دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو حریر تابستانی شیک و فوق العاده جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۶ مرداد ۱۳۹۵
  • ۰

در این مطلب مجموعه ای زیبا از نمونه های مدل مانتو حریر تابستانی دخترانه و زنانه را با طرح های مد سال مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما خانم های شیک پوش و خوش سلیقه قرار بگیرند.

نمونه های مدل مانتوی حریر تابستانه از انواع مدل مانتوهایی هستند که در فصل گرم تابستان بیشتر خانم ها از این طرح مانتوها استفاده می کنند این مدل مانتوها در انواع پارچه های ساده و تک رنگ و پارچه های گلدار و طرح دار موجود می باشند که هر خانمی می تواند بنا بر سلیقه شخصی خود طرح دلخواهی از این مدل مانتو را خریداری کند.

همه خانم ها همیشه تمایل دارند که زیباترین و جدیدترین مدل های مانتو را برای خرید انتخاب نمایند و در این میان مانتو های تابستانه جزء پرطرفدارترین مانتو ها برای فصل تابستان هستند که توجه همه خانم ها را به سوی خود جلب کرده اند و انواع طرح های مدل مانتو های حریر و مدل مانتو تابستانه با پارچه نخی و …. در بازار موجود هستند.

انواع مدل های مانتو حریر

انواع طرح های مدل مانتو حریر تابستانی جدید

مانتو های حریر طرح های زیبایی از مدل مانتو های زنانه و دخترانه هستند که امروزه بیشتر خانم ها در روز های گرم سال این مانتو ها را برای خرید انتخاب می کنند. تصاویری از نمونه های مدل مانتو حریر تابستانه شیک و زیبا را در ادامه این مطلب ملاحظه خواهید کرد.

مانتو حریر بلند قهوه ای

مدل مانتوهای تابستانه حریر دخترانه شیک و زیبا

مانتو های حریر در انواع طرح های دخترانه و اسپرت در بازار موجود هستند از این رو اغلب دختران جوان تمایل دارند تا این مدل مانتو ها را برای خرید در فصل تابستان انتخاب نمایند. اگر طرح و رنگ مانتوی تابستانه حریر به شما بیاید شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر می رسید و می توانید با ظاهری متفاوت و ایده آل در هر مکانی حضور پیدا کنید بنابراین بهتر است خرید مانتو را در زمانی قرار دهید که زمان و حوصله کافی را برای انتخاب مدل مانتو تابستانه با پارچه حریر را دارید.

مانتو حریر ترک
مانتو های حریر نیز مانند سایر طرح های مانتو در انواع اندازه های کوتاه و بلند دوخته می شوند و هم چنین این مدل مانتو ها در طرح های مجلسی موجود هستند و شما می توانید با توجه به مکانی که قرار است مانتو را بپوشید در مورد طرح آن تصمیم گیری کنید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مانتو حریر طرح دارمدل مانتو حریر تابستانی زنانه مانتو حریر شیک و زیبا مدل مانتو حریر بلند مدل مانتو حریر دو تیکه مدا مانتو حریر کوتاه

انواع مدل های مانتو حریر تابستانه زنانه با جدیدترین طرح های مد سال

مانتو های تابستانه زنانه اغلب با جنس های مختلفی از پارچه ها دوخته می شوند و به دلیل تنوعی که در طرح ها و پارچه های مانتو تابستانه با پارچه حریر وجود دارد گاهی انتخاب مانتو حریر از بین چندین طرح مختلف برای خانم ها به کاری سخت و دشوار تبدیل می شود.
بهتر است در هنگام انتخاب مدل مورد نظر مانتوی تابستانه خود به ویژگی های اندام تان توجه کنید و مانتویی را برای خرید انتخاب کنید که بتواند بر روی زیبایی های اندام شما تاکید داشته باشد و عیب های اندام تان را بپوشاند.

شیک ترین نمونه های مانتو حریر
مدل های مانتو حریر تابستانه زنانه را با طرح های متنوع و مختلف در ادامه این بخش برای شما خانم های جذاب گردآوری کرده ایم که امیدواریم این طرح های متنوع بتوانند شما را برای خرید یک مدل مانتو ایده آل به خوبی راهنمایی کنند.

مانتو حریر مشکی مانتو حریر طوسی زنانه مدل مانتو گلدار زنانه مدل مانتو طرح دار زنانه مدل مانتو حریر مشکی زنانه مانتو حریر مانتو حریر طرح دار مانتو حریر تابستانی مجلسی مدل مانتو حریر طرح دار مدل مانتو حریر کوتاه مانتو حریر شیک و زیبا مانتو حریر بلند تابستانی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع طرح های مدل مانتو حریر تابستانی را ملاحظه کردید این مدل مانتو ها از بین طرح های جدید مانتو انتخاب شده اند و برای افرادی که به دنبال خرید طرح های جدید و مد سال مانتو حریر هستند می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع نمونه های مدل مانتو تابستانی، کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *