دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل مانتو عروسکی با طرح های فانتزی و زیبا

  • ندا خوشرو
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش انواع متنوع مدل مانتو عروسکی با طرح های فانتزی و شیک برای خانم های جوان را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل های زیبا مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند.

یکی از مهم ترین پوشاک برای خانم ها مانتوها می باشند که در طرح های مختلفی موجود می باشد. مدل مانتو عروسکی از انواع مدل مانتوهایی است که امروزه توجه بیشتر خانم های جوان را به سوی خود جلب کرده است و در انواع رنگ های متنوع در بازار موجود است.

اگر شما می خواهید در انتخاب طرح مانتوی خود تنوعی را ایجاد کنید مانتوهای عروسکی می توانند انتخاب ایده آلی برای شما عزیزان باشند و علاوه بر این با پوشیدن این مدل مانتوها زیباتر و جذاب تر از همیشه به نظر می رسید.

 مانتو عروسکی کوتاه

تصاویر انواع مدل مانتو عروسکی با طرح های شیک و زیبا مد سال

مانتوی عروسکی مدلی از مانتوها با طرح فانتزی است که با انواع پارچه های ساده و طرح دار دوخته می شود شما می توانید از مانتوی عروسکی با پارچه نخی و گلدار خنک به عنوان مانتوی تابستانی استفاده کنید هم چنین اگر می خواهید با ظاهری متفاوت تر از همیشه در هر مکانی حضور پیدا کنید مدل مانتوی عروسکی می تواند برای شما مناسب ترین انتخاب باشد.

مانتوهای عروسکی، را می توانید به عنوان مدل مانتو مجلسی برای شرکت در مهمانی و مجالس بپوشید و اگر شما این مدل مانتوها را با کفش و شلوار مناسبی بپوشید شیک پوش تر از همیشه در مجالس به نظر می رسید.

مانتو عروسکی مجلسی
قبل از خرید مانتوی عروسکی دقت کنید که این مدل مانتوها باید به اندام شما بیاید در غیر این صورت اندام شما ممکن است زشت و نامطلوب به نظر برسد و هم چنین اگر این مدل مانتوها بتواند عیب های اندام شما را بپوشاند می تواند مدل مانتوی متفاوت و ایده آلی برای خرید شما باشد.

مدل مانتو عروسکی سفید
در ادامه این مطلب انواع نمونه های مانتوی عروسکی زیبا و شیک را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل های متنوع با سلیقه شما همخوانی داشته باشد.

  •  آرون گروپس

مانتو عروسکی زنانهمانتو عروسکی با رنگ سفیدانواع نمونه های مانتو عروسکیمانتو عروسکی گیپورمانتو عروسکی مجلسیمدل مانتو عروسکی گلدارمدل مانتو عروسکی شیکمدل مانتو های عروسکی با رنگ های مختلفمانتو عروسکی زیبا و متفاوتمدل مانتو عروسکیمانتو عروسکی زیبا

مدلهای جدیدتری از مانتوی عروسکی

همانطور که گفتیم؛ مانتوهای عروسکی جزو مانتوهای فانتزی دسته بندی می شوند و در انواع پارچه های ساده و طرحدار از جنس نخی، کتان، گیپور، ساتن، شیشه ای و گیپور برای استفاده در مهمانی ها، مجالس و حضور در مکان های دیگر و مخصوص فصلهای مختلف طراحی و تولید می شوند. امروزه این نوع مدل مانتوهای زیبا در رنگ های روشن سفید، صورتی و قرمز و یا رنگهای تیره با مدلهای کلوش، پلیسه ای، جلوباز، مدل کتی و مطابق با مد سال بسیار مورد استقبال خانوم های جوان و دختران شیک پوش قرار گرفته و پرطرفدار می باشند، در ادامه مدلهای متنوع تری از مانتوهای عروسکی را می توانید ببینید.

مدل مانتوی عروسکی صورتی

مانتوهای فانتزی به دلیل نوع طراحی خاص، بیشتر مناسب دختران جوان و مورد پسند آنها می باشند، حال در صورتی که مدل مانتوی عروسکی متناسب با فرم اندام و رنگ پوست آنها انتخاب شده باشد، می تواند استایل فوق العاده جذاب و زیبایی ایجاد نماید؛ از آنجا که بسیاری از بانوان خوش پوش تمایل دارند در مجالس و مهمانی های خود از مدل مانتوهای مجلسی شیک و به روز استفاده کنند، از این رو در اینجا مدلهای جدیدتری از مانتوهای عروسکی زیبا و جذاب قرار داده ایم که می توانید متناسب ترین آن را با توجه به فرم استایل و ظاهر خود انتخاب نمایید.

مدل مانتوی عروسکی شیک

تصاویری از مدل مانتوی عروسکی

زیباترین مدل مانتوی عروسکی

شیک ترین مدل مانتوی عروسکی

انواع مدل مانتوی عروسکی

جدیدترین مدل مانتوی عروسکی

مدلی از مانتوی عروسکی

مدل مانتو عروسکی طوسی

مدل مانتوی عروسکی بلند

مدل مانتو عروسکی پانچ

مدل مانتوی عروسکی جدید

مدل مانتوی عروسکی دخترانه

مدل مانتوی عروسکی

مدل مانتو عروسکی جدید

مدل مانتو عروسکی با طرح های متنوع و جدید مد سال را در این مطلب مشاهده کردید که هر یک از این مدل ها می توانند برای انتخاب شما بهترین ایده باشند و متفاوت از همیشه ظاهر شما را نشان دهند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *