دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل آرایش چشم مشکی به همراه نحوه انتخاب رنگ سایه

  • پرستو محمدی
  • ۴ دی ۱۳۹۹
  • ۰

نحوه ی سایه زدن چشم ها در زیبایی آرایش چشم مشکی تاثیر زیادی دارد و قبل از آرایش چشم ها باید بدانید هر رنگ سایه چه کاربردی دارد و و چه سایه هایی مناسب چشم مشکی است.

آیا شما هم نمی دانید برای چشمان مشکی از چه رنگ سایه ای استفاده کنید تا چشمانتان فرینده تر شود؟ این مشکل بسیاری از بانوان نیز هست. ما در این مقاله نحوه ی انتخاب سایه مناسب با چشم مشکی را به طور کامل توضیح داده ایم و عکس هایی از مدل آرایش چشم مشکی برایتان در نظر گرفته ایم.

نحوه انتخاب سایه مناسب برای آرایش چشم مشکی :

قبل از هر چیز باید بدانید که سایه های روشن باعث درشت تر شدن رنگ چشم ها میشوند و سایه های تیره به چشم فرم می دهند از این رو در بیشتر مواقع آرایشگران هنگام آرایش چشم برای وسط پلک از رنگ سایه روشن استفاده می کنند و برای انتهای پلک از سایه تیره به این ترتیب هم چشم ها بزرگتر دیده می شوند و هم فرم خاص و مشخصی به خود میگیرند. اگر دارای چشمانی مشکی یا تیره هستید بسیار خوشبختید زیرا میکاپ چشم سیاه با هر رنگ سایه ای زیبا می شود و محدودیتی برای انتخاب رنگ سایه ایجاد نمی کند و می توانید متناسب با رنگ پوست و رنگ لباستان بهترین آرایش چشم را برای خود برگزینید. با این حال باز هم سه نکته کلیدی انتخاب رنگ سایه را برایتان آورده ایم تا انتخاب راحتتری داشته باشید.

میکاپ چشم مشکی

ترفندهایی برای بهتر شدن میکاپ چشم ها

هر خانمی از داشتن چشم های درشت و فریبنده لذت می برد، زیرا چشم های درشت و متناسب با اجزای دیگر صورت تاثیر زیادی در زیبایی فرد دارد، حال چشم های درشت آرایش خاصی را نیز می طلبد و لازم است قبل از میکاپ چشمها اقداماتی انجام دهید که در زیر با این موارد آشنا خواهید شد.

در ابتدای کار با استفاده از یک براش کوچک، کانسیلر را به پشت پلک خود بزنید، بهتر است از کانسلرهایی با پوشش دهی بالا استفاده کنید، زیرا در این صورت ماندگاری آرایش چشمهایتان نیز بیشتر می شود.

مدل ابروها نیز در زیبایی و جذابیت چشم ها نقش زیادی دارند، حال هر چقدر که آرایش چشمهایتان زرق و برق دار باشد، در صورتی که ابروهایتان نامرتب و بدون فرم است، تاثیری در زیبایی چشم ها و چهره شما نخواهد داشت، بنابراین مرتب کردن ابروها و فرم بخشیدن به آن از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

نکته ای دیگر در رابطه با آرایش چشم سیاه و تیره، برطرف کردن مواردی است که بر روی آرایش چشم هایتان تاثیر منفی دارند؛ تیره بودن زیر چشم ها، وجود کیسه های چربی و حلقه های دور چشم می توانند تاثیرات منفی در آرایش چشم تان ایجاد کرده و میکاپ چشمهایتان را زشت جلوه دهند.

از این رو در اولین قدم باید به رفع تیرگی های اطراف چشم بپردازید زیرا وجود این تیرگی ها موجب بد شدن آرایش چشم می شود، برای این منظور می توانید از یک کانسیلر با رنگ روشن تر از رنگ پوست تان استفاده نمایید.

  •  آرون گروپس

آرایش چشمهای مشکی

برای چشم های مشکی درشت باید روی استخوان اصلی پلک تمرکز کنید و برای میکاپ این قسمت از یک سایه چشم با رنگ روشن بهره بگیرد، انجام اینکار موجب جلوه بیشتر و درخشش چشمهای شما خواهد شد و بعد سایه های تیره تر را روی رنگهای روشن بزنید تا کمی حالت طبیعی گرفته و باعث ایجاد تعادل در رنگ سایه چشم تان شود.

سه نکته کلیدی انتخاب رنگ سایه برای میکاپ چشم سیاه :

۱. رنگ های سیاه و سورمه ای و نوک مدادی سایه باعث بزرگتر دیده شدن عنبیه میشوند.
۲. رنگ های سبز و خاکستری و آبی برای چشم های قهوه ای متمایل به مشکی مناسب است و باعث جذابیت هرچه بیشتر چشم ها میشود.
۳. اگر دوست دارید چشمانتان برجسته تر دیده شود باید از سایه های دودی استفاده کنید تا چشمانتان فریبنده و جذاب شود.

کشیدن خط چشم در زیبایی چشمان مشکی تاثیر به سزایی در زیبایی چشم ها دارند. برای چشم های تیره میتوان از خط چشم برای بالای پلک و حتی خط چشم زیر پلک استفاده کرد. برای میکاپ چشم مشکی از خط چشم های رنگی نیز میتوانید استفاده کنید. ولی توصیه میشود کنار خط چشم رنگی از خط چشم مشکی هم استفاده کنید تا چشم هایتان درشت تر و جذاب تر شود.
ابتدا با سه نمونه اموزش مرحله ای آرایش چشم تیره و مشکی آشنا خواهید شد. و در ادامه با مدل های سایه چشم جدید و میکاپ چشم زیبا و متنوع آشنا شوید.

آرایش چشم مشکیآرایش چشم مرحله ایآرایش چشم مشکی و تیرهآرایش چشم مشکی و تیره آرایش چشم مشکی و تیره آرایش چشم مشکی و تیره ارایش چشم تیره و مشکی آرایش چشم تیره مدل خط چشم برای چشم های مشکی مدل ارایش چشم جذاب ارایش چشم دخترانه مشکی ارایش چشم دخترانه مشکی ارایش چشم دخترانه مشکی آرایش چشم زیبا و جذاب برای چشم های مشکی آرایش چشم زیبا و جذاب برای چشم های مشکی آرایش چشم زیبا و جذاب برای چشم های مشکی آرایش چشم زیبا و جذاب برای چشم های مشکیآرایش چشم زیبا و جذاب برای چشم های مشکی

با مدل های زیبای میکاپ و آرایش چشم سیاه آشنا شدید امیدواریم از این مدل های مدرن استفاده کنید اگر تمایل دارید با مدل های بیشتری از آرایش چشم جدید آشنا شوید کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *