دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل ابرو شیطونی جدید برای انواع صورت ها

  • ندا خوشرو
  • ۹ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

مدل ابرو شیطونی یکی از انواع مدل ابرو ها است که در این مطلب مجموعه ای از تصاویر این مدل ابرو را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرند.

ابروها یکی از مهم ترین اجزاء در درون صورت هر فردی است پس شما باید در هنگام برداشتن ابرو های خود نهایت دقت را داشته باشید و همیشه از آرایشگر ها با مهارت کافی استفاده نمایید. تصاویری از مدل ابرو شیطونی را در این بخش ملاحظه می کنید که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرند.

ابروها قاب های چشم هایتان هستند و زیبایی و جذابیت چشم ها و چهره شما با ابروهایتان رابطه مستقیم دارد. یکی دیگر از مدل ابروهایی که خانم ها برای مرتب کردن ابروهای خود از آن ها استفاده می کنند ابروی شیطونی است که در این بخش مدلهایی از این ابروها را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

مدل ابرو زیبا شیطونی

مدل ابرو شیطونی زیبا با جدیدترین متد های روز

ابروی شیطونی، مدل ابرویی فانتزی و شیک است که اغلب برای صورتهایی که به شکل گلابی هستند زیبایی بیشتری دارد، همچنین افرادی که تمایل دارند تا فاصله بین ابرو و چشمهایشان در قسمت انتهایی چشم بیشتر باشد، می توانند از این مدلهای ابروها استفاده کنند؛ عروس خانوم ها و دختران جوان اغلب به مدل ابروی شیطونی علاقه زیادی نشان می دهند، شاید علت علاقه آنها به مدل ابروهای شیطونی به دلیل این باشد که سایه زدن چشم و کشیدن خط چشم زیر این نوع ابروها راحت تر می باشد، ضمن اینکه چهره را نیز زیباتر نشان خواهد داد، البته مدلهای امروزی شیطونی به مانند گذشته که خیلی کوتاه و به شکل بالاتر آن را بر می داشتند، نبوده و کمی تغییر کرده است.

مدل ابروی شیطونی

امروزه ابروی شیطونی مدلی پرطرفدار است که به حالت راسته می باشد و دنباله این ابرو به حالت نازک و زاویه دار می باشد.

مدل های ابرو شیطونی
هر صورتی، ابروی مناسب با فرم خودش را دارد و افراد با صورت گرد هرگز نمی توانند از مدل ابرو برای صورت کشیده استفاده کنند. قبل از برداشتن ابروی خود به شکل شیطونی از آمدن این ابروها به صورتتان مطمئن شوید تا بتوانید چهره ای جذاب را تجربه کنید.

  •  آرون گروپس

مدل های ابرو زیبا
مدل ابروی شیطونی را می توان هم به صورت پهن بردشت و هم به صورت نازک. حال در صورتی که چشمانی درشت و کمی خمار دارید، می توانید از مدلهای شیطونی نازک استفاده کنید و ابروی شیطونی نازک برای چشمان گرد از زیبایی کمتری برخوردار است، همچنین ابروی پهن نیز برای چشم های ریز مناسب تر می باشد، از این رو لازم است تا با توجه به فرم چهره و اجزای صورت خود، مدل ابروی مناسب را انتخاب نمایید. در این بخش مدل هایی جذاب از این ابروها را در اختیار شما قرار داده ایم.

مدل ابرو شیطونی مدل ابرو پهن   هاشور ابرو    ابرو شیطونی عروس مدل ابرو شیطونی نازک ابرو شیطونی مدل ابرو شیطونی عروس ابرو شیطونی مدل ابرو عروس

نکاتی مهم درباره مدل ابروی شیطونی

از کوتاه کردن بیش از حد ابرو هایتان خودداری کنید، زیرا این کار موجب ناموزون شدن اجزای صورت تان خواهد شد.

به منظور برداشتن ابرو به حالت شیطونی، بهتر است حتما از آرایشگاه وقت بگیرید و اصلاح ابرو های خود را به دست شخصی حرفه ای بسپارید.

بعد از شکل دادن ابرو هایتان، حتما با استفاده از از یک سایه ابرو, چربی اضافه روی آن را پاک کنید تا ابرو های شما به صورت طبیعی تر جلوه نماید.

همچنین در صورت خسته شدن از مدل ابروی خود بعد از مدتی می توانید با استفاده از روغن های نارگیل، زیتون و یا استفاده از آب پیاز و یا آب زنجبیل، ابرو هایتان را به طور مرتب چرب و مرطوب کنید تا دوباره مو های آن قسمت رشد کنند.

مدلی از ابرو شیطونی

انواع متنوع مدل ابرو شیطونی، با جدیدترین متد های آرایشی روز دنیا را در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم با ایده گرفتن از این مدلهای متفاوت بتوانید برترین فرم ابرو را برای خود انتخاب نمایید. به شما توصیه می کنیم برای مشاهده مدلهای زیبا و جذاب ابرو های مختلف به بخش مدل ابرو مجله آرگا مراجعه نمایید و از دیدن تصاویر ابرو ها با مدلهای مختلف نهایت لذت را ببرید و ایده لازم را برای انتخاب مورد نظرتان بگیرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *