دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل گچ بری سقف جدید و کاربردی برای ساختمان های مدرن

  • ندا خوشرو
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

گچ بری از انواع هنرهای وابسته به معماری می باشد و در هر دوره رمانی گچ بری ها طرح و شکل مخصوص به همان دوره را داشته اند در ادامه این مطلب نمونه هایی از مدل گچ بری سقف برای ساختمان های مدرن و لوکس را مشاهده خواهید کرد.

از زمان های گذشته تا به امروزه در ایران از گچ بری برای تزیین سقف استفاده می شود مصالح اصلی مورد استفاده در مدل گچ بری سقف گچ می باشد و به دلیل خاصیت شکل پذیری آسان و چسبندگی و رنگ مطلوب و قیمت ارزان گچ, بیشتر معماران ساختمان از طرح های مختلف گچ بری برای سقف و شومینه و دور لوستر و … استفاده می کنند.

استفاده از طرح های زیبا و جذاب گچ بری سقف می تواند معماری داخلی منزل شما را مدرن و متفاوت کند امروزه طرح های مختلفی برای گچ بری سقف طراحی شده اند که شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و معماری داخلی ساختمان خود از طرح های مدرن و کلاسیک گچ بری برای سقف منزل تان استفاده کنید.

مدل گچ بری سقف برای دور لوستر

تصاویر انواع نمونه های مدل گچ بری سقف برای آشپزخانه و پذیرایی

یکی از بخش های مهم در هر خانه ای پذیرایی است که باید برای  طراحی دکوراسیون داخلی و معماری داخلی پذیرایی اهمیت زیادی قائل شد. امروزه از مدلهای کناف سقف و سقف کاذب و گچبری سقف برای تزیین سقف پذیرایی استفاده می شود که مدلهای گچ بری سقف پذیرایی در بین طراحان داخلی ساختمان محبوبیت زیادی را از زمان های گذشته تا به امروز داشته اند و علاوه بر این استفاده از مدلهای گچ بری سقف می تواند معماری داخلی هر خانه ای را متحول کند.

طرح های گچ بری سقف پذیرایی

علاوه بر پذیرایی از گچ بری می توان در مکان های مختلفی از سقف ساختمان نظیر سقف آشپزخانه و سقف اتاق خواب استفاده کرد.

گچ بری سقف آشپزخانه مدل گچ بری دور لوستر
استفاده از لوسترهای زیبا و متفاوت می تواند نمای متفاوتی را به سقف ساختمان بدهد هم چنین ایجاد نورپردازی مدرن بر روی سقف گچ بری زیبایی و جذابیت سقف گچ بری شده را بیشتر می کند.

  •  آرون گروپس

گچ بری دور لوستر
در ادامه این مطلب نمونه هایی از مدلهای گچ بری سقف برای مکان های مختلف منزل را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طراحی های مدرن مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند.

گچ بری سقف آشپزخانه مدل گچ بری کلاسیک سقف مدل گچ بری سقف برای پذایریی    گچ بری سقف زیبا و جدید مدل گچ بری سقف گچ بری سقف مدرن مدل گچبری زیبا برای سقف اتاق خواب

گچ بری سقف پذیرایی مدل های گچ بری سقف گچ بری سقف با نورپردازی متفاوت و ایده آل

گچ بری سقف پذیرایی گچ بری سقف پذیرایی شیک و زیبا

مدل گچ بری کلاسیک گچ بری سقف پذیرایی   گچ بری سقف زیبا مدل گچ بری سقف ساده مدل گچ بری سقف پذیرایی مدرن گچ بری دور لوستر و پنکه سقفی

گچ بری سقف اتاق خواب

مدل سقف گچ بری شده گچ بری زیبا و متفاوت مدل گچ بری سقف برای خانه های لوکس گچبری سقف پذیرایی مدل گچبری مدرن برای خانه های لوکس

گچ بری سقف زیبا و مدرن

مدلهای شیک و مدرن گچبری سقف

در معماری ایرانی که بسیار زبانزد می باشد و آمیخته با فرهنگ و تمدن سرزمینمان است هنر زیبای گچبری می باشد که همانگونه که در بالا نیز بیان شد از گذشته های خیلی دور برای تزیین و طراحی سقف خانه، مساجد و بسیاری از مکان های دیگر از این هنر زیبا استفاده می شده است که امروزه نیز هنوز در مناطق مختلف ایران علاقمند به این نوع معماری هستند و با اعمال آن در سقف خانه های خود آن را حفظ کرده اند.

گچ بری امروز روز به شکل مدرن تری اعمال می گردد و در کنار استفاده آن، از شیوه های نوینی همچون نورپردازی با نور مخفی که زیبایی بی نظیری به سقف می بخشد مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر نورپردارزی، رنگ آمیزی طرح های متنوع و شیک گچ بری سبب ایجاد فضای مجلل در منزل به خصوص در اتاق یا سالن پذیرایی می گردد و هر بیننده ای را مدهوش زیبایی خود می نماید و غرق در طرح های برجسته روی سقف می کند.

جدیدترین مدل گچ بری سقف

در ادامه این بخش سعی کرده ایم مدلهای به روز و فوق العاده شیکی از گچ بری مدرن را در اختیار همراهان عزیز و علاقمندان به این هنر و معماری ناب قرار دهیم که خواهشمندیم تا پایان نظاره گر این گچ بری های زیبا و عالی باشید و معماری سقف منزل و یا هر مکان دیگر را به خوبی انجام دهید.

گچ بری سقف با طراحی عالی

گچ بری سقف با طراحی ایده آل

گچ بری سقف با طراحی قشنگ

گچ بری سقف با طراحی متفاوت

گچ بری سقف با طراحی شیک

بهترین مدل گچ بری سقف

گچ بری سقف با طراحی به روز

گچ بری سقف با طراحی جالب

گچ بری سقف با طراحی بی نظیر

گچ بری سقف با طراحی فوق العاده

گچ بری سقف با طراحی تماشایی

خاص ترین مدل گچ بری سقف

طرح زیبای گچبری سقف

طرح مدرن گچبری سقف

طرح متفاوت گچبری سقف

طرح جالب گچبری سقف

طرح مناسب گچبری سقف

شیک ترین مدل گچ بری سقف

طرح عالی گچبری سقف

مدل گچ بری سقف و دیوار منزل می تواند زیبایی و جذابیت معماری داخلی منزل را بیشتر کند و علاوه بر این استفاده از گچ بری با طرح های باشکوه و متفاوت فضای مختلف و متفاوتی را در درون دکوراسیون داخلی منزل شما بوجود می آورد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *