دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو تابستانی با پارچه نخی بسیار شیک و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
  • ۰

در فصل های گرم سال بیشتر خانم ها از مدل مانتو تابستانی با پارچه نخی استفاده می کنند, این مدل مانتو ها بسیار خنک هستند و در انواع رنگ های متنوع نیز موجود می باشند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود این مدل مانتوها را خریداری کنید.

جریان هوا به راحتی از تاروپود پارچه های نخی عبور می کند از این رو این پارچه ها توجه بسیاری از برندهای معروف تولید کننده مانتو را به سوی خود جلب کرده اند و همه افراد تولید کننده مانتو در ایران از پارچه های نخی برای تولید مانتوهای تابستانی، و خنک استفاده می کنند. مدل مانتو تابستانه با پارچه نخی تنوع زیادی دارد و در انواع رنگ های متنوع در بازار موجود است بنابراین شما می توانید به راحتی از بین صدها مدل متنوع طرح مورد نظر خود خریداری کنید.

تحمل گرمای تابستان برای برخی از افراد مخصوصا خانم ها که باید با پوشش کامل در محیط بیرون از منزل حضور پیدا کنند دشوار می شود و از آنجا که مانتو از اساسی ترین پوشش ها برای خانم ها محسوب می شود بنابراین مانتوهای نخی در فصول گرم در همه مغازه های مانتو فروشی موجود هستند و شما می توانید با توجه به فرم اندام تان این مدل مانتوها را برای خرید انتخاب کنید.

مدل مانتو با پارچه نخی

تصاویر انواع مدل مانتو تابستانی با پارچه نخی مخصوص خانم های شیک پوش

در فصول گرم تابستان بهتر است که مانتوهای نخی با رنگ های روشن را برای خرید انتخاب کنید زیرا رنگ های تیره نور خورشید و گرما را به سوی خود جذب می کنند و باعث افزایش تعریق بدن می شوند بنابراین ممکن است گرمای زیاد به پوست شما آسیب برساند.
در این مطلب از بخش دنیای مد مجله اینترنتی آرگا انواع مدل مانتو تابستانه با پارچه نخی دخترانه و زنانه را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده این طرح های زیبا نهایت لذت را ببرید.

مدل های مانتو تابستانی مدل مانتو نخی زیبا

مدل مانتو تابستانه زنانه شیک و زیبا با پارچه نخی

از خرید مدل مانتو نخی چسبان و تنگ برای فصل تابستان خودداری کنید زیرا این مدل مانتوها به پوست شما می چسبند و باعث افزایش تعریق می شوند و هم چنین به پوست فشار وارد می کنند و علاوه بر این مانتوهای تنگ و چسبان اندام شما را نامطلوب نشان می دهند. مانتوهای خفاشی و عبایی نخی می توانند انتخاب مناسبی برای فصل تابستان باشند.

مدل مانتو تابستانی جدیدترین نمونه های مانتو نخی مانتو نخی زنانه مدل مانتو زیبا نخی مدل مانتو تابستانی با پارچه نخی طرح دار مدل مانتو نخی گلدار انواع طرح های جدید مدل مانتو تابستانی با پارچه نخیمانتو حاشیه دار نخی انواع مدل های مجلسی مانتو نخی مدل مانتو زیبا و جدید نخیمانتو زیبا نخی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

جدیدترین و زیباترین مدل مانتو تابستانی با پارچه نخی دخترانه

مانتو یکی از مهم ترین و اساسی ترین لباس ها برای خانم ها است و همه دختران و خانم های جوان در انتخاب مدل مانتو خود حساس هستند و همیشه ترجیح می دهند بهترین مدل مانتو را برای خرید انتخاب نمایند. مانتو نخی دخترانه یکی دیگر از مانتوهای تابستانه پرطرفدار در بین دختران جوان است که طرح های متنوع و زیبایی دارد این مانتوها در انواع طرح های مانتو چهارخانه و مانتو اسپرت و مانتو نخی گلدار موجود هستند و شما می توانید با توجه به ویژگی های ظاهری خود این مدل مانتوهای تابستانی را برای خرید انتخاب نمایید.

مدل مانتو نخی اسپرت مدل مانتو تابستانی با پارچه نخی   مدل مانتو زنانه مدل مانتو نخی چاکدار مدل مانتو تابستانی با پارچه نخی و رنگ روشن   مدل مانتو طرح دار نخی مانتو نخی زنانه و دخترانه مدل مانتو نخی و گیپور مدل مانتو تابستانی با پارچه نخی

مدل مانتوی نخی تابستانی جلو باز با طراحی متنوع و شیک

انواع مدل مانتوهای نخی تابستانی جلو باز در طرح و رنگ های متفاوت و زیبا را در مطلب پیش رو نظاره گر خواهید بود. هر یک از این مدل مانتوها می تواند انتخابی خنک و مناسب برای افراد علاقمند به مانتوهای جلو باز در فصل تابستان باشد به ویژه مانتوهای با رنگ های روشن که نور خورشید را کمتر جذب می کنند می تواند به عنوان پوشش شما در این فصل گرم سال باشد. طرح های متنوع از انواع مدل مانتو مجلسی و ساده تابستانی با جنس پارچه نخی را در ادامه این بخش گردآوری کرده ایم که خواهشمندیم از این مدل های زیبا دیدن نمایید.

جدیدترین مدل مانتو تابستانی با پارچه نخیمانتو نخی تابستانی شیک و زیبا

مانتوهای نخی تابستانی در مدل های جدیدمانتو نخی تابستانی جدید برای دختران خوش پوش

مانتوهای نخی تابستانی در مدل های متفاوتمانتو نخی تابستانی جلو باز دخترانه

مانتوهای نخی تابستانی در مدل های شیکمانتو نخی تابستانی ساده و زیبا

مانتوهای نخی تابستانی در مدل های متنوعمدل مانتو نخی تابستانی جلو باز

مانتوهای نخی تابستانی در طرح های زیبامدل مانتو آبشاری تابستانی زیبا و متفاوت

شیک ترین مدل مانتو تابستانی با پارچه نخیمانتو نخی تابستانی جلو باز خوش رنگ

مانتوهای نخی تابستانی در طرح های قشنگمدل مانتو گلدار نخی تابستانی برای بانوان

مانتوهای نخی تابستانی در طرح های متفاوتمدل زیبای مانتوی نخی تابستانی

مانتو نخی تابستانی با طرح های زیبامدل شیک مانتو نخی تابستانی

مانتو نخی تابستانی با طرح های به روزمدل مانتوی نخی تابستانی برای خانم های خوش سلیقه

مانتو نخی تابستانی با طرح های شیکمانتو نخی تابستانی جلو باز طرح دار

متفاوت ترین مدل مانتو تابستانی با پارچه نخیمدل مانتو نخی تابستانی کار شده زیبا

مانتو نخی تابستانی با طرح های ایده المانتو نخی طرح دار تابستانی زنانه

مانتوهای تابستانی نخی در طرح و رنگ زیبامدل مانتو ترکیبی نخی تابستانی دخترانه

مانتوهای تابستانی نخی در طرح و رنگ جدیدمدل مانتو نخی تابستانی سفید و زیبا

مانتوهای تابستانی نخی در رنگ و طرح سادهمانتو نخی جلو باز تابستانی با رنگی متفاوت

مانتوهای تابستانی نخی در طرح و رنگ دوست داشتنیمدل جدید و زیبای مانتو نخی تابستانی

انواع مدل مانتو تابستانی با پارچه نخی

زیباترین و جدیدترین نمونه های مدل مانتو تابستانی با پارچه نخی را در این مطلب پورتال آرگا ملاحظه کردید شما می توانید با الگوبرداری از این طرح های زیبا بهترین مدل مانتو را برای خود خریداری کنید و یا بدوزید. اگر به دنبال مدل های متنوع تری از مانتوهای تابستانه هستید می توانید با مراجعه به بخش مدل مانتو تابستانی طرح های بیشتری از این مانتو را مشاهده کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *