر کند. مدل موی انتخابی تان همچنین بر روی استایل شما تاثیرگذار است و اگر مدل موهای شما زیبا و جذاب باشند خوش تیپ تر از همیشه به نظر می رسید.

مدل موی زیبا مردانه

مدل مو بلند مردانهمدل موی بلند زیبا و جذاب مردانه

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل موی مردانه بلند مخصوص موهای فر

مدل موی بلند مردانه
برخی از آقایان مدل مو را بر حسب فصل های مختلف سال انتخاب می کنند معمولا مدل موهای کوتاه مردانه برای فصل تابستان مناسب تر هستند زیرا از تعریق زیاد شما جلوگیری می کنند و همچنین مدل موهای بلند مردانه برای فصل های سرد سال مناسب تر است.
بیشتر آقایان از مدل موهای بلند به عنوان مدل موی داماد استفاده می کنند که این مدل موهای زیبا و جذاب می توانند چهره شما را در جشن عروسی تان متفاوت از همیشه نشان دهند.

مدل موی مردانه زیبا و جذاب   مدل موهای بلند مردانه

مدل موی مردانه برای آقایان با چهره جذاب

مدل موی بلند مخصوص آقایان مد گرا

مدل موی زیبا مردانه مدل مو بلند مردانه مدل موی زیبا مردانه زیباترین مدل موهای مردانه مدل مو جدید مردانه مدل های زیبا و جذاب موی مردانه مدل موی مردانه جدید مدل موی بلند و زیبا مردانه مدل موی مردانه زیبا و متفاوت   مدل مو برای آقایان جذاب مدل موی جدید برای آقایان مدل موی بلند فر مردانه

در این بخش زیباترین و جدیدترین نمونه های مدل موهای بلند مردانه را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل موها مورد توجه شما همراهان عزیز قرار بگیرند.

اگر به دنبال مشاهده مدل موهای بیشتری هستید می توانید به بخش مدل موی مردانه مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *