دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تصاویر دکوراسیون داخلی مدرن 3 خانه لوکس از نماهای مختلف

  • یلدا محمدی
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

تصاویر و ایده های جدید از دکوراسیون داخلی مدرن سه آپارتمان از نماهای مختلف که هر یک توسط طراحان بزرگ انجام شده اند و میتوانند مناسب ترین گزینه برای انتخاب دکوراسیون منزل شما باشند. این مدل های شیک و مدرن را مشاهده فرمایید.

تصاویر جدید و زیبای دکوراسیون داخلی مدرن با ایده های شیک و متفاوت برای چیدمان و دکوراسیون منزل که نقش زیادی در طراحی بهترین و مناسب ترین دکوراسیون برای منزل شما دارد. در ادامه این مدل های شیک و لوکس دکوراسیون داخلی را مشاهده کنید و از نوع طراحی و دیزاین آنها ایده بگیرید. با این تصاویر مدرن و زیبا تا پایان همراهمان باشید.

ایده های جدید و شیک دکوراسیون داخلی مدرن :

انتخاب دکوراسیون داخلی مدرن و شیک میتواند تغییرات اساسی ذر فضای منزل شما ایجاد کند، برای داشتن طراحی و دیزاین مناسب ترین دکوراسیون داخلی میتوانید از ایده ها و مدل هایی که در ادامه معرفی میکنیم استفاده کنید و لوکس ترین دکوراسیون داخلی منزل را داشته باشید.

1- آپارتمان مدرن واقع در طبقه 18 آسمان خراش مسکو

دکوراسیون داخلی این آپارتمان 140 متری توسط معمار الکساندرا طراحی شده است و به مرحله اجرا رسیده. در این دکوراسیون از رنگ های سفید، سیاه و خاکستری استفاده شده است که برای جلوه بیشتر و ایجاد فضایی مدرن و شیک طراح ترکیب کمی از رنگ زرد و آبی را نیز در چیدمان کلی فضای به کار برده است.این دکوراسیون مدرن وشیک میتواند بهترین ایده برای انجام دکوراسیون منزل شما باشد.

دکوراسیون داخلی مدرن

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

2. طراحی آپارتمان نامتقارن با سطوح موج دار در سنگاپور

در ادامه طراحی و دکوراسیون یک واحد آپارتمان نامتقارن که طراح ارشد خود استنلی تام در سنگاپور آن را طراحی نموده است را مشاهده می کنید. در دکوراسیون مدرن این آپارتمان با خطوط زاویه دار و سطوح مواج فضایی مدرن و شیک ایجاد شده است که برای بیننده خوشایند و دلنشین میباشد. در این طراحی علاوه بر ایجاد تضاد برای زیبایی بیشتر به نور پردازی مناسب و همچنین چیدمان زیبا و لوکس پرداخته شده است که در مجموع فضایی مناسب با دکوراسیون ایده آل و شیک فراهم آورده شده است.

دکوراسیون داخلی مدرن

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی مدرن

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

3. دکوراسیون خانه ایی کوچک و زیبا در برزیل

طراحی دکوراسیون این خانه ی زیبا در برزیل توسط گارسیا انجام شده است، این آپارتمان دارای دکوراسیون داخلی مدرن و شیکی می باشد که با دیوارهای سفید و درخشان و طراحی ساده و در عین حال جذاب و متفاوت تبدیل به یکی از آپارتمان های لوکس و مدرن شده است. سبک خاص و انعطاف پذیری دکوراسیون این آپارتمان آن را متمایز و جذاب کرده است که میتواند ایده خوبی برای دیزاین منزل شما باشد. در ادامه تصاویر زیبای این منزل را مشاهده فرمایید.

دکوراسیون مدرن

دکوراسیون مدرن

دکوراسیون مدرن

دکوراسیون مدرن

دکوراسیون مدرن

دکوراسیون داخلی

امیدواریم مدل های شیک و جذاب دکوراسیون داخلی مدرن این آپارتمان ها مورد پسند و توجه شما واقع شده باشد. برای مشاهده مدل های بیشتر و متنوع تر از بخش دکوراسیون دیدن فرمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *