دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر مدل کت سارافون مجلسی بسیار شیک و زیبا

  • ندا خوشرو
  • ۲۰ دی ۱۳۹۹
  • ۰

مدل کت سارافون یکی دیگر از انواع لباس های مجلسی است که طرح های متنوع و زیبایی دارد. در ادامه این مطلب نمونه های زیبا کت سارافون را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این طرح ها مورد پسند شما قرار بگیرند.

مدل کت سارافون طرح زیبایی از انواع لباس مجلسی است که امروزه در بین خانم های جوان طرفداران زیادی را پیدا کرده است. در این بخش ما قصد داریم تا شما را با جدیدترین طرح های مجلسی لباس های زنانه و دخترانه آشنا سازیم.

کتو سارافون، و سارافون مانتویی از انواع مدل های متنوع سارافونهای زنانه و دخترانه هستند که شما می توانید برای شرکت در مهمانی ها و مجالس از انواع طرح های کت سارافون، استفاده کنید و این مدل ها زیبایی و جذابیت خاصی را به چهره شما می دهند.

مدل کت و سارافون زنانه

مدل کت سارافون مجلسی با طرح های زیبا

برخی از خانم ها و دختران جوان به پوشش خود در مجالس و مهمانی ها حساس هستند و ترجیح می دهند با لباس های مجلسی پوشیده در هر مهمانی شرکت کنند و همین مسئله باعث شده است که مدل کت سارافونها در بین خانم های جوان ایرانی از محبوبیت زیادی برخوردار شود.

مدل کت سارافون کره ای
معمولا کتهایی که برای روی سارافون های مجلسی دوخته می شوند در قسمت یقه و یا جیب های کت، بخشی از پارچه سارافون را به کار می برند که همین خلاقیت در دوخت آن باعث زیبایی و جذابیت هر چه بیشتر لباس مجلسی شما می شود.

کت و سارافون مجلسی طرح دار

  •  آرون گروپس

کت و سارافون زنانه

در ادامه این مطلب طرح های زیبا و متنوعی از کتو سارافون مجلسی زنانه و دخترانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

مدل کت سارافون مدل های زیبا کت و سارافون جدیدترین نمونه های کت و سارافون کت سارافون مجلسی مدل کت سارافون زنانه کت سارافون زنانه مدل کت سارافون با طرح های زیبا کت و سارافون شیک مدل کت و سارافون

کت و سارافونهای گیپور زنانه و دخترانه با طرح های مد سال

لباس های مجلسی گیپور همیشه توجه بیشتر خانم ها را به سوی خود جلب می کنند و امروزه بیشتر خانم ها ترجیح می دهند که از سارافونهای گیپور و کتو سارافون گپیور در مجالس استفاده نمایند.

مدل کت سارافون گیپور
طرح های زیبا و متنوعی از کت سارافونهای گیپور در بازار موجود است و اگر شما می خواهید با جذاب ترین مدل لباس در مهمانی ها بدرخشید بهتر است که این مدل لباس را پوشیدن انتخاب کنید تا شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

کت سارافون گیپور مدل کت و سارافون مجلسی کت و سارافون گیپور مدل کت و سارافون گیپور مدل سارافون با کت زنانه مدل های زیبا کت و سارافون مدل های زیبا و جدید کت و سارافون کت و سارافون زنانه

کت سارافون های مجلسی زنانه سایز بزرگ

مدلهای متنوعی از لباس مجلسی سایز بزرگ زنانه وجود دارد که یکی از این مدلهای لباس، کت و سارافون سایز بزرگ می باشد که طراحی متفاوت و البته منحصر به فرد آن ها می تواند تن پوشی ایده آل و مناسب برای خانم های شیک پوش و خوش سلیقه باشد که به دلیل داشتن اندام های درشت در انتخاب لباس مناسب مجلسی همواره با مشکل روبه رو هستند. از این طریق با انتخاب کت و سارافونی کوتاه و یا بلند می توانند استایل زیباتری را تجربه کنند.

طراحان مد و لباس  سعی دارند در طراحی لباس های مجلسی مدلهای جدیدتر و به روز تری از لباس ها را ارائه نمایند که کت و سارافون سایز بزرگ در طرح و رنگ های متفاوت و شیک یکی از این طراحی های منحصر به فرد و جذاب می باشد که در ادامه این بخش سعی کرده ایم تصاویر متنوع از این مدلهای لباس مجلسی را در اختیار شما همراهان عزیز قرار دهیم که خواهشمندیم با این تصاویر تا پایان همراه ما باشید و بهترین کت سارافون را انتخاب و جهت دوخت لباس موردنظر اقدام نمایید.

جدیدترین مدل کت سارافون

کت سارافون جدید سایز بزرگ

کت سارافون خاص سایز بزرگ

کت سارافون تماشایی سایز بزرگ

کت سارافون به روز سایز بزرگ

کت سارافون فوق العاده سایز بزرگ

شیک ترین مدل کت سارافون

کت سارافون مناسب سایز بزرگ

کت سارافون مد روز سایز بزرگ

کت سارافون 1400 سایز بزرگ

کت سارافون زنانه سایز بزرگ

کت سارافون سایز بزرگ با طرح زیبا

قشنگ ترین مدل کت سارافون

کت سارافون سایز بزرگ با طرح شیک

کت سارافون سایز بزرگ با طرح قشنگ

کت سارافون سایز بزرگ با طرح تماشایی

کت سارافون سایز بزرگ با طرح متفاوت

کت سارافون سایز بزرگ با طرح خاص

متنوع ترین مدل کت سارافون

در این بخش زیباترین و جدیدترین طرح های مد سال مدل کتو سارافون، را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم این طرح های زیبا و ایده آل مورد توجه شما قرار بگیرند. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع نمونه های مختلف سارافون به بخش مدل سارافون مجله آ  رگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *