دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

طرز تهیه بیسکویت کره ای فوق العاده خوشمزه

  • ندا خوشرو
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

بیسکویت طعم های متنوعی دارد که بیسکویت کره ای نیز یکی از انواع طعم های مختلف بیسکویت است, در این بخش طرز تهیه بیسکویت کره ای را با بهترین روش در اختیار شما کدبانوهای عزیز قرار داده ایم.

بیسکویت کره ای از انواع بیسکویت های خوشمزه و شیرین است که طعم کره به خوبی در آن احساس می شود. ساخت بیسکویت کره ای در منزل و تزیین آن با روشی ساده اما کمی زمانبر صورت می گیرد. این بیسکویت محبوب انتخاب مناسبی برای مهمانی های خودمانی و دورهمی های عصرانه شما می باشد.

بیسکویت کره ای از انواع تنقلات پرطرفدار در بین بچه ها است و شما می توانید این بیسکویت را در منزل تهیه نمایید و طعم بی نظیر این بیسکویت خانگی نهایت لذت را ببرید. بیسکویت را می توانید به عنوان طعم دهنده در کنار چای میل کنید و در تهیه برخی از دسر ها مانند دسر با بیسکویت پتی بور می توانید از بیسکویت استفاده کنید. طریقه درست کردن بیسکویت کره ای با آسان ترین روش  را در این بخش مشاهده خواهید کرد.

بیسکویت کره ای

مواد لازم

آرد سفید : ۳.۵ پیمانه
نمک : نصف قاشق چایخوری
شکر قهوه ای : ۳/۴ پیمانه
کره : ۱.۵ پیمانه
تخم مرغ : ۱ عدد
شکر سفید : نصف پیمانه

مواد لازم برای تهیه آیسینگ وانیلی

خاک قند : ۱.۵ پیمانه
سفیده تخم مرغ : ۱ عدد
آب : به میزان لازم
وانیل مایع : ۱/۲ قاشق چایخوری

طرز تهیه بیسکویت کره ای

ابتدا در درون ظرفی نمک و آرد را با یکدیگر مخلوط کنید و سپس ظرف در گوشه ای قرار دهید و در درون ظرف دیگری کره نرم شده را با شکر قهوه ای به کمک همزن برقی مخلوط کنید توجه داشته باشید که نباید شکر قهوه ای به هم بچسبد می توانید با دست شکر را از هم باز کنید.

کره مخلوط کردن شکر قهوه ای و کره

  •  آرون گروپس

سپس تخم مرغ ها را به مخلوط شکر و کره اضافه کنید.

اضافه کردن تخم مرغ ها به مخلوط کرده و شکر

۱/۲ آرد را به مایه بیسکویت اضافه کنید و بعد از این که آرد را با مایه بیسکویت به خوبی مخلوط کردید باقی مانده آرد را به بیسکویت ها اضافه کنید سپس خمیر را به ۴ قسمت تقسیم کنید و در درون کیسه پلاستیکی به مدت ۳۰ دقیقه قرار دهید.

اضافه کردن آرد به مایه بیسکویت کره ای
فر را روی دمای ۱۸۰ درچه یا ۳۵۰ درجه فارنهایت تنظیم کنید.

تنظیم فر بر روی دمای 180 درجه

درون سینی فر کاغذ روغنی را قرار دهید. در روی یک سطح صاف مقداری آرد بپاشید و سپس خمیر را به ضخامت ۵ میلی متر باز کنید و با قالب گردی با قطر ۶ سانتی متر بر روی خمیر قالب بزنید در صورت در دسترس نبودن قالب می توانید از دهانه یک لیوان به عنوان قالب استفاده کنید.

مراحل تهیه بیسکویت کره ای

هم چنین می توانید با انواع شکل های مختلف قالب بر روی خمیر قالب بزنید. درمرحله بعدی طرز تهیه بیسکویت کره ای بیسکویت ها را به فاصله ۱ سانتی متر از هم در درون سینی بچینید.

خمیر بیسکویت کره ای باز کردن خمیر بیسکویت کره ای با وردنه نانوایی

قالب زدن خمیر بیسکویت قرار دادن بیسکویت ها در درون سینی فر

سپس آن ها را به مدت ۱۲ دقیقه در درون فر قرار دهید در هر زمانی یک سینی فر که حاوی خمیر بیسکویت است را در درون فر قرار دهید بعد از پخت هر سینی فر به مدت ۵ دقیقه سینی را در جایی قرار دهید تا بیسکویت ها خنک شوند و بعد بیسکویت ها را از درون قالب فر خارج کنید تا به خوبی خنک شوند.

قرار دادن بیسکویت کره ای بر روی رک سیمی

**اگر ضخامت خمیر ها از ۳ میلی متر بود به مدت ۱۰ دقیقه بیسکویت ها را در درون فر قرار دهید تا بپزند و اگر ضخامت خمیر ۱۰ میلی متر بود به مدت ۱۵ دقیقه سینی فر را در درون فر قرار دهید.

طرز تهیه آیسینگ وانیلی

در درون کاسه ای سفیده تخم مرغ و خاک قند و وانیل را با یکدیگر مخلوط کنید و آن ها را با کمک همزن برقی هم بزنید اگر بعد از مخلوط کردن این مواد مشاهده کردید که مایه آیسینگ سفت است چند قطره آب به آن اضافه کنید تا مایه آیسینگ کمی رقیق شود.

طرز تهیه آیسینگ وانیلی
آیسینگ را در درون قیف پلاستیکی بریزید و روی بیسکویت های کره ای خنک شده را با آیسینگ تزیین کنید.
اگر از قیف استفاده می کنید بعد از ریختن آیسینگ در درون قیف باید سر قیف را با کمک کش پلاستیکی ببندید که هوا درون قیف نرود و آیسینگ خشک نشود.

طرز تهیه بیسکویت کره ای

می توانید بعد از ۲۴ ساعت و یا پس از خنک شدن بیسکویت ها آن ها را با کمک آیسینگ تزیین کنید و بعد از تزیین کردن بیسکویت کره ای آن ها را به مدت ۴ ساعت در دمای محیط قرار دهید.

آموزش تهیه بیسکویت کره ای به روشی دیگر

بیسکویت کره ای در انواع مختلف و به هر روشی که تهیه شوند، خوشمزه می باشد و برای سرو در عصرانه به همراه چای و قهوه بسیار دلچسب و لذت بخش خواهد بود.

طرز پخت بیسکویت کره ای

مواد لازم

  • زرده تخم مرغ/  ۳ زرده بزرگ (۶۰ گرم)
  • کره/ ۲۰۰ گرم
  • شکر/ ۱۲۵ گرم
  • آرد/ ۲۸۰ گرم
  • نشاسته/ ۱۵ گرم
  • کاکائو تلخ/ ۱۵ گرم
  • نمک/ مقدار کمی

مواد لازم برای تزئین

  • شکلات تیره/ ۱۰۰ گرم
  • شکلات سفید/ ۱۰۰ گرم
  • تراشه شکلات
  • نوتلا
  • مربای زرآلو
  • پودر قند
  • فندق یا سایر مغز ها

روش تهیه بیسکویت کره ای

در ابتدا کره، شکر و نمک را داخل کاسه ای بریزید و با دست یا همزن آنها را به اندازه کافی مخلوط کنید تا یکدست شود، البته نباید بیش از حد هم بزنید.

سپس زرده های تخم مرغ را اضافه کنید و هم بزنید تا به خوبی در هم ترکیب شوند و بعد آرد را اضافه کرده و ورز دهید به این صورت خمیر بیسکویت شما آماده شده است.

حال خمیر را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید و به یک قسمت از خمیر پودر کاکائو اضافه کنید و قسمت دیگر خمیر را نشاسته بیفزایید.

سپس دو خمیر را با یکدیگر مخلوط کنید و در بسته بندی پلاستیکی بپیچید، بعد آن را به مدت ۲ ساعت در یخچال قرار دهید تا وقتی که خمیر سخت شود.

حال خمیر را از یخچال بیرون آورید و خیلی سریع با دست ورز دهید و با وردنه باز کنید، طوری که ضخامت آن به اندازه ۵ یا ۶ میلی متر برسد.

حال با استفاده از قالب های دلخواه خود خمیر را قالب زده و شکل دهید و بعد آنها را داخل سینی فر که با کاغذ روغنی پوشانده اید، بچینید. سینی را داخل فر در دمای ۱۷۵ تا ۱۸۰ درجه سانتی گراد قرار دهید و بعد از حدود ۱۰ تا ۱۲ دقیقه آن را از فر خارج کنید و بگذارید تا خنک شود.

اکنون نوبت تزیین بیسکویت ها می باشد و می توانید شکلات ها را به روش بن ماری ذوب کنید و درون کاسه کوچکی بریزید، سپس مطابق سلیقه تان و به دلخواه روی آنها را با شکلات ها، مربا، پودر قند و آجیل تزیین کنید، بعد از سفت شدن شکلات ها می توانید کوکی های آماده شده را داخل بشقاب بچینید و آماده سرو نمایید.

روش تهیه بیسکویت کره ای

در پایان امیدواریم از طرز تهیه بیسکویت کره ای در منزل نهایت لذت ببرید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده پخت انواع بیسکویت های متنوع به بخش انواع شیرینی مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *