دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

جذاب ترین لباس های مجلسی بلند برای خانم های شیک پوش

  • ندا خوشرو
  • ۶ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

لباس مجلسی از مهمترین خرید ها برای هر خانمی محسوب می شود زیرا طرح و مدل لباس مجلسی می تواند بر روی زیبایی اندام خانم ها تاثیرگذار باشد, در ادامه انواع مدل لباس مجلسی بلند زنانه و دخترانه را مشاهده خواهید کرد.

مدل پیراهن شب بلند از انواع لباسهای مناسب برای جشن های رسمی است که امروزه توجه بیشتر خانم های ایرانی را به سوی خود جلب کرده است. پیراهن بلند مجلسی در انواع طرح های متنوع و زیبا دوخته می شود و شما می توانید با توجه به فرم اندام خود طرح مناسبی از این مدل لباس ها برای خرید انتخاب نمایید.

مدل و طرح هر لباسی می تواند بر روی چهره و اندام شما تاثیرگذار باشد پس در هنگام خرید هر نوع لباسی باید دقت و حساسیت زیادی را به خرج دهید تا بتوانید زیباتر از همیشه در هر مکانی حضور پیدا کنید.

مدل های زیبا و متنوع لباس مجلسی

انواع طرح های مدل لباس مجلسی بلند زنانه و دخترانه

لباس شب های بلند با پارچه های مختلفی نظیر پارچه حریر و پارچه گیپور و … دوخته می شوند و هر خانمی می تواند با توجه به سلیقه شخصی خود یکی از طرح های متنوع و مختلف را برای خرید انتخاب کند. اگر شما می خواهید در مجالس و مهمانی ها با ظاهری رسمی تری و پوشیده حضور پیدا کنید مدل لباس شب بلند می تواند برای شما انتخاب ایده آل و مناسبی باشد.

لباس مجلسی بلند مد سال

لباس مجلسی بلند کار شده

لباس شب دخترانه بلند با طرح های زیبا و جدید

لباس های مجلسی دخترانه در انواع طرح های بلند، و کوتاه دوخته می شوند که انتخاب هر یک از این طرح های زیبا بستگی به اندام و اندازه قد شما دارد. بهتر است لباس مجلسی های دخترانه را با طرح های ساده و زیبا انتخاب کنید تا ظاهر دخترانه تری داشته باشید. برخی از افراد تصور می کنند که با استفاده از لباس مجلسی های تنگ و چسبان در مجالس و مهمانی ها اندام آن ها زیباتر به نظر می رسد که این تصور کاملا غلط است زیرا با پوشیدن این مدل لباس ها اندام شما نامطلوب به نظر می رسد بهتر است لباس مجلسی را برای خرید انتخاب کنید که کاملا اندازه شما است.

  •  آرون گروپس

لباس مجلسی ساده بلند مدل لباس مجلسی بلند شیک

مدل لباس مجلسی حریر دخترانه

لباس مجلسی زیبا و جدید مدل های زیبا و جدید لباس مجلسی مدل های لباس مجلسی بلند دنباله دار مدل لباس مجلسی دخترانه لباس مجلسی شیک و زیبا

جدیدترین مدل های لباس شب بلند مخصوص خانم های شیک پوش و زیبا

علاوه بر طرح و مدل لباس مجلسی رنگ آن نیز می تواند بر روی جذابیت لباس و چهره شما تاثیرگذار باشد. بهتر است رنگ لباس مجلسی زنانه و دخترانه را با توجه به رنگ مو و چشم و پوست خود انتخاب کنید که در میان این عوامل تاثیرگذار بر روی انتخاب رنگ لباس رنگ پوست را می توان از مهمترین عوامل در نظر گرفت. برای خانم ها با چشم های آبی رنگ هایی مانند زرد و طلایی و نارنجی می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد.

لباس مجلسی گیپور

برای خانم ها با چشمان سبز لباس های مجلسی با رنگ های صورتی و قرمز و قهوه ای و نارنجی مناسب تر هستند.

مدل لباس مجلسی مد سال

اگر چشمان شما قهوه ای است بهتر است از رنگ های سرد نظیر آبی و ارغوانی سبز استفاده کنید.

زیباترین نمونه های مدل لباس مجلسی بلند
اگر می خواهید رنگ موهایتان توجه افراد را به سوی خود جلب کنند می توانید لباس مجلسی را با توجه به رنگ موهای خود نیز انتخاب کنید برای خانم ها با رنگ موهای بلوند و قهوه ای پیراهن های ارغوانی و آبی می توانند انتخاب مناسبی باشند.

مدل های زیبا و متفاوت لباس مجلسی

و برای خانم هایی که تن رنگ موی آن ها قرمز است لباس مجلسی با رنگ های قرمز و نارنجی جزء بهترین انتخاب ها هستند.

لباس مجلسی بلند زیبا

اگر موهای شما مشکی است لباس ها با رنگ های تیره و براق شما را جذاب تر می کند.

لباس مجلسی زیبا و جدید مدل لباس مجلسی بلند مشکی

لباس مجلسی زنانه بلند با طرح ساده

لباس مجلسی بلند

طرح های زیبا و متنوع لباس مجلسی مدل لباس مجلسی بلند زنانه و دخترانه لباس مجلسی ساده و بلند مدل لباس های مجلسی زنانه و دخترانه بلند

مدل لباس شب بلند گیپور با جدیدترین طرح های مد سال

از انواع مدل لباس هایی که امروزه در بین خانم ها محبوبیت زیادی پیدا کرده است لباس مجلسی گیپور است که این مدل لباس مجلسی در انواع طرح های مختلف بلند و کوتاه دوخته می شود. لباس مجلسی های گیپور پارچه های زیبا و متفاوتی دارند و می توانند زیبایی چهره شما را چند برابر کنند. اگر به دنبال خرید لباسی متفاوت و زیبا برای مهمانی ها هستید مدل لباس مجلسی گیپور می تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد.

لباس مجلسی طرح دار شیک لباس مجلسی گیپور دارلباس مجلسی گیپور دار انواع نمونه های لباس مجلسی

لباس شب بلند با پارچه گیپور دار

لباس مجلسی شیک و زیبا

لباس شب مجلسی با بالا تنه گیپور دار

مدل های لباس مجلسی لباس مجلسی بلند مشکی مدل لباس مجلسی بلند با طرح های شیک و متفاوت

انواع پیراهن مجلسی بلند پوشیده

بسیاری از خانم برای حضور در ضیافت ها، میهمانی ها و مجالس مختلف به دلایل متعدد دوست دارند از مدل لباس مجلسی پوشیده کوتاه و یا بلند برای استایل خود استفاده نمایند که شاید به تصور بعضی ها تنوع در این مدل لباس ها بسیار پایین باشد و یا طرح ها یا مدل های موجود از این نوع لباس ها چندان جذاب و خیر کننده نباشند و جلوه ای به اندازه دیگر لباس های مجلسی نداشته باشند، اما باید گفت که امروزه روز طراحان مد و لباس مجلسی از ایده های بسیاری برای طراحی لباس ها استفاده می نمایند و در این طراحی ها بدون شک سلیقه تک تک افراد نیز در نظر گرفته می شود، بنابراین خانم های عزیز و دختران جوان بدون هیچ دغدغه ای در این زمینه می توانند مطابق با سلیقه شان استایلی شیک با لباسی پوشیده را برای خود انتخاب کنند.

در انواع لباس مجلسی بلند پوشیده چیزی که خیلی مشهود می باشد نوع دوخت و طراحی لباس می باشد که تاثیر فوق العاده ای در جذابیت لباس دارد. ممکن است روی برخی لباس های پوشیده برای زیبای کار از گیپور، تور و یا مروارید دوزی و سنگ دوزی های متفاوت استفاده شود که هر کدام از این متریال های خیاطی می توانند جلوه بی نظیر را به لباس های بلند پوشیده ببخشند. در ادامه این بخش قصد داریم شما را به تماشای این مدل لباس های پوشیده دوست داشتنی و ایده آل دعوت نماییم که امیدواریم از مشاهده این لباس های مجلسی دخترانه و زنانه لذت ببرید.

جدیدترین مدل لباس مجلسی بلند

لباس مجلسی بلند با طرحی جذاب

لباس مجلسی بلند با طرحی متفاوت

لباس مجلسی بلند با طرحی قشنگ

لباس مجلسی بلند با طرحی دوست داشتنی

لباس مجلسی بلند با طرحی جذاب

قشنگ ترین مدل لباس مجلسی بلند

لباس مجلسی بلند با طرحی قشنگ

لباس مجلسی بلند با طرحی مدرن

لباس مجلسی بلند با طرحی خاص

لباس مجلسی بلند با طرحی دیدنی

لباس مجلسی پوشیده بلند و زیبا

جذاب ترین مدل لباس مجلسی بلند

لباس مجلسی پوشیده بلند و جالب

لباس مجلسی پوشیده بلند و تماشایی

لباس مجلسی پوشیده بلند و مد روز

لباس مجلسی پوشیده بلند و بی نظیر

لباس مجلسی پوشیده بلند و دوست داشتنی

شیک ترین مدل لباس مجلسی بلند

لباس مجلسی پوشیده بلند و متفاوت

زیباترین و جدیدترین طرح های مدل لباس مجلسی بلند زنانه و دخترانه را در این مطلب ملاحظه کردید که امیدواریم این مدل های زیبای مد سال مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از این طرح های لباس مجلسی بهترین انتخاب را برای لباس مجلسی خود داشته باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *