دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل موی کوتاه زنانه با بهترین طرح های مد سال

  • ندا خوشرو
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
  • ۰

مدل مو کوتاه همیشه برای خانم ها دلنشین و جذاب می باشد و بیشتر خانم ها تمایل دارند تا برای کوتاهی موهای خود از انواع مدل موهای کوتاه استفاده کنند. در این بخش نمونه هایی از مدل موی کوتاه زنانه با طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد.

مدل موهای کوتاه زنانه اگر بر اساس چهره و اندام شود می تواند چهره و فرم صورت شما را به خوبی تغییر دهد. توجه داشته باشید که بهتر است هیچ وقت برای انتخاب مدل موهای خود تابع مد نباشید زیرا ممکن است مدل مویی که  مد شده مناسب فرم چهره شما نباشد و زیبایی و جذابیت چهره خود از دست بدهید.

یکی از مهم ترین بخش ها در زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها مدل مو است که باید به صورت هوشمندانه و با دقت و حساسیت زیادی مدل موی خود را انتخاب کنید زیرا مدل کوتاهی مو ها با زیبایی و شادابی چهره شما رابطه مستقیم دارد.

مدل های متنوعی برای کوتاه کردن موها موجود هستند و شما می توانید با توجه به ویژگی ظاهری و سلیقه شخصی خود یکی از مدل موهای کوتاه زنانه را برای موهایتان انتخاب کنید.

مدل های جدید و مد سال موی زنانه

انواع نمونه های مدل موی کوتاه زنانه با طرح های زیبا و جدید

مدل مو کوتاه باید با اندام و استخوان بندی چهره و جنس مو های شما همخوانی داشته باشد تا بتوانید زیباترین مدل مو زنانه کوتاه را داشته باشید, تصاویری از مدل موهای کوتاه زنانه را در این مطلب برای شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم که امیدواریم این مدل های جدید و متفاوت شما را در انتخاب مدل موهای مورد نظر تان به خوبی راهنمایی کنند.

انواع نمونه های مدل موی زنانه

مدل موهای زنانه کوتاه شیک و جذاب

مدل موی کوتاه زنانه در انواع مدل موی لیر کوتاه و مدل موی مصری کوتاه و …. موجود هستند که هر خانمی می تواند با توجه به سلیقه شخصی خود مدل موی مناسبی را انتخاب کند.

  •  آرون گروپس

مدل موی مصری کوتاه
اگر شما ترجیح می دهید که در هنگامی کوتاهی موهایتان آن ها را خرد کنید باید موهای شما مطابق با جنس شان خرد شوند. اگر موهای محکم و مجعدی دارید بهتر است که موهایتان را به شکل کاملا متقارن و یکدست خرد نکنید و اگر موهای شما صاف است بهتر است که تقارن و تناسب موهای خرد شده را در هنگام کوتاه کردن موها رعایت شود. انواع مدل مو کوتاه زنانه باید از این موارد طبعیت کنند.

مدل موی زنانه زیبا مدل موی کوتاه زنانه زیبا و متفاوت

مراقب از موهای کوتاه مستلزم صرف وقت بیشتری است و اگر شما می خواهید همیشه موهای کوتاهی داشته باشید باید در فواصل زمانی کوتاه برای مرتب کردن و حفظ مدل موهایتان به سالن های زیبایی مراجعه کنید و علاوه بر این شما باید همیشه موهای کوتاه خود را فرم و حالت بدهید تا بتوانید زیباترین مدل موهای زنانه کوتاه را داشته باشید.

مدل های موی کوتاه مدل موهای کوتاه زنانه مدل موی شیک و زیبا زنانه مدل موهای جدید مدل موی زیبا و جدید مدل موی کوتاه برای موهای فر مدل مو و رنگ موی مد سال مدل موی زنانه شیک جدیدترین نمونه های مدل موی زنانه انواع مدل موهای زنانه مدل موی کوتاه زنانه مدل های زیبا موی زنانه

انواع مدل موهای کوتاه مد سال مخصوص خانم های جوان و زیبا

برخی از خانم های جوان تمایل دارند که از مدل موی چتری برای قسمت جلوی موهای کوتاه خود استفاده کنند توجه داشته باشید که اگر شما هم به مدل موهای چتری علاقه مند هستید بهتر است که این مدل مو را با توجه به فرم صورت خود انتخاب کنید. خانم ها با فرم صورت مربع شکل بهتر است که از مدل موی چتری بلند و باریک استفاده کنند و همچنین مدل موی چتری کوتاه می تواند برای خانم ها با صورت گرد زیباتر و جذاب تر باشد.

مدل موی فشن زنانه مدل موی مصری مدل موی شیک و زیبا زنانه مدل موهای زنانه کوتاه
همیشه قبل از رفتن به سالن های زیبایی برای کوتاه کردن موهای خود چند مدل موهایی کوتاه زنانه را مد نظر داشته باشید تا بتوانید در مورد هر یک از مدل موهای انتخابی خود با آرایشگرتان مشورت کنید و در نهایت از مدل مویی زیبا برای کوتاه کردن موهایتان استفاده کنید.

جدیدترین مدل موهای زنانه مدل زیبا و جدید موی زنانه مدل های موی کوتاه مدل موی شیک زنانه مدل موهای متنوع زنانه مدل موی زنانه مدل موی زیبا و جدید زنانه

در این بخش از آرایش مو مجله آرگا با انواع نمونه های مدل موی کوتاه زنانه آشنا شدید که شما می توانید با الگوبرداری از این مدل موها و با توجه به فرم صورت خود زیباترین مدل مو را برای خود انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع نمونه های جدید مدل موی زنانه کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *