دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل کابینت چوبی شیک و جدید با طرح های مدرن و کلاسیک

  • ندا خوشرو
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

کابینت ها از مهم ترین وسایل در درون هر آشپزخانه ای هستند که می توانند فضاهای ذخیره سازی مناسبی را برای وسایل آشپزخانه فراهم آورند. در ادامه این مطلب انواع نمونه های مدل کابینت چوبی با طراحی های متفاوت را مشاهده خواهید کرد.

کابینت های آشپزخانه در انواع طرح های متنوعی تولید می شود که مدلهای کابینت چوبی یکی از انواع زیباترین کابینت ها است که در سبک های مدرن و کلاسیک طراحی شده است که این مدلهای کابینت از بافت های ساده و پیچیده چوبی تهیه می شوند و می توانند فضای متفاوت و شگفت انگیزی را در دکوراسیون آشپزخانه بوجود آورند.

کابینت های آشپزخانه در انواع طرح های کابینت هایگلاس و استیل و کابینت های ام دی اف و چوبی موجود هستند که در میان این طرح های زیبا و جذاب کابینت های چوبی بافت و طراحی منحصر به فردی دارند و می توانند گرمای خاصی را برای دکوراسیون آشپزخانه به ارمغان بیاورند و به محیط آشپزخانه روح و نشاط ببخشند.

   مدل کابینت چوبی مدرن

انواع نمونه های مدل کابینت چوبی آشپزخانه با طراحی های مدرن و کلاسیک

کابینت های چوبی از انواع مدل کابینت هایی هستند که از زمان های گذشته تا به امروزه توجه همه طراحان کابینت آشپزخانه را به سوی خود جلب کرده اند این طرح کابینت ها امروزه نیز در دکوراسیون های آشپزخانه های مدرن و کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرند.

مدل های کابینت چوبی آشپزخانه زیباترین نمونه های کابینت چوبی

مدل کابینت چوبی آشپزخانه مدرن با طرح های کاربردی

کابینت های چوبی آشپزخانه امروزه در انواع مدل های مدرن طراحی می شوند و هم چنین این طرح کابینت ها رنگ و لعاب خاص و متفاوتی را به دکوراسیون آشپزخانه شما می دهند.

کابینت چوبی مدرنکابینت آشپزخانه شیک و زیبا مدل کابینت چوبی آشپزخانه مدل های زیبا کابینت چوبی

  •  آرون گروپس

کابینت های آشپزخانه چوبی مدرن طرح های ساده و زیبایی دارند و در انواع رنگ ها موجود هستند و اگر شما می خواهید فضایی رسمی و لوکس را در درون آشپزخانه خود بوجود آورید بهتر است که از مدلهای کابینت مدرن چوبی با رنگ چوب گردو برای دکوراسیون آشپزخانه خود استفاده کنید.

انواع نمونه های مدل کابینت چوبی طرح های زیبا و جدید کابینت آشپزخانه مدل کابینت مدرن مدل کابینت چوبی مدرنانواع طرح های کابینت چوبی مدل های زیبا کابینت برای آشپزخانه های مدرن

انواع نمونه های کابینت آشپزخانه کلاسیک شیک و زیبا

در مدلهای کابینت چوبی کلاسیک گره های ساده و پیچیده چوب در طرح کابینت کاملا نمایان هستند و همین ویژگی ارزش زیبایی و جذابیت این سبک کابینت ها را چند برابر کرده است و علاوه بر این  زیبایی هر چوبی که برای طراحی کابینت ها برش می خورد منحصر به فرد و متفاوت است.

مدل کابینت چوبی با سبک کلاسیک

در ادامه این مطلب انواع نمونه های کابینتهای چوبی آشپزخانه با سبک کلاسیک را برای شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم که امیدواریم این مدل های زیبا و شیک مورد پسند شما قرار بگیرند.

مدل کابینت چوبی برای آشپزخانه مدل های زیبا کابینت چوبی مدل کابینت چوبی کلاسیک مدل کابینت آشپزخانه مدل کابینت چوبی مدرن آشپزخانه مدل های زیبا کابینت چوبی کابینت آشپزخانه انواع مدل های کابینت چوبی انواع نمونه های کابینت آشپزخانه

مدل های زیبا کابینت سفید برای آشپزخانه

در زمان های گذشته بیشتر افراد در دکوراسیون آشپزخانه خود از کابینت ها با رنگ قهوه ای روشن و یا تیره استفاده می کردند ولی امروزه استفاده از رنگ سفید برای کابینت در بین خانواده ها رواج پیدا کرده است.

مدل کابینت چوبی سفید مدل کابینت چوبی سفید و زیبا مدل کابینت سفید برای آشپزخانه

کابینت های چوبی با رنگ سفید می توانند فضای آشپزخانه شما را متفاوت و زیبا کنند و علاوه بر این کابینت های چوبی سفید برای دکوراسیون آشپزخانه های کوچک می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد.

مدل های زیبا و متفاوت کابینت چوبی انواع نمونه های مدل کابینت چوبی آشپزخانه زیباترین نمونه های کابینت آشپزخانه مدل کابینت آشپزخانه

چیدمان کابینت چوبی سفید و جدید

کابینت های چوبی که از چوب خالص ساخته شده اند، گران ترین نوع کابینت بوده و دارای قیمت بیشتری می باشند، حال ممکن است اسکلت آن از نوع ام دی اف ساخته شده باشد و یا اینکه از چوب باشد، جالب است بدانید که کابینتهای تمام چوب را در آخر با استفاده از یک رنگ پلی استر می پوشانند و این کار موجب زیبایی و جلوه بیشتر کابینتهای چوبی خواهد شد. کابینت های چوبی مزیت های زیادی دارند که از جمله آن می توان به دوام و عمر بالای آنها اشاره کرد، ضمن اینکه به دلیل وجود نقش و نگار های طبیعی بر روی چوب می توان حس و حال طبیعت و جنگل را به خانه آورد.

زیباترین مدل کابینتهای چوبی

انتخاب رنگ مناسب برای کابینت نقش زیادی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه دارد، رنگ سفید از جمله بهترین رنگ ها برای استفاده در فضاهای مختلف خانه می باشد، همچنین در صورتی که به دنبال دکوراسیونی شیک، پاکیزه و زیبا هستید، استفاده از مواد طبیعی مثل چوب و دارای رنگ های روشن بهترین گزینه هستند، زیرا با دیگر وسایل مختلف منزل به راحتی مطابقت و هماهنگی پیدا می کنند، ضمن اینکه استفاده از آنها برای فضای کوچک نیز فضا را بزرگتر از حدی که هستند نشان می دهند، بنابراین انتخاب مدل کابینت سفید چوبی، می تواند انتخابی ایده آل و هوشمندانه برای آشپزخانه های امروزی و کوچک می باشد زیرا علاوه بر اینکه محیط را بزرگتر نشان داده و از گرفتگی فضا می کاهد با انعکاس نور بیشتر، تیرگی و تاریکی فضای آشپزخانه را کاهش می دهد. در ایننجا می توانید مدلهای دیگری از این مدل کابینتهای زیبا و چیدمان آنها در آشپزخانه های کوچک و مدرن را ببینید.

انواع کابینت چوبی آشپزخانه

جدیدترین مدل کابینتهای چوبی

تصاویر متنوع کابینت های چوبی

انواع مدل کابینتهای چوبی

مدل کابینتهای چوبی شیک

مدل کابینت چوبی سفید

مدل کابینتهای چوبی زیبا

مدل کابینتهای چوبی لوکس

مدل کابینت چوبی مدرن

مدل کابینتهای چوبی جدید

مدل کابینتهای چوبی زیبا

مدل کابینتهای چوبی

مدلی از کابینت چوبی

مدل کابینت چوبی جدید

در این بخش از دکوراسیون مجله آرگا با انواع طرح های زیبا و جدید مدل کابینت چوبی، با طراحی های مدرن و کلاسیک آشنا شدید که امیدواریم بتوانید با الگو برداری از این مدل کابینت ها بهترین و زیباترین مدل کابینت را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید. اگر شما به دنبال مشاهده طرح های بیشتری از کابینت های آشپزخانه هستید می توانید به بخش مدل کابینت مراجعه کنید و با طرح های جدید و مدرن کابینت های آشپزخانه آشنا شوید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *