دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

گالری بسیار زیبای عکس های السا و جک و آنا

  • پرستو محمدی
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • ۲

گالری سیار زیبای عکس های السا و آنا و جک ، عکس های آدم برفی زیبای آنها «اولاف» و کریستوف و گوزن زیبا و کوچک او «سون» و …  از انیمیشن فوق العاده فروزن « frozen» را برایتان آورده ایم. عکس های بیاد ماندنی و متفاوت  از این انیمیشن زیبا را به همراه مختصری از داستان آنها در ادامه مطلب مشاهده کنید و از دیدن آنها لذت ببرید.

عکس های السا و آنا و جک

مختصری از داستان انیمیشن فروزن « frozen» :

اسم این انیمیشن زیبا و جذاب ملکه برفی یا ملکه یخی است البته در برخی از ترجمه ها نیز به نام سرزمین یخ نیز خوانده میشود. در این انیمیشن زیبا دو خواهر به نام های السا و آنا وجو دارند السا که خواهر بزرگتر می باشد قادر است با دستانش یخ تولید کند برای همین همیشه دستکش به دست دارد. در یک نیمه شب آنا خواهر بزرگترش را از خواب بیدار میکند و از او میخواهد برف بازی کنند السا زمین یخ را فراهم میکند و یک آدمک برفی زیبا به نام اولاف درست میکند و بعد از برف بازی ناگهان ضربه ای به سر آنا میزد و او بیهوش میشود….

بعد به سراغ پدر و مادرش میرود و به سمت دره سنگ زنده حرکت میکنند و در آنجا با کریستوف و گوزن کوچکش «سون» آشنا میشوند و …

گالری عکس های بسیار زیبای السا :

انیمیشن السا بسیار معروف شد و السا مخاطبان بسیاری را به سمت خود جذب کرد عکس های متفاوتی از السا وجود دارد یکی از کاربرد های عکس السا در تم تولد است. تم تولد فروزن یکی پر پر طرفدارترین تم های تولد است مخصوصا دختران توجه بسیار خاصی به این شخصیت دوست داشتنی و دوستانش دارند.

عکس الساعکس های زیبای الساعکس انیمیشنی السا

عکس السا انیمیشن محبوب فیلم فروزن

نقاشی الساعکس متفاوت از السا

  •  آرون گروپس

تصاویر زیبای السا و آنا

السا و آنا دو خواهر با چشمان رنگی و زیبا هستند در اینجا بهترین عکس های دو نفره ی السا و آنا را برایتان آورده ایم.

عکس های السا و آنا    عکس های السا و آنا عکس زیبا از السا و آناعکس جذاب السا و آناعکس السا و آنا در کنار همعکس آنا و الساعکس متفاوت السا و آنا

مجموعه عکس السا و جک

در زیر چند عکس زیبا از جک و السا را قرار داده ایم مشاهده عکس های السا و جک را به شما عزیزن پیشنهاد می کنیم.

عکس السا و جکعکس السا و جکعکس السا و جک

عکس های دسته جمعی کارتون ملکه یخی

عکس های زیر شامل السا، آنا، کریستوف، سون و اولاف است این شخصیت های جذاب و دوست داشتنی را میتوانید در عکس های زیر در کنار هم ببینیند.

عکس دسته جمعی کارتون الساعکس های کارتون السامتفاوتترین عکس های السا و دوستانشعکس دسته جعمی کارتون ملکه یخیعکس های خاص از السا و دوستانش

دو نمونه عکس زیر از آنا و کریستوف و اولاف است .

عکس اولاف   عکس های السا و کریستوفعکس آنا و اولاف

عکس های اولاف آدم برفی با مزه

اولاف توسط این دو خواهر در یک نیمه شب ساخته شده است به گفته ی السا او آغوش های گرم را بسیار دوست دارد. عکس کارتونی و بامزه و دوست داشتنی از اولاف را در زیر ببینید.

عکس اولاف عکس اولاف بامزه عکس سون و اولاف در کارتون فروزن

با عکس های السا و آنا  جک در خدمتتان بودیم و سعی کردیم بهترین عکس ها را برایتان برگزینیم امیدواریم این عکس ها مورد پسندتان واقع شده باشند و شما نیز از دیدن آنها لذت برده باشید. برای دیدن عکس های انیمیشنی دیگر میتوانید به بخش عکس جالب مراجعه کنید. امیدواریم لبخند رضایت را برلبانتان آورده باشیم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۲ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *