دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو دامن های بسیار شیک و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب جدیدترین طرح های مدل مانتو دامن شیک و زیبا را در اختیار شما خانم های خوش سلیقه ایرانی قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل مانتوهای دامنی یکی از طرح های شیک مانتو است که که طرفداران خاص خودش را دارد و این مدل مانتو را می توانید به عنوان مانتو مجلسی در مجالس و مهمانی ها بپوشید اگر طرح این مانتو با اندام شما مطابقت داشته باشید می توانید با ظاهری منحصر به فرد در هر مکانی حضور پیدا کنید.

مدل های سارافون مانتویی و مانتوهای دامنی از طرح های متفاوت مانتوها هستند که در انواع رنگ ها و مدل ها در بازار موجود هستند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود طرح دلخواهی از این مدل مانتوها را برای خرید انتخاب نمایید.

انواع مدل های جدید مانتو دامن

تصاویر انواع طرح های مدل مانتو دامن شیک و زیبا

با پیشرفت تکنولوژی تنوع در طراحی لباس ها و مانتوها نیز افزایش پیدا کرده است بنابراین کار خرید و انتخاب مانتو برای خانم ها از بین صدها طرح مانتو دشوار شده است. مانتوهای دامنی یکی دیگر از انواع مدل مانتوهای شیک و خاص است که در طرح های مانتو سنتی و ساده و مجلسی و …. دوخته می شود و هر خانمی می تواند با توجه به نیاز و فرم اندامش این مدل مانتو را خریداری کند.

مدل های مانتو دامن مانتو دامن شیک و زیبا زیباترین مدل مانتو دامن مجلسی زیباترین و جدیدترین طرح های مانتو دامن
برای این که اندام شما متفاوت تر از همیشه به نظر برسد بهتر است مانتوهای دامنی را با کفش های پاشنه بلند بپوشید با این کار ظرافت و جذابیت ظاهر شما دو برابر می شود. در ادامه این مطلب نمونه هایی از مدل مانتوهای دامنی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم با الگوبرداری از این طرح ها بتوانید مانتو ایده آلی را برای خود بخرید و یا بدوزید.

انواع مدل های مانتو دامن مدل مانتو با دامن کلوش مدل های مانتو دامن شیک و جذاب مدل مانتو دامن زیبا مانتو دامن شیک و زیبا مانتو دامن شیک و جدید   مانتو دامن بلند   مانتو دامن مدل مانتو دامن ساده مدل های مانتو دامن

جدیدترین مدلهای مانتو دامن شیک زنانه

مانتو های دخترانه و زنانه در انواع طراحی های شیک و جذاب وجود دارند و در انواع مدلهای کوتاه و بلند دوخته می شوند. مدلهای ست مانتو دامن یکی از جذاب ترین پوشش های بانوان است که اخیرا توجه بسیاری از خانوم ها و دختران جوان را به خود جلب کرده است و استفاده از این مدل مانتوها برای مجالس و مکان های مختلف می تواند تیپ و ظاهر فوق العاده شیک و متفاوتی را ایجاد نماید، در ادامه تصاویری جدید از مدلهای مانتو دامن زنانه و دخترانه زیبا گردآوری کرده ایم که می توانید ببینید و از بهترین مدلهای آنها الگو بگیرید.

  •  آرون گروپس

انواع مدلهای مانتو دامن

اگرچه پوشش مانتو اغلب به همراه شلوار رایج است، اما استفاده از آن در کنار دامن نیز می تواند تنوع زیادی در تیپ تان ایجاد کرده و زیبا و خاص به نظر رسد، برای این منظور می توانید در پوشش خود از مدل مانتو های کوتاه و بلند در کنار دامن های مناسب استفاده کرده و استایل جذابی را تجربه نمایید، حال در صورتی که علاقمند به پوشیدن مدلهای مانتو دامن هستید، در اینجا مدلهای متنوعی از ست مانتو دامن برای بانوان خوش پوش قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

انواع مانتو دامن مجلسی و اسپرت مدلهای شیک مانتو دامن مدلهای مانتو دامن مدلی از مانتو دامن دخترانه مدلی از مانتو دامن زنانه جدیدترین مدل مانتو دامن مدلی از مانتو دامن مدلی جذاب از مانتو دامن مدلی زیبا از مانتو دامن مدلی شیک از مانتو دامن زیباترین مدل مانتو دامن مدلی جدید از مانتو دامن مدلی از مانتو دامن مدل مانتو دامن نخی

زیباترین طرح های مد سال مدل مانتو و دامن زنانه و دخترانه را در این مطلب ملاحظه کردید. شما می توانید با ایده گرفتن از این طرح های شیک و متفاوت انتخاب ایده آل و مناسبی را برای مدل مانتو زنانه خود داشته باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *