دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آموزش بستن روسری لبنانی با روش های جالب و جدید + تصاویر

  • ندا خوشرو
  • ۲ مرداد ۱۳۹۵
  • ۰

شیوه های مختلفی برای بستن روسری وجود دارد که سبک لبنانی یکی از این روش ها است و در این مطلب قصد داریم تا شما را با آموزش بستن روسری لبنانی به صورت مرحله به مرحله آشنا سازیم.

یکی از مهم ترین مسائل در رعایت کردن حجاب بستن روسری و شال است و علاوه بر این مدل بستن روسری و شال بر روی زیبایی و جذابیت چهره شما می تواند تاثیرگذار باشد, در ادامه این مطلب نمونه هایی از مدل بستن روسری لبنانی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

اگر شما مهارت کافی در بستن روسری را ندارید می توانید با مشاهده عکس های مرحله به مرحله بستن روسری مهارت کافی را در این زمینه بدست آورید. یکی از مدل های بستن روسری که امروزه در بین خانم ها طرفداران زیادی را پیدا کرده است بستن روسری با روش لبنانی است که شما می توانید با تمرین زیاد مهارت کافی را در این زمینه بدست آورید.

مدل بستن روسری لبنانی

آموزش بستن روسری لبنانی با روش های جالب

مدل بستن روسری لبنانی یکی از سبک هایی است که می تواند چهره شما را زیباتر از همیشه نشان دهد و با این سبک بستن روسری می توانید حجابی مرتب و زیبا داشته باشید, در ادامه این بخش آموزش بستن روسری لبنانی را ملاحظه خواهید کرد که روش بستن روسری به این سبک به صورت زیر است:
۱. ابتدا روسری را پهن کنید و یک مثلث کوچک از روسری را تا بزنید.
۲. روسری را بر روی سر خود قرار دهید و زیر چانه تان را با کمک سنجاق کوچکی محکم کنید.
۳. قسمت زیر ناحیه چانه را با کمک دست خود محکم بگیرید و طرف دیگر روسری را به سمت گوش های خود بیاورید و همه لایه های این قسمت را نزدیک به چانه با کمک سنجاقی مرتب کنید.

آموزش بستن روسری لبنانی به صورت مرحله به مرحله

مدل های بستن روسری به سبک لبنانی

مدل روسری و شال و نحوه بستن آن ها در زیبایی و جذابیت چهره شما می تواند تاثیرگذار باشد. در ادامه این مطلب نمونه هایی از بستن روسری به روش لبنانی را در اختیار شما خانم های عزیز قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما قرار بگیرند.

مدل بستن روسری به شیوه لبنانی مدل بستن روسری آموزش بستن روسری به سبک لبنانیمدل روسری لبنانی مدل های بستن روسری مدل های بستن روسری به روش لبنانی بستن روسری به سبک لبنانی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

نحوه بستن روسری لبنانی را در این مطلب به صورت مرحله به مرحله در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار دادیم که امیدواریم این سبک بستن روسری مورد توجه شما قرار بگیرد. درصورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع نحوه بستن روسری به بخش بستن روسری مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *