دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل سارافون مجلسی جدید و بسیار شیک زنانه و دخترانه

  • ندا خوشرو
  • ۳ مرداد ۱۳۹۵
  • ۰

سارافون یکی از انواع مدل های لباس برای خانم ها است که شما می توانید از این لباس به عنوان لباس راحتی و لباس مجلسی استفاده کنید. تصاویری از مدل سارافون مجلسی با طرح های شیک و زیبا را در ادامه این مطلب مشاهده خواهید کرد.

سارافون یکی از انواع لباس های زنانه است که همه خانم ها در هر رده سنی می توانند آن را برای پوشیدن انتخاب نمایند. سارافون ها طرح های متنوعی دارند و شما می توانید از مدل سارافون های شیک در مهمانی ها و مجالس استفاده کنید.

سارافون ها در انواع طرح های سارافون بلند و کوتاه در بازار موجود هستند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی تان یکی از این مدل سارافون ها را برای خرید انتخاب کنید و از پوشیدن آن ها در مجالس و مهمانی ها لذت ببرید.

انواع طرح های سارافون مجلسی

انواع متنوع مدل سارافون مجلسی زنانه و دخترانه

سارافون ها لباس های بدون آستینی هستند که زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و در برخی از مواقع سارافون ها با آستین های بسیار کوتاه نیز دوخته می شوند. سارافون ها معمولا در انواع طرح های اسپرت و ساده دوخته می شوند که در ادامه این مطلب نمونه هایی از سارافون های شیک با جدیدترین طرح های مد سال را برای شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم.

مدل سارافون مجلسی اسپرت ساده

مدل سارافون دخترانه با طرح های اسپرت

دختران جوان معمولا تمایل دارند که لباس های اسپرت را برای خرید انتخاب کنند. سارافون های اسپرت در انواع طرح های شیک نیز دوخته می شوند و شما می توانید با توجه به فرم اندام خود طرح زیبایی از سارافون اسپرت را برای خرید انتخاب کنید.

طرح های زیبا سارافون اسپرت

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

اگر شما اندام درشت و چاقی دارید بهتر است که سارافون را برای پوشیدن در مجالس و مهمانی ها انتخاب کنید زیرا این مدل لباس ساختار یکدستی دارد و اندام شما را لاغر تر از حد معمول نشان می دهد برای این که سارافون وزن شما را کمتر نشان دهد بهتر است که کیف و کفشی همرنگ با نوارهای کناری سارافون انتخاب کنید.

انواع مدل های سارافون مجلسی مدل سارافون مجلسی با طرح اسپرت سارافون مجلسی دخترانه کوتاه انواع طرح های سارافون مجلسی مدل سارافون مجلسی مدل زیبا و جدید سارافون اسپرت سارافون مجلسی دخترانه انواع مدل های سارافون اسپرت

مدل های سارافون مخصوص خانم های شیک پوش

رنگ و طرح سارافون ها می تواند در زیبایی و جذابیت اندام شما تاثیرگذار باشد. علاوه بر مدل سارافون یقه آن نیز در جذابیت شما تاثیرگذار است. سارافون ها با یقه باز و بسته دوخته می شوند و اگر شما می خواهید از لباس های پوشیده تری را برای شرکت در مجالس بپوشید بهتر است که سارافون ها با یقه بسته را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل سارافون مجلسی زنانه مدل سارافون مجلسی بلند مدل های شیک و زیبا سارافون مجلسی مدل سارافون مجلسی شیک و زیبا مدل سارافون مجلسی زیبا سارافون مجلسی شیک و زیبا زیباترین نمونه های سارافون مجلسی سارافون مجلسی شیک جدیدترین نمونه های سارافون مجلسی

یکی دیگر از انواع مدل سارافون های شیک که امروزه در بیشتر مجالس خانم ها از آن استفاده می کنند مدل کت و سارافون است که در طرح های بی نظیر و متفاوتی دوخته می شود و معمولا کت هایی که برای این مدل لباس ها دوخته می شوند نشان کوچکی از سارافون زیر کت بر روی آن ها دوخته می شود که همین طراحی بی نظیر باعث زیبایی بیشتر کت و سارافون مجلسی می شود.

مدل کت سارافون مجلسی مدل کت سارافون مجلسی انواع طرح های زیبا سارافون مجلسی مدل کت سارافون زیبا در این بخش از دنیای مجله آرگا انواع نمونه های مدل سارافون مجلسی، با طرح های جدید مد سال در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما قرار بگیرند. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های سارافون به بخش مدل سارافون مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *