دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس مجلسی دخترانه جدید و شیک مد سال

  • ندا خوشرو
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۵
  • ۰

یکی از انواع لباس هایی که برای دختران جوان اهمیت زیادی دارد و در انتخاب طرح و مدل آن حساس هستند لباس مجلسی است. در ادامه این مطلب نمونه هایی از مدل لباس مجلسی دخترانه را با طرح های مد سال در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

لباسهای مجلسی در مراسم زیادی مورد استفاده دختر خانم ها قرار می گیرند که در این مهمانی ها و مجالس همه افراد تمایل دارند تا به بهترین شکل و ظاهر به نظر برسند. خرید مدل پیراهن مجلسی دخترانه گاهی اوقات برای دختران جوان تبدیل به یک کار پراسترس می شود. بعضی از دختر خانم ها تمایل دارند که از مدل لباسهای کلاسیک استفاده کنند و برخی دیگر نیز ترجیح می دهند که لباسهای مجلسی مد سال را خریداری کنند. در این مطلب جدیدترین مدل های پیراهن دخترانه مجلسی با طرح های زیبا و جدید را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

مدل های  لباس شب دخترانه تنوع زیادی دارند که شما می توانید با توجه به ویژگی های ظاهری اندام خود طرحی زیبا از انواع لباسهای شب را خریداری کنید. توجه داشته باشید که مدل پیراهن مجلسی برای خرید مناسب است که بر روی نقاط قوت اندام شما تاکید دارد.

مدل لباس مجلسی بلند دخترانه

تصاویر انواع مدل های لباس مجلسی دخترانه با طرح بلند

برخی از دختران جوان تمایل دارند تا در عروسی ها و مهمانی ها از لباس مجلسی های بلند  استفاده کنند. اگر قد شما کوتاه است بهتر است از پوشیدن لباس مجلسی هایی که قد بسیار بلندی دارند خودداری کنید زیرا این مدل ها قد شما را کوتاه تر از حد معمولی اش نشان می دهند. لباس های مجلسی بلند دخترانه، می تواند برای کسانی که قد بلندی دارند بهترین انتخاب باشد.

مدل لباس مجلسی دخترانه
علاوه بر این لباس مجلسی های بلند پوشیده تر از لباس مجلسی های کوتاه هستند و اگر شما به پوشش خود حساس هستید می توانید مدل پیراهن مجلسی تان را با آستین های سه ربع انتخاب نمایید.

مدل لباس مجلسی بلند
در ادامه این مطلب توجه شما را به چند مدل زیبا و جدید لباس مجلسی دخترانه با طرح های شیک و متفاوت جلب می کنیم.

مدل لباس مجلسی بلند دخترانه لباس مجلسی با طرح بلند مدل لباس مجلسی ساده دخترانه لباس مجلسی شیک لباس مجلسی پوشیده لباس مجلسی دخترانه مدل لباس مجلسی بلند لباس مجلسی دخترانه طرح های زیبا پیراهن مجلسی دخترانه

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل پیراهن مجلسی دخترانه شیک و زیبا با طرح کوتاه

علاوه بر مطابقت طرح لباس با اندام شما باید رنگ لباس مجلسی به رنگ پوست شما نیز بیاید تا شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید. مدل لباس مجلسی کوتاه دخترانه، در بین دختران جوان بسیار پرطرفدار است و بیشتر دختر خانم ها تمایل دارند که این مدل لباس ها را برای خرید انتخاب کنند.

در هنگام خرید مدل پیراهن دخترانه هرگز گول جذابیت لباسی را که انتخاب کرده اید نخورید و صرفا پیراهنی که شکل ظاهری شیکی که دارد خریداری نکنید زیرا ممکن است مدل پیراهن انتخابی شما برای فرم اندام تان مناسب نباشد در این حالت مدل پیراهن و ظاهر شما نامطلوب به نظر می رسد.

لباس مجلسی با طرح کوتاه لباس مجلسی دخترانه با طرح کوتاه لباس مجلسی مشکی دخترانه مدل های زیبا و جدید لباس مجلسی
علاوه بر طرح لباس مجلسی مدل یقه نیز در زیبایی و جذابیت لباس شما تاثیر گذار است اگر شما اندام درشت و چاقی دارید می توانید با پوشیدن یک مدل لباس مجلسی یقه باز و استفاده از گردنبند زیبایی توجه همه افراد را به سمت گردنبند خود جلب کنید.

لباس مجلسی مشکی دخترانه مدل لباس مجلسی دخترانه مدل لباس مجلسی مشکی ساده
لباس های مجلسی که قد آن ها تا روی زانو است می توانند برای کسانی که قد بلند و پاهای زیبایی دارند بهترین انتخاب باشند. به طور کلی افراد قد بلند برای خرید لباس مجلسی انتخاب های بیشتری را دارند.

لباس مجلسی کوتاه دخترانه لباس مجلسی کوتاه دخترانه لباس مجلسی کوتاه مشکی لباس مجلسی قرمز لباس مجلسی کوتاه دخترانه

تصاویری از جدیدترین و جذاب ترین مدل پیراهن مجلسی دخترانه را در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم این مدل های زیبا مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از این طرح های زیبا بهترین لباسها را برای خود خریداری کنید و یا بدوزید.

در صورت تمایل می توانید برای مشاهده طرح های متنوع و زیبا لباس مجلسی دخترانه، کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *