دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

چگونه بفهمیم تلگرام هک شده است ؟

  • ندا خوشرو
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
  • ۰

چگونه بفهمیم تلگرام هک شده سوالی است که ممکن است برای هر کاربر تلگرام پیش آید و اگر شما نیز با چنین سوالی مواجه شده اید تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید تا با روش اطلاع از هک شدن تلگرام و رفع هک شدن این نرم افزار آشنا شوید.

امروزه پیام رسان تلگرام توانسته است به دلیل سرعت بالا و امنیت و استیکرهای جذاب در بین سایر شبکه های اجتماعی مشهور و محبوب واقع شود و همچنین این پیام رسان قدرتمند توانسته است جای شبکه های وایبر و لاین و واتس آپ را بگیرد. با همه این نقاط قوت ممکن است تلگرام توسط افرادی هک شود روشی برای این که چگونه بفهمیم تلگرام هک شده و یا از کجا بفهمیم تلگرام هک شده است وجود دارد که در این مطلب این روش را مورد بررسی قرار می دهیم.

تلگرام علاوه بر مزیت هایی که دارد دارای عیب هایی نظیر هک شدن و ریپورت شدن است ولی راهکارهایی برای رفع ریپورت تلگرام و رفع هک شدن تلگرام موجود است که شما می توانید با کمک این روش ها مشکلات احتمالی موجود در تلگرام خود را رفع کنید.

رفه هک و آگاهی از وضعیت هک تلگرام

از کجا و چگونه بفهمیم تلگرام هک شده ؟

نرم افزار تلگرام این قابلیت را دارد که شما می توانید با یک حساب مشترک در دستگاه های متعددی نظیر موبایل و تبلت و لپ تاپ و کامپیوتر از این نرم افزار استفاده کنید که همین قابلیت تلگرام ممکن است حساب کاربری شما را در معرض خطر هک شدن قرار دهد. اگر می خواهید از اطلاعات همه ورودی ها با آی پی های مختلف که از حساب تلگرام شما استفاده می کنند باخبر شوید و سپس آن ها را از حساب خارج کنید می توانید مراحل زیر را طی کنید:

چگونه بفهمیم تلگرام هک شده است ؟

  • ابتدا باید وارد منوی تلگرام شوید و سپس گزینه Setting را انتخاب نمایید.

روش آگاه شدن از هک تلگرام

  • بعد از انتخاب گزینه setting منویی باز می شود که باید از این منو گزینه privacy and security را انتخاب کنید.

مراحل مشاهده وضعیت هک حساب تلگرام

  • در قسمت security باید گزینه Active Sessions را لمس کنید.

مراحل آگاه شدن از وضعیت هک تلگرام

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس
  • با ورود به بخش security می توانید در قسمت Active Session لیست همه دستگاه هایی که از حساب کاربری تلگرام شما استفاده می کنند را مشاهده کنید. ( در قسمت Active Session می توانید از نوع سیستم عامل هایی که از تلگرام شما استفاده می کنند و آی پی و زمان اتصال آن ها باخبر شوید).

شناسایی دستگاه های استفاده کننده از حساب تلگرام

روش جلوگیری هک تلگرام

برای حذف سایر دستگاه ها که از حساب تلگرام شما استفاده می کنند باید طبق مراحل زیر عمل کنید:

پاسخ سوال چگونه بفهمیم تلگرام هک شده است را در مطلب بالا مشاهده کردید که در صورت هک بودن تلگرام خود می توانید برای رفع هک تلگرام از راهکاری که در ادامه مطلب قرار داده ایم استفاده کنید.

رفع هک در تلگرام

  • ابتدا باید با دستگاه خود آنلاین شوید سپس در این مرحله باید گزینه Terminate All Other Session را از صفحه Active Session انتخاب کنید.

مراحل رفع هک تلگرام

  • سپس بر روی صفحه ای که باز می شود ok را انتخاب کنید. با انجام این مراحل می توانید همه دستگاه هایی که به حساب کاربری تلگرام شما دسترسی دارند را حذف کنید.

روش حذف کردن دستگاه های هکر در تلگرام

برای این که امنیت حساب کاربری خود را بالا ببرید در هنگام استفاده از تلگرام لینک هایی که اطلاعات شخصی شما را می خواهند و همچنین لینک هایی که مربوط به نصب نرم افراز هستند را لمس نکنید و علاوه بر این اپلیکیشن ها را هرگز نصب نکنید زیرا ممکن است حاوی کدهای مخرب باشند و بعد از نصب کردن آن ها افرادی بتوانند به گوشی شما نفوذ پیدا کنند. با روش چطوری بفهمیم تلگرامان هک شده در این مطلب آشنا شدید شما می توانید با این راهکار گفته شده از وضعیت تلگرام خود باخبر شوید همچنین در صورت تمایل می توانید با مراجعه به مطالب آموزش پاک کردن اکانت تلگرام و ترفند خواندن پیام ها بدون تیک دوم اطلاعات بیشتری را در زمینه این نرم افزار کسب کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *