دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

عکس منتشر شده از همسر دوم بنیامین بهادری که شایعه بود!

  • یلدا محمدی
  • ۶ مرداد ۱۳۹۵
  • ۰

عکس های جدید منتشر شده از بنیامین و شایلی که به عنوان همسر دوم بنیامین بهادری در شبکه های اجتماعی نامیده می شود را در این مطلب مشاهده فرمایید.

شایعه ازدواج مجدد بنیامین بهادری پس از انتشار تصاویر وی و یکی از بازیگران فیلم “سلام بمبئی” و سکوت بنیامین قوت گرفته بود. در این شایعه همسر دوم بنیامین بهادری خانم شایلی معرفی شده بود که چندی پیش این خواننده جوان و محبوب در مصاحبه ای متفاوت خبر ازدواج دوم خود را تکذیب نمود.

عکس شایلی همسر دوم بنیامین بهادری که توسط بنیامین تکذیب شد

همانگونه که می دانید همسر اول بنیامین بهادری، خانم نسیم حشمتی در آذرماه 92 در اثر سانحه رانندگی در گذشت و چندی پیش خبر ازدواج دوم بنیامین بهادری رسید که البته وی چندی پیش پس از یک سکوت طولانی این موضوع را تکذیب نمود. شایعه همسر دوم بنیامین بهادری از آنجا شروع شد که تصاویر خانم شایلی و بنیامین که هم اکنون در سریال سلام بمبئی در کنار هم و محمد رضا گلزار به ایفای نقش می پردازند. در شبکه های اجتماعی منتشر شد. در این مطلب می توانید عکس های بنیامین بهادری و همسر دومش که به عنوان شایعه منتشر شده بود را مشاهده نمایید.

همسر دوم بنیامین بهادری شایلی همسر دوم بنیامین شایلی همسر جدید بنیامین

عکس هایی که مشاهده نمودید مربوط به حضور بنیامین بهادری و شایلی در سریال سلام بمبئی است. اینکه چرا بنیامین بهادری از طریق صفحات مجازی و سایر رسانه ها زودتر اقدام به تکذیب ازدواج دومش نکرده است سوالی است که ممکن است بتوان به دلیل حفظ شهرت و چهره شدن بیشتر پاسخ داد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *