دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر رنگ موی دارچینی به همراه فرمول های ترکیب آن

  • ندا خوشرو
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

تنوع در فرمول های رنگ مو بسیار زیاد است و رنگ مو دارچینی یکی از محبوب ترین رنگ موها در بین خانم ها است. در ادامه این مطلب فرمول های ترکیبی رنگ موی دارچینی را به همراه تصاویر این رنگ مو در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

با انتخاب یک رنگ مو زیبا و ایده آل می توانید چهره خود را جوان تر و شاداب کنید رنگ موی دارچینی یکی از محبوب ترین رنگ موها است که بیشتر خانم ها برای رنگ کردن موهای خود از این رنگ مو استفاده می کنند. در این بخش فرمول هایی از این رنگ مو متفاوت و جذاب را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

یکی از مهم ترین فاکتور ها در انتخاب رنگ مو مناسب رنگ چشم و فرم صورت و سن و رنگ پوست است که اگر شما همه این عوامل را در انتخاب رنگ مو خود در نظر بگیرید می توانید رنگ مویی طبیعی و بی نظیری را داشته باشید. علاوه بر این هماهنگی بین رنگ چشم و رنگ مو هارمونی زیبایی را در چهره تان ایجاد می کند. در این بخش انواع فرمول های رنگ مو دارچینی را ملاحظه می کنید.

رنگ موی زیبا و بی نظیر دارچینی

انواع فرمول های ترکیبی رنگ موی دارچینی

رنگ مو دارچینی، رنگ موی زیتونی و رنگ موی عسلی از انواع رنگ موهای پرطرفدار هستند. رنگ مو دارچینی، برای افراد با پوست سبزه می تواند بهترین ایده باشد و هم چنین این رنگ مو سفیدی موها را به خوبی پوشش می دهد.

رنگ موی ترکیبی دارچینی

فرمول شماره ۱ رنگ مو دارچینی

بلوند طلایی ماهگونی متوسط : ۵۰ میل
بلوند شکلاتی متوسط : ۳۰ میل
بلوند دودی متوسط : ۳۰ میل
بلوند پلاتینه صدفی : ۱۰ میل
اکسیدان ۶ درصد : ۱۷۰ میل

رنگ موی دارچینی زیبا و متفاوت

  •  آرون گروپس

فرمول شماره ۲ رنگ مو دارچینی

رنگ شماره ۶.۲۳ : ۱/۲ تیوپ
رنگ شماره ۷.۹۰ : ۱/۴ تیوپ
رنگ شماره ۹.۴۴ : ۱/۴ تیوپ
پایه ۵ دکلره مو
اکسیدان ۶ درصد

رنگ موی دارچینی

فرمول ترکیبی رنگ مو دارچینی روشن

ترکیب رنگ های شکلاتی و طلایی با شماره ۳ یا ۴
اکسیدان شماره ۱

رنگ مو دارچینی روشن

فرمول رنگ موی قهوه ای دارچینی

رنگ موی ماهگونی شماره ۹ : ۱/۳ تیوپ
رنگ موی قهوه ای طلایی شماره ۷ : ۱/۳ تیوپ
رنگ موی مسی شماره ۷ : ۱/۳ تیوپ
اکسیدان شماره ۲
واریاسیون نقره ای

رنگ موی قهوه ای دارچینی

رنگ مو دارچینی از جمله رنگ موهای بانشاط و جذاب است که اغلب خانوم های دارای اعتماد به نفس بالا دست به انتخاب آن می زنند و این نوع رنگ مو همانطور که از روی اسمش مشخص است به رنگ دارچین بوده و رگه هایی از رنگ مو قرمز و رنگ مو مسی نیز در آن دیده می شود، همچنین بسیاری از خانوم های بازیگر هالیوودی از این نوع رنگ مو برای موهایشان استفاده می کنند.

رنگ موی دارچینی فوق العاده زیبا

همانطور که گفتیم با انتخاب این رنگ مو جذاب، چهره تان جوانتر و شاداب تر به نظر خواهد رسید، در ادامه شما را با دو فرمول دیگر از رنگ مو دارچینی، آشنا خواهیم کرد.

فرمول رنگ مو دارچینی به روش طبیعی

  • دارچین/ ۲ قاشق غذا خوری
  • عسل/ یک فنجان
  • آبلیمو/ یک قاشق چای خوری
  • مرطوب کننده/ یک فنجان

رنگ مو دارچینی جذاب

برای تهیه این رنگ مو دارچینی طبیعی، لازم است تا همه مواد ذکر شده در بالا را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید و بعد ترکیب حاصل را بر روی قسمتهایی از موهای سرتان که می خواهید رنگ بزنید، بگذارید و بعد موهای خود را با یک کلاه رنگ پلاستیکی بپوشانید و اجازه دهید به مدت ۴ ساعت به همین حالت بماند، سپس موهای خود را شست و شو دهید، همچنین برای روشن تر شدن موها می توانید از این مخلوط ۳ الی ۴ بار استفاده کنید و یا اینکه به ترکیب حاصل مقداری حنا بیفزایید.

فرمول رنگ مو مسی دارچینی

رنگ موی مسی از جمله رنگ های محبوب و پرطرفدار است که به منظور تهیه ترکیبی از رنگ مسی و دارچینی لازم است، همه مواد ذکر شده در اینجا را با هم ترکیب کنید و مخلوط حاصل را به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه روی موهایتان بگذارید، سپس آن را بشویید.

  • رنگ مو ۶.۴۳ به اندازه ۱.۳ تیوپ
  • رنگ مو ۶.۴۳ به اندازه ۱.۳ تیوپ
  • رنگ مو ۷۷.۴۳ به اندازه ۱.۳ تیوپ
  • اکسیدان ۹ درصد

رنگ مو دارچینی

تصاویر رنگ مو دارچینی

رنگ مو در زیبایی و جذابیت چهره شما بسیار تاثیر گذار است و اگر در انتخاب رنگ مو خود نهایت دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید چهره ای متفاوت و ایده آلی را خواهید داشت. در ادامه این مطلب تصاویری از رنگ مو دارچینی را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم با ایده گرفتن از این مدل های جذاب بتوانید بهترین رنگ مو را برای خود انتخاب نمایید.

رنگ مو دارچینی رنگ موهای دارچینی    رنگ موی زیبا دارچینی   رنگ موی زیبا و متفاوت دارچینی رنگ موی دارچینی رنگ موهای دارچینی   رنگ موهای دارچینی رنگ موی پرطرفدار دارچینی   رنگ مو زیبا و جدید دارچینی رنگ موهای دارچینی رنگ موی زیبا و جدید دارچینی فرمول ترکیبی رنگ مو دارچینی رنگ موهای زیبا و جدید دارچینی رنگ موهای پرطرفدار دارچینی فرمول رنگ مو دارچینی رنگ موی دارچینی روشن

 

رنگ مو می تواند در چهره افراد تغییرات مثبتی را ایجاد کند و هم چنین خانم ها به رنگ زدن موهای خود بسیار علاقه مند هستند. در این مطلب فرمول های رنگ مو دارچینی و تصاویری از این رنگ مو را مشاهده کردید که امیدواریم این رنگ مو زیبا مورد توجه شما قرار بگیرد. برای مشاهده انواع فرمول ها و مدل های رنگ موهای مختلف و متفاوت می توانید به بخش های ترکیب رنگ مو و رنگ مو مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *