دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل پرده زبرا با جدیدترین طرح های سال

  • ندا خوشرو
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

پرده ها طرح های متنوعی دارند که مدل پرده زبرا نیز یکی از انواع طرح های پرده است. در ادامه این بخش انواع مدل های پرده زبرا با طراحی های مدرن و متفاوت را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

پرده زبرا از انواع پرده های تزئینی است و شما می توانید از این طرح پرده به عنوان پرده پذیرایی و پرده آشپزخانه و پرده اتاق خواب استفاده کنید و همچنین پرده زبرا می تواند بهترین انتخاب برای دفاتر کار باشد. در ادامه این مطلب تصاویری از جدیدترین طرح های مدل پرده زبرا در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

امروزه مدلهای متنوعی از پرده در بازار موجود هستند و شما می توانید با توجه به دکوراسیون منزل خود از انواع مدل پرده های حریر، زبرا، پانچ و … استفاده نمایید. مدل و طرح پرده در طراحی دکوراسیون داخلی هر مکانی می تواند نقش برجسته ای را داشته باشد.

  مدل پرده برای اتاق خواب

تصاویر مدل پرده زبرا با طرح های شیک و جذاب مد سال

پرده زبرا از انواع طرح های کلاسیک پرده است و به تنهایی قابلیت انواع پرده های شید رولی و کرکره ای و پرده های توری و پارچه ای را دارد. ساختار پرده زبرا از تور و پارچه است و این نوع پرده به صورت راه راه مساوی و با ظرافت خاصی تولید می شود و به صورت دو لایه موازی بر روی یکدیگر قرار می گیرد. در این بخش زیباترین طرح های پرده زبرا را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم این طرح های ایده آل مورد پسندتان قرار بگیرند.

Zebra curtains model (10)

پرده زبرا طرح دار پرده زبرا با طرح ساده پرده زبرا طرح دار

مدلهای پرده زبرا با طرح های زیبا و جدید برای پذیرایی

بهترین نوع پرده ای که می توانید با کمک آن پذیرایی را تزیین کنید پرده های زبرا است علاوه بر این شما می توانید با بالا و پایین کردن دو لایه موازی پرده زبرا مقدار نور را در درون فضای مورد نظرتان به صورت دلخواه تنظیم نمایید و نورپردازی ایده آل و متفاوتی را در درون منزل خود ایجاد کنید. هم چنین کارایی و نمای منحصر به فرد پرده زبرا باعث شده است که این نوع پرده مورد استقبال افراد زیادی قرار بگیرد.

  •  آرون گروپس

پرده زبرا برای اتاق نشینمن مدل پرده زبرا با طرح های مد سال
تنوع رنگ های پرده زبرا بسیار زیاد است و شما می توانید با توجه به رنگ های مورد استفاده در دکوراسیون منزل خود درباره رنگ پرده مورد نظرتان تصمیم گیری کنید.

پرده زبرا
در ادامه این مطلب تصاویری زیبا و جدید از مدلهای پرده زبرا را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این طرح های متنوع مورد پسندتان قرار بگیرند.

مدل زیبا پرده زبرا پرده زبرا مدل پرده زبرا برای اتاق خواب پرده زبرا پرده زبرا با طرح های شیک پرده زبرا با طرح های شیک پرده زبرا با دو رنگ سیاه و سفید طرح زیبا و جدید پرده زبرا پرده برای اتاق نشینمن پرده زبرا با طرح ساده طرح های زیبا پرده زبرا پرده زبرا با رنگ های متنوع

مدلهای پرده زبرا برای آشپزخانه

یکی از انواع مدل پرده های آشپزخانه که امروزه در بیشتر آشپزخانه های ایرانی به چشم می خورد پرده زبرا است شما می توانید با نصب این پرده ها بر روی پنجره آشپزخانه خود دکوراسیون متفاوت و جذاب را در درون آشپزخانه بوجود آورید.

پرده زبرا برای آشپزخانه
بهتر است رنگ پرده های زبرا را با رنگ کابینت های درون آشپزخانه همخوانی و مطابقت داشته باشد تا درون آشپزخانه فضایی متفاوت شکل بگیرد.

طرح زیبا پرده زبرا برای آشپزخانه
با نصب کردن پرده زبرا می تواند میزان نور بیشتری را برای آشپزخانه خود تنظیم کنید و از فضای زیبا آشپزخانه تان در هنگام آشپزی یا سرو غذا لذت کافی را ببرید.

Zebra curtains model (9)پرده زبرا با رنگ های زیبا برای آشپزخانه مدل پرده جدید برای آشپزخانه پرده آشپزخانهپرده آشپزخانه شیک و زیبا

مدلهای فانتزی پرده زبرا برای اتاق کودک

پرده های زبرا؛ با طرح های فانتزی و انیمیشنی از جمله جذاب ترین مدل پرده اتاق نوزاد و کودک می باشد که جلوه ای خاص و منحصر به فرد به اتاق بچه ها می بخشند و اغلب کودکان دختر و پسر و حتی نوجوانان نیز این مدل پرده ها را دوست دارند و تمایل به نصب پرده زبرا با طرح دلخواه خود را در اتاقشان دارند. به یاد داشته باشید که نوع دکوراسیون و طراحی فضای داخلی اتاق خواب کودکان می تواند تاثیر بسزایی در روحیه و رفتار آن ها داشته باشد بنابراین به هنگام اقدام برای این کار بهتر است از طرح های استفاده نمایید که در عین زیبای و مورد دلخواه بودن آن برای کودک، حسی آرامش بخش را نیز به فضای اتاق خواب کودک ببخشد.

در ادامه انواع پرده های زبرا که در بالا نظاره گر آن ها بودید شما والدین عزیز می توانید در مجموعه تصاویر گلچین شده بیش رو مدلهای متنوع و بسیار دیدنی از پرده های زبرا کودکانه مخصوص اتاق خواب کودک را مشاهده نمایید و بر اساس سلیقه و علاقمندی فرزند خود اتاق او را نیز با این پرده های شیک و دوست داشتنی به شکلی زیبا تزیین نمایید.

جدیدترین مدل پرده زبرا

پرده زبرا جدید برای اتاق کودک

پرده زبرا مدرن برای اتاق کودک

پرده زبرا دیدنی برای اتاق کودک

پرده زبرا تماشایی برای اتاق کودک

پرده زبرا ساده برای اتاق کودک

قشنگ ترین مدل پرده زبرا

پرده زبرا چابی برای اتاق کودک

پرده زبرا لاکچری برای اتاق کودک

پرده زبرا خواستنی برای اتاق کودک

پرده زبرا دخترانه برای اتاق کودک

پرده زبرا اتاق کودک با طرح جدید

فانتزی ترین مدل پرده زبرا

پرده زبرا اتاق کودک با طرح مدرن

پرده زبرا اتاق کودک با طرح خرس

پرده زبرا اتاق کودک با طرح جغد

پرده زبرا اتاق کودک با طرح زنبور عسل

زیباترین و جدیدترین طرح های مد سال پرده زبرا در این مطلب مشاهده کردید شما می توانید با الگوبرداری از این طرح های متنوع و زیبا بهترین طرح پرده زبرا را برای منزل خود طراحی کنید. در صورت تمایل می توانید با مراجعه به بخش مدل پرده با انواع طرح های متنوع و زیبا پرده ها آشنا شوید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *