دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر انواع مدل کت و دامن مجلسی بسیار شیک و زیبا

  • ندا خوشرو
  • ۳ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

کت و دامن یکی از انواع لباس های مجلسی که دارای مدل های متنوعی می باشد. در ادامه این مطلب نمونه هایی از مدل کت و دامن مجلسی زنانه و دخترانه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند.

اگر می خواهید در مهمانی ها و مجالس با ظاهر رسمی شرکت کنید می توانید مدل کت و دامن همرنگی را برای پوشیدن انتخاب کنید با این لباس ظاهری شیک و رسمی پیدا می کنید. در ادامه این مطلب طرح های زیبایی از مدل کت و دامن مجلسی را برای شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم.

پوشیدن مدل کت دامن زیبا می تواند فرم اندام شما را زیباتر از همیشه کنید بنابراین بهتر است در انتخاب طرح کت و دامن خود همه حساسیت لازم را به خرج دهید. در این بخش مدل های زیبا و جدیدی از کت و دامن زنانه را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم این طرح های متفاوت مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند.

 مدل کت و دامن مشکی دخترانه

مدل کت و دامن مجلسی با طرح های زیبا و جدید

در انتخاب طرح کت و دامن باید به مدل دکمه ها و برش های روی کت و یقه کت توجه کنید زیرا این جزئیات بر روی زیبایی مدل کت و دامن شما تاثیر گذار هستند. در این بخش نمونه های شیک و زیبا کت دامن زنانه و دخترانه را برای شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم.

مدل کت و دامن با طرح رسمی کت و دامن دخترانه انواع مدل های متنوع کت و دامن

مدلهای کت دامن مجلسی مخصوص خانم های شیک پوش

اگر شما می خواهید ظاهر رسمی داشته باشید, بهتر است که از کت و دامن یک رنگی استفاده کنید تا ظاهر وزینی پیدا کنید هم چنین کت ها با یقه انگلیسی ظاهر شما را رسمی تر نشان می دهند.

مدل کت و دامن مجلسی زنانه و دخترانه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل های زیبا و جدید کت و دامن مدل ساده کت و دامن
انتخاب شومیزی که قرار است از زیر کت بپوشید بر روی کت و دامن شما تاثیر گذار است شومیز ها رنگ های متنوعی دارند که شما می توانید با توجه به رنگ کت تان شومیزی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل ساده کت و دامن مجلسی مدل کت و دامن کره ای کت و دامن سورمه ای زنانه
برای کامل کردن ظاهر رسمی تان می توانید از یک کمربند باریک استفاده کنید. با پوشیدن کفشی که با رنگ کت و دامن تان هماهنگ است ظاهر شما رسمی خواهد شد.

انواع طرح های زیبا و متفاوت کت و دامن طرح های جدید کت و دامن کت و دامن دخترانه مدل کت و دامن زنانه مدل کت و دامن مشکی زیباترین طرح های کت و دامن مدل کت و دامن رسمی مدل زیبا کت و دامن زنانه مدل شیک و جدید کت و دامن

مدل کت و دامن دخترانه با طرح های شیک و متفاوت

اگر شما می خواهید با ظاهری اسپرت در مهمانی ها و مجالس شرکت کنید باید رنگ کت و دامن تان را متضاد از یکدیگر انتخاب نمایید و بهتر است یقه کت شما بلندتر باشد تا ظاهر اسپرت تری پیدا کنید.

مدل کت و دامن مجلسی اسپرت کت و دامن مجلسی اسپرت مدل کت و دامن مجلسی اسپرت مدل کت و دامن اسپرت

رنگ شومیز و دامن تان را همرنگ انتخاب کنید تا ظاهری متفاوت و اسپرت تری پیدا کنید. برای انتخاب رنگ کفش هایتان می توانید از رنگ کتی که قرار است بپوشید کمک بگیرید.

مدل کت و دامن

مدل کت و دامن اسپرت

در ادامه این مطلب مدل های کت و دامن دخترانه اسپرت و رسمی را مشاهده خواهید کرد شما می توانید با الگو برداری از این طرح های زیبا کت و دامن متفاوتی را برای خود خریداری کنید و یا بدوزید.

مدل کت و دامن مجلسی با طرح ساده مدل کت و دامن دخترانه کت و دامن دخترانه طرح های زیبا و جدید کت و دامن

جدیدترین مدلهای کت دامن مجلسی

کت دامن های زنانه و دخترانه از جمله پرکاربردترین و جذاب ترین مدلهای لباس زنانه با طراحی های متنوع هستند که می توان آن را هم به عنوان پوشش رسمی استفاده کرد و هم پوشش شیک و زیبا برای مجالس و مهمانی ها، حال در صورتی که مدلهای کت دامن یا هر لباس مجلسی دیگر متناسب با فرم بدن، استایل ، رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری فرد انتخاب شده باشد، قطعا تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت وی خواهد داشت، در ادامه تصاویر دیگری از انواع کت دامن شیک و زیبای بانوان ایرانی به منظور استفاده در مجالس مختلف قرار داده ایم که امیدواریم توجهتان را جلب نمایند.

مدلهای کت دامن زنانه برای مجالس

امروزه انواع مدل کت دامن کوتاه و جوان پسند مجلسی و نیز کت و دامن اسپرت و زیبا برای برای خانوم های لاغر اندام طراحی و تولید می شود که فوق العاده زیبا و شیک بوده و می توانند استایل شگفت انگیز و جذابی ایجاد نمایند، حتی استفاده از این کت و دامن های مجلسی شیک برای عروس خانوم ها به منظور استفاده در مراسم بله برون، نامزدی و … نیز می تواند جذابیت زیادی داشته باشد، در اینجا جدیدترین مدلهای کت دامن مجلسی شیک و زیبای زنانه و دخترانه را به اشتراک گذاشته ایم که می توانید از بین آنها بهترین مدلهای دلخواه خود را انتخاب کرده و برای خرید یا دوخت لباس مجلسی خود الهام بگیرید.

مدلی از کت دامن مجلسی

جدیدترین مدل کت دامن مجلسی

مدل کت دامن شیک مجلسی

تصاویری از مدل کت دامن مجلسی

مدل زیبا و جدید کت دامن مجلسی

مدل شیک کت دامن مجلسی

انواع مدل کت دامن مجلسی

مدل جذاب کت دامن مجلسی

مدل کت دامن مجلسی گیپور

مدل کت و دامن مجلسی طوسی

مدل کت دامن مجلسی شیک

مدل کت دامن مجلسی زیبا

مدل کت و دامن مجلسی زنانه

مدل کت دامن مجلسی خاص

مدل کت دامن مجلسی مشکی

مدل جدید کت دامن مجلسی

مدل کت دامن مجلسی

جدیدترین مدل کت و دامن مجلسی

اگر مدل کت و دامن مجلسی که انتخاب کرده اید با اندام تان مطابقت و همخوانی داشته باشد می توانید با ظاهری متفاوت و بدون عیب در مهمانی ها و مجالس شرکت کنید. به شما پیشنهاد می دهیم برای مشاهده طرح های متنوع تری از کت و دامن کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *