دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

زیباترین انواع مدل سارافون مانتویی جدید و شیک

  • ندا خوشرو
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

مدل سارافون مانتویی یکی از انواع مدل مانتو ها است که شما می توانید از این طرح ها در مهمانی و مجالس استفاده نمایید. در ادامه این مطلب تصاویری از مانتو سارافونی را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد پسندتان قرار بگیرند.

یکی از مهم ترین خرید های هر خانمی مانتو است بیشتر خانم ها در هنگام خرید مانتو دچار می شوند امروزه مدل مانتو های متنوعی در بازار موجود هستند که هر کدام از این مانتو ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و هر خانمی ممکن است در انتخاب طرح مورد نظر خود دچار تردید شود. یکی از انواع طرح های جدید مانتو مدل سارافون مانتویی است که امروزه بیشتر خانم ها از این طرح مانتو استفاده می کنند.

مدلهای مانتو سارافون مانند مانتو های پاییزه و مانتو های تابستانی در انواع طرح های پاییزه و تابستانی موجود هستند و خانم ها می توانند با توجه به ویژگی های ظاهری شان برای خرید این مدلهای سارافون تصمیم گیری نمایند.

 مدل های متفاوت و زیبا سارافون مانتویی

طرح های زیبا و جدید مدل سارافون مانتویی دخترانه

سارافون مانتویی در بین دختران جوان بسیار محبوبیت پیدا کرده اند و دارای طرح های مختلفی می باشند. شما می توانید با پوشیدنی شلوار مناسبی که همرنگ زیر سارافونی شما است شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

سارافون مانتویی دخترانه مدل سارافون مانتویی مجلسی
این مدل سارافونها می توانند انتخاب خوبی برای مهمانی ها و مجالس باشند. پوشیدن کفش ها با پاشنه های بلند متناسب می تواند باعث شود که طرح و مدل سارافونهای شما متفاوت تر به نظر برسد.

مدل سارافون مانتویی زنانه

در این بخش نمونه هایی از طرح های زیبا مانتوهای سارافونی دخترانه را ملاحظه می کنید این طرح های متنوع می توانند برای انتخاب شما بهترین ایده باشند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل سارافون مانتویی اسپرت دخترانه سارافون مانتویی با طرح های اسپرت سارافون مانتویی چهار خانه انواع مدل های مجلسی سارافون مانتوییمدل ساده سارافون مانتویی مدل سارافون مانتویی مشکی سارافون مانتویی شیک

تصاویر انواع مدلهای شیک و متنوع مانتو سارافونی های زنانه

علاوه بر طرح های متنوع سارافون زنانه مدل جدیدی از مانتوهای سارافونی امروزه در بین خانم های جوان استفاده می شود، این مدل سارافون مانتوها در انواع طرح ها و رنگ های متنوع موجود هستند. علاوه بر طرح مانتوهای سارافونی باید رنگ این مدل مانتوها نیز با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد تا بتوانید با چهره ای جذاب در هر مکانی بدرخشید.

سارافون مانتویی مجلسی زنانه طرح های مجلسی سارافون مانتویی

در ادامه این مطلب انواع طرح های زیبا و جدید مدل مانتو سارافونی را در اختیار شما همراهان عزیز قرار داده ایم که امیدواریم این طرح های شیک و جذاب مورد توجه شما قرار بگیرند.

سارافون مانتویی زیبا سارافون مانتویی با طرح های زیبا Model Sarafvn Mantoyi (5)سارافون مانتویی مدل سارافون مانتویی سنتی طرح های زیبا و جدید سارافون مانتویی سارافون مانتویی زنانه مدل سارافون مانتویی در طرح های شیک مدل های گلدار و ساده سارافون مانتویی

مدلهای جدید و شیک سارافون مانتویی دخترانه

امروزه انواع مدلهای سارافون دخترانه در طرح های کوتاه و بلند، جلو باز، مانتویی، اسپرت و مجلسی با جنس پارچه های مختلف طراحی و تولید می شوند؛ سارافون های مانتویی دخترانه از جمله جدیدترین و شیک ترین این نوع لباسها می باشند که طرفداران زیادی نیز دارند و هر کسی می تواند متناسب با سلیقه اش و نیز با توجه به فرم اندام و رنگ پوست خود بهترین بهترین مدلهای آن را انتخاب کرده و سفارش دهد، در ادامه مدلهای جدیدتری از انواع سارافون مانتویی دخترانه و شیک گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

مدلهای سارافون مانتویی دو رنگ

سارافون از جمله لباسهایی است که هیچگاه دمُده نمی شود و همواره از جذابیت و زیبایی خاصی برخوردار است، جالب است بدانید که این مدل لباسها معمولا محدودیت سنی ندارند و استفاده از این لباسها هم برای دختر بچه ها و هم برای دختران جوان می تواند استایل فوق العاده زیبا و جذابی ایجاد نماید، ضمن اینکه می تواند پوشش دخترانه عالی برای استفاده در فصل بهار و پاییز به شمار آید. سارافون های مانتویی از پرکاربرد ترین و شیک ترین مدلهای این نوع لباسها می باشند که در انواع طرح های جلو باز، جلو بسته، سنتی و اسپرت طراحی و تولید می شوند، در اینجا می توانید از جدیدترین سارافون های مانتویی دخترانه شیک و زیبا دیدن کنید.

انواع سارافون مانتویی دخترانه

مدلهای سارافون مانتویی کوتاه

تصاویر سارافون مانتویی دخترانه

مدلهای سارافون مانتویی اسپرت

مدلهای سارافون مانتویی دخترانه

مدل سارافون مانتویی اسپرت

مدلهای سارافون مانتویی زیبا

مدلهای سارافون مانتویی جدید

مدل سارافون مانتویی دخترانه

مدلهای جذاب سارافون مانتویی

مدلهای شیک سارافون مانتویی

مدلهای زیبای سارافون مانتویی

مدلهای جدید سارافون مانتویی

مدل سارافون مانتویی بلند

اگر شما به دنبال طرح های جدیدی از سارافون مانتو هستید می توانید با الگوبرداری از طرح های متنوع این مطلب زیباترین و جدیدترین سارافون مانتویی را برای خود انتخاب کنید. برای مشاهده انواع طرح های شیک و جدید مدل سارافون کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *