دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

عکس های هان هیو جو (چوی دونگ یی) با ژست های مختلف و جذاب

  • پرستو محمدی
  • ۹ مرداد ۱۳۹۵
  • ۲

عکس های هان هیو جو بازیگر محبوب کر ه ای که با بازی در نقش دونگ یی در بین مردم شناخته شد با ژست های متفاوت و خاص به همراه بیوگرافی این هنرمند زیبا را در این مقاله مشاهده کنید.

گالری عکس های هان هیو جو بازیگر محبوب کره با بالاترین کیفیت و آشنایی با بیوگرافی و زندگی شخصی او مژده ای است برای افرادی که به فیلم های کره ای علاقند هستند. بهترین عکس های این هنرمند توانا  را برایتان برگزیده ایم که میتوانید آنها را در ادامه مطلب مطالعه کنید امیدواریم مطالب و عکس های مورد پسندتان واقع شوند.

گالری عکس های هان هیو جو و بیوگرافی :

مجموعه عکس هان هیو جو را به عنوان هدیه تقدیم میکنیم به افرادی که به فیلم های کره ای علاقمند هستند و آنها را دنبال میکنند. بهتر است قبل از دیدن عکس های هان هیو جو کمی با زندگی و بیوگرافی این بازیگر خوب کره ای آشنا شویم:
هان هیو جو متولد 22 فوریه سال 1987 در کشور چئونگ جو میباشد او با بازی در نقس جذاب دونگ یی در کشور های دیگر از جمله کشور های آسیایی نیز معروف شد. او در دانشگاه دنگگوک در رشته ی تئاتر و فیلم فارغ التحصیل شد و به انواع بازیگر و مدل شناخته شده است.
هان هیو جو در سریال های تلوزیونی زیادی درخشید مانند : بدون توقف 5، والتز بهاری، مثل زمین و آسمان، ایلیجیما، میراث درخشان، روح ویژه، دونگ یی و دو جهان
از فیلم های هان هیو جو نیز میتوان به دشمن عزیز من، پستچی بهشت، همیشه، چشمان سرد و زیبای درون اشاره کرد.
وی در موزیک ویدیو های زیادی نیز اجرا داشته است.

تصاویر هان هیو جو با ژست های متفاوت و خاص:

هان هیو جو به عنوان بازیگر و مدل شناخته شده ما هم بهترین عکس های بازیگران زن و همچنین این مدل  و هنرمند خوب را در این گالری گرد آوری کرده ایم
در ابتدا تصویری ببینید از هان هیو جو در نقش دونگ یی و سپس با مجموعه عکس هان هیو جو در نقش های متفاوت آشنا شوید.

افسانه دونگ یی

و حالا عکس های متفاوت از این بازیگر کره ای را ببینید.

هان هیو جو ( دونگ یی) هان هیو جو، دونگ یی، جین می اه عکس هان هیو جو بازیگر کره ای متفاوت ترین عکس ها از هان هیو جو عکس هان هیو جو با ژست های خاص متفاوت ترین عکس های دونگ یی هان هیو جو ( دونگ یی)  han hyo joo (22) عکس های هان هیو جو با ژست های متفاوت

همینطور که میبینید چهره ی او با لباس های متفاوت مدل مو و آرایش بسیار متفاوت میشود عکس های زیر را ببینید و این تفاوت را کاملا حس کنید.

  •  آرون گروپس

هان هیو جو بازیگر کره ای در نقش دونگ یی عکس های بازیگران کره ای هان هیو جو بازیگر کره ای در نقش دونگ یی هان هیو جو ( دونگ یی)

عکس های هان هیو جو با ژست های جذابش

عکس متفاوت از دونگ یی عکس هان هیو جو با ژست های متفاوت عکس های خاص از هان هیو جو هان هیو جو در افسانه دونگ یی  عکس های متفاوت از هان هیو جو هان هیو جو عکس های هان هیو جو

با عکس های هان هیو جو بازیگر کره ای محبوب در نقش دونگ یی در خدمتتان بودیم و سعی کردیم بهترین عکس های این بازیگر را برایتان گلچین کنیم امیدواریم عکس ها مورد پسندتان واقع شده باشند برای دیدن عکس های بیشتری از بازیگران میوانید به بخش عکس بازیگران مراجعه کنید و عکس های بازیگران متخلف و خوش سیمای ایران و جهان را مشاهده کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۲ دیدگاه برای این نوشته
  • پرستو گفت:

    هین هیوجو کیلو چنده از دابل اسم ss501 عکس بزارین کیم کیو جونگ و کیم هیون جونگ و کیم هیونگ جون و هئو یونگ سنگ و پارک جونگ مین مخصوصصااااااااااااااااااااااا کیم کیوجونگ رو ک گفتم لطفااااااا بزارینننننن…!!!ممنوننننن خیلی سایت جذابی دارین همه چی توش پیدا میشه!!!

  • عیاش کره ای گفت:

    حرف دهنتو بفهم پرستو خانوم . مواظب حرف زدنت باش . من حال ندارم کسی به هیو جؤ من توهین کنه ?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *