دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

معرفی بهترین انتخاب ها برای خرید گوشی زیر 300 هزار تومان

  • مرضیه شاکری
  • ۳ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

گزیده ای از بهترین انتخاب ها برای خرید گوشی زیر 300 هزار تومان .اگر قصد خرید تلفن همراه با قیمتی مناسب دارید، با ما در این بخش همراه باشید ،ما شما را در انتخابتان یاری خواهیم کرد.

یکی از دغدغه های امروز جوانان جامعه ما ، انتخاب و خرید تلفن همراه است . به ویژه آنان که دوست دارند با صرف کمترین هزینه موبایلی با قابلیت های خوب داشته باشند .ما بر آن شدیم تا لیستی از تلفن همراه ها با قیمت مناسب را تهیه کنیم تا برای این دسته از عزیزان کار را راحت تر کرده باشیم. با ما در خرید گوشی زیر 300 هزار تومان همراه شوید.

فهرست گوشی های موبایل برای خرید گوشی زیر ۳۰۰ هزار تومان :

از معضلات جامعه امروز ما ، تورم و گرانی در مورد تمام اجناس است .تبلت ها و گوشی های موبایل نیز از این قائله مستثنا نیستند . نرخ گرانی و تورم در دنیای تلفن های همراه نیز به چشم می خورد . اما از آنجایی که در دنیایی زندگی می کنیم که روز به روز به پیشرفت تکنولوژی ها افزوده می شود ، نیاز به تلفن همراه یکی از واجبات زندگی روزمره ما محسوب می شود. برای خرید گوشی زیر ۳۰۰ هزار تومان با قابلیت های برجسته شاید زمان زیادی را برای صرف کردن لازم داشته باشید .

با تمام این مسائل و با وجود گرانی و تورم در دنیای موبایل ، ما راهکاری را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم که بتوانید با وجود این مشکلات ، تلفن همراهی خوب با قیمتی مناسب خریداری نمایید . توجه داشته باشید که این لیست بر اساس قابلیت ها و نظرات کاربران رتبه بندی شده است.

۱-گوشی موبایل LG L50 مدل D221 دو سیم کارت:

خرید گوشی ال جی

قیمت : ۲۵۰،۰۰۰ تومان

مشخصات :

از جمله بهترین گوشی های هوشمند رده پایین، با این رنج قیمت، گوشی ال جی مدل ال ۵۰ است که تا به حال وارد بازار گردیده. باتری ۱۹۰۰ میلی آمپری، این گوشی را به یکی از بهترین ها در بین رقبا تبدیل کرده است. دوربین ۳٫۲ مگاپیکسل ، حافظه داخلی ۴ گیگابایت و ظرفیت افزایش در قالب کارت SD تا سقف ۳۲ گیگابایت . صفحه نمایش لمسی ، قابلیت های فن آوری وای فای – بلوتوث – GPRS از دیگر ویژگی های این تلفن همراه هوشمند با توجه به قیمت پایین آن است.

  •  آرون گروپس

****************************************

۲-گوشی موبایل LG L40 مدلD160

دومین پیشنهاد برای خرید گوشی زیر 300 هزار تومان

قیمت : ۲۰۹٫۰۰۰ تومان

مشخصات :

اگر بخواهیم از ویژگی ها و قابلیت های این تلفن همراه بگوییم، باید به دوربین ۳٫۲ مگاپیکسل ، حافظه داخلی ۴ گیگا بایت اشاره کنیم که می توانید با کارت SD این ظرفیت را تا سقف ۳۲ گیگابایت افزایش دهید. صفحه نمایش لمسی ، قابلیت های فن آوری وای فای – GPRS – بلوتوث نیز از دیگر قابلیت های این تلفن همراه هوشمند هستند . برای کسانی که قصد خرید گوشی با قیمت کم دارند، پیشنهاد بسیار خوبی است.

****************************************

۳-گوشی موبایل LG مدل L30 دوسیم کارت D125

سومین پیشنهاد برای خرید گوشی زیر 300 هزار تومان

قیمت : ۱۷۹٫۰۰۰ تومان

مشخصات :

ال جی ثابت کرده که به نوبه خود می تواند تولید کننده بهترین گوشی ها باشد، چه در سطح قیمتی بالا و چه در سطح قیمتی پایین، قابلیت های منحصر به فردی را عرضه داشته است.درست است که این گوشی کمی نسبت به دیگر گوشی های هم خانواده خود ضخیم تر است اما باز هم در اندازه ای طراحی شده که به راحتی قابلیت حمل و نقل داشته باشد. دوربین ۲ مگاپیکسل ، حافظه داخلی ۴ گیگابایت و ظرفیت تا سقف ۳۲ گیگابایت ، صفحه نمایش لمسی ، قابلیت های فن آوری وای فای – بلوتوث – GPRS از ویزگی هایی هستند که بر روی این تلفن همراه تعبیه شده اند. برای کسانی که اولین گوشی هوشمندی است که می خواهند خریداری کنند بسیار مطلوب است.

****************************************

۴-گوشی موبایل Huawei اسند Y221 دو سیم کارت

خرید گوشی هوآوی

قیمت : ۱۷۵٫۰۰۰ تومان

مشخصات :

برای تلفن همراه های رده پایین باید مقداری سطح توقع از کیفیت تصویر و دوربین را کاهش داد. دوربین ۲ مگاپیکسل ، حافظه داخلی ۴ گیگابایت و ظرفیت تا سقف ۳۲ گیگابایت ، صفحه نمایش لمسی ، قابلیت های فن آوری وای فای – بلوتوث – GPRS، برای یک تلفن همراه هوشمند سطح پایین قابلیت های خوبی است.

****************************************

۵-گوشی موبایل GLX شاین دو سیم کارت

خرید گوشی جی ال ایکس

قیمت : ۱۶۹٫۰۰۰ تومان

مشخصات :

شاید شما هم از هنگ کردن گوشی بیزارید. به جرات می توان گفت که این گوشی هنگ نمی کند و با استفاده معمولی از آن باتری تا ۲ روز قابلیت برق رسانی دارد. دوربین ۲ مگاپیکسل – حافظه داخلی ۴ گیگابایت و ظرفیت تا سقف ۳۲ گیگابایت ، صفحه نمایش لمسی ، قابلیت های فن آوری وای فای – بلوتوث – GPRS از دیگر قابلیت های این تلفن همراه است.

****************************************

۶-گوشی موبایل Samsung گلکسی استار پلاس S7262 دو سیم کارت

خرید گوشی سامسونگ

قیمت : ۲۱۳٫۰۰۰ تومان

مشخصات :

عدم وجود دوربین جلو و سنسور های حسگر محیط در این گوشی به خوبی احساس می شود. بهتر می بود اگر این شرکت کره ای این خلا را پر می کرد اما باید توجه داشت که با توجه به قیمت آن شاید بتوان این خلا را نادیده گرفت. دوربین ۲ مگاپیکسل ، حافظه داخلی ۴ گیگابایت و ظرفیت تا سقف ۳۲ گیگابایت ، صفحه نمایش لمسی ، قابلیت های فن آوری وای فای – بلوتوث – GPRS  ویژگی های این گوشی پایین رده می باشند. شاید اگر بخواهیم رقیبی را برای این گوشی نام ببریم، ال جی ال ۴۰ از رقبای سر سخت این تلفن همراه محسوب می شود.

****************************************

۷-گوشی موبایل lenovo مدل A369i دو سیم کارت

خرید گوشی لنووو

قیمت : ۲۳۹٫۰۰۰ تومان

مشخصات :

این تلفن همراه حسگر مجاورت و تشخیص نور محیط ندارد، این دو ویژگی بسیار مهم هستند چرا که حسگر مجاورت باعث می شود تا در هنگام مکالمه تلفنی، با نزدیک شدن تلفن به گوش صفحه نمایش به طور خودکار خاموش شود، حسگر روشنایی نیز در زمانی که نور محیط کم و یا تاریک باشد کاربرد دارد،دکمه های حسی و لمسی پایین این گوشی به دلیل عدم وجود حسگر روشنایی به خوبی دیده نمی شوند و این می تواند استفاده از گوشی را در مکان های تاریک سخت تر کند. دوربین ۲ مگاپیکسل ، حافظه داخلی ۴ گیگابایت و ظرفیت تا سقف ۳۲ گیگابایت ، صفحه نمایش لمسی ، قابلیت های فن آوری وای فای – بلوتوث – GPRS از دیگر قابلیت های این تلفن است.

****************************************

۸-گوشی موبایل Dimo مدل F4 دو سیم کارت

خرید گوشی دیمو مدلی دیگر

قیمت : ۲۱۹٫۰۰۰ تومان

مشخصات :

این گوشی به اصطلاح هوشمند چندان چنگی به دل نمی زند، شاید تنها ظاهر خوبی داشته باشد اما طبق گفته های کاربرانی که از این تلفن همراه استفاده کرده اند قابلیت های خوبی ندارد. دوربین ۲ مگاپیکسل ، حافظه داخلی ۲ گیگابایت ، صفحه نمایش لمسی ، قابلیت های فن آوری وای فای – بلوتوث – GPRS ، ویژگی های تعبیه شده در این تلفن همراه هستند.

****************************************

۹-گوشی موبایل هوآوی یو ۸۶۸۵ دی اسند وای ۲۱۰

اولین پیشنهاد برای خرید گوشی زیر 300 هزار تومان

قیمت : ۲۲۵٫۰۰۰ تومان

مشخصات :

طبق نظرات کاربران گوشی خوبی نیست و از آن دسته گوشی هایی است که مدام هنگ می کنند شاید سری آشا از این مدل بهتر باشد با این وجود قابلیت هایی نظیر دوربین ۲ مگاپیکسل ، حافظه داخلی ۵۱۲ مگابایت و ظرفیت تا سقف ۳۲ گیگابایت ، صفحه نمایش لمسی ، قابلیت های فن آوری وای فای – بلوتوث – GPRS را داراست.

****************************************

۱۰-گوشی موبایل دیمو (Demo) اف ۸

خرید گوشی دیمو

قیمت : ۲۲۹٫۰۰۰ تومان

مشخصات :

برند دیمو از ان دست برند هایی است که گفته شده ساخت چین است و به نام دیمو به بازار عرضه می شود بنابر این نمی توان ویژگی های خوبی برای این تلفن همراه نام برد. دوربین ۵ مگاپیکسل ، حافظه داخلی ۲ گیگابایت و ظرفیت تا سقف ۱۶ گیگابایت ، صفحه نمایش لمسی ، قابلیت های فن آوری وای فای – بلوتوث – GPRS دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند هستند.

****************************************

در صورت تمایل به مشاهده مطالب بیشتر در زمینه بررسی انواع گوشی موبایل، کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *