دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

عکس های انواع مدل موی دم اسبی مجلسی و ساده

  • ندا خوشرو
  • ۱ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

مدل موهای زنانه تنوع زیادی دارند و شما می توانید موهای خود را با مدل های زیبایی فرم دهید و ببندید در این مطلب انواع متنوع مدل موی دم اسبی ساده و مجلسی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد پسندتان قرار بگیرند.

همه خانم ها با نزدیک شدن به فصل گرما ترجیح می دهند که موهایشان را ببندند تا از عرق زیاد آن ها جلوگیری شود. یکی از بهترین مدل موهایی که در فصل تابستان مورد استفاده بیشتر خانم ها قرار می گیرد مدل موی دم اسبی است که در این مطلب تصاویری زیبا از این مدل مو را ملاحظه خواهید کرد.

مدل موی جمع ساده و مدل مو دم اسبی، یکی از بهترین مدل ها برای بستن موها است که شما می توانید با کمی مهارت و استعداد با کمک این مدل ها موهای خود را به زیبایی ببندید.

موی دم اسبی یکی از پرطرفدارین مدل موهای زنانه و دخترانه است که از زمان های گذشته تا به امروز بیشتر خانم ها از این مدل مو برای بستن مو هایشان استفاده می کنند.

موی دم اسبی

تصاویر انواع مدل موی دم اسبی مجلسی و زیبا

برخی از خانم ها ترجیح می دهند که برای شرکت در مهمانی ها و مجالس خودشان در منزل به موهایشان فرم و حالت دهند که یکی از انواع مدل موهای ساده که هر کسی از پس آن بر می آید مدل مو دم اسبی مجلسی است.

موی دم اسبی مجلسی دخترانه
می توانید برای شرکت در مهمانی ها و مجالس موهای دم اسبی خود را فر کنید کافی است که موهای خود را به صورت دم اسبی ببندید و سپس ۴ یا ۵ تکه از موهایتان را فر کنید و با کمک اسپری های حالت دهنده فر مو های خود را محکم ثابت نگه دارید.

مدل موی زیبا دم اسبی
می توانید در قسمتی از موهای خود بافت بزنید به این ترتیب که باید ابتدا موهای خود را به صورت دم اسبی شلوغ ببندید و سپس روی سطح موها را اسپری بزنید و سپس ۱ سانت از موهای خود را با کمک کلیپس از بقیه موها جدا کنید و آن را ببافید و انتهای مو بافته شده را گره بزنید.

  •  آرون گروپس

مدل موی زیبا و مجلسی دم اسبی

Model ponytail (12)Model ponytail (16)مدل موی دم اسبی مجلسی موی دم اسبی برای مهمانی موی دم اسبی زنانه موی دم اسبی مجلسی Model ponytail (14)

مدل های مو دم اسبی ساده برای خانم های خوش سلیقه

مدل های دم اسبی ساده برای حضور در باشگاه ها و سالن های ورزشی می تواند ایده خوبی باشد. اگر شما می خواهید مویی دم اسبی قطوری داشته باشید می توانید به قسمت دم اسبی موهای خود مقداری سایه چشمی که با رنگ موهایتان مطابقت دارد بزنید.

ساده ترین مدل موهای دم اسبی
هم چنین موهای دم اسبی تزیین شده با کش نیز می تواند زیبایی مدل موهای شما را چند برابر کند. می توانید در اواسط موهای دم اسبی از کش های رنگی استفاده کنید و یا این که بر روی هر ۱ سانت از مو دم اسبی خود کش ببندید.

مدل موی دم اسبی با چند کش
تصاویری از انواع نمونه های موهای دم اسبی ساده در ادامه این مطلب مشاهده خواهید کرد که شما می توانید با ایده گرفتن از این مدل های زیبا و ساده موهای خود را به راحتی در منزل ببندید.

آموزش بستن موی زنانه دم اسبی

مدل موی ساده دم اسبی مدل موی دم اسبی زنانه مدل موی دم اسبی زیبا موی ساده دم اسبی مدل موی زنانه دم اسبی مدل موی دم اسبی ساده موی دم اسبی ساده Model ponytail (15)موی دم اسبی زنانه و دخترانه موی دم اسبی ساده

انواع جدیدتر مدل مو دم اسبی مجلسی

همانطور که گفتیم؛ مدل مو دم اسبی از جمله مدل موهای جذاب و پرکاربرد در بین دختران جوان می باشد، همچنین خانوم هایی که وقت زیادی برای آرایش موهای خود ندارند و دوست دارند در کوتاه ترین زمان ممکن، مدل مویی زیبا و آراسته داشته باشند، انتخاب این مدل مو پیشنهاد جذاب و مناسبی است، از این رو در صورتی که دارای موهای بلندی هستید و نمی خواهید وقت زیادی صرف درست کردن موهایتان کنید، در ادامه مشاهده تصاویر بالا می توانید از جدیدترین مدل موهای دم اسبی مجلسی که برای این بخش گردآوری کرده ایم، دیدن کنید و الگو بگیرید.

انواع مدل مو دم اسبی

اگرچه این مدل مو مورد علاقه اغلب خانوم ها بوده و طرفداران زیادی دارد اما بستن مدل مو دم اسبی، برای برخی صورت ها مناسب نمی باشد؛ به عنوان مثال خانوم هایی که دارای پیشانی خیلی بلندی هستند، بهتر است از انتخاب این مدل مو صرفنظر کنند، زیرا موجب بزرگتر نشان دادن چهره و سر آنها خواهد شد و به جای آن مدل موی چتری دخترانه و زنانه برای این قبیل افراد مناسب تر و بهتر می باشد. در اینجا دعوت می نماییم از جدیدترین و زیباترین مدل موهای مجلسی دم اسبی، برای بانوان خوش سلیقه و جذاب دیدن کنید.

جدیدترین مدل موهای دم اسبی

 

مدل مو دم اسبی دخترانه زیبا

مدل مو دم اسبی طلایی

تصاویری از مدل مو دم اسبی

مدل مو دم اسبی با شنیون خطی

مدل مو دم اسبی با شنیون جذاب

مدل موی دم اسبی جذاب

مدل مو دم اسبی فر

مدل مو دم اسبی دخترانه

جدیدترین مدل موی دم اسبی

مدل مو دم اسبی جدید

مدل مو دم اسبی جذاب

مدل مو دم اسبی زیبا

مدل مو دم اسبی

عکس مدل موی دم اسبی

در این بخش از دنیای مد انواع مدل موی دم اسبی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم این مدل موهای زیبا و جذاب مورد توجه شما قرار بگیرند. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های متنوع موی زنانه به بخش مدل موی زنانه مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *