دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تزیین سالاد کاهو و کلم با خلاقیت های جالب و جدید

  • ندا خوشرو
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
  • ۰

یکی از سالاد های پرطرفدار سالاد کاهو و کلم است که در بیشتر سفره های ایرانی به چشم می خورد در این مطلب تصاویر تزیین سالاد کاهو و کلم را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این ایده ها مورد توجه شما قرار بگیرند.

 سالاد ها نقش مهمی در سفره آرایی دارد و شما می توانید با دیزایین های متفاوت انواع سالاد سفره خود را زیبا و جذاب نمایید. در ادامه این مطلب انواع ایده های جالب و جدید برای دیزایین سالاد کاهو و کلم را در اختیار شما کدبانوهای عزیز و ایرانی قرار داده ایم.

ایده های متنوع و زیادی برای تزیین کردن سالاد کاهو و دیگر سبزیجات وجود دارد که در این مطلب برترین مدل های جالبی از تزیینات این نوع سالاد را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم با ایده گرفتن از این مدل ها بتوانید این سالاد را به زیبایی را برای سفره های خود سرو کنید.

تزیین سالاد کاهو و کلم با ایده های متنوع و جدید

سالاد های مختلفی نظیر سالاد شیرازی و سالاد کاهو و …. وجود دارند که سالاد کاهو و کلم یکی از آن ها است به طور کلی تزئین کردن سالاد نشان دهنده ذوق و سلیقه کدبانوی خانه است و اگر شما با ایده ها و روش های جالب سالاد ها را دیزایین کنید می توانید سفره آرایی بی نظیر و ایده آلی را برای مهمانی ها و مجالس خود داشته باشید.

سالاد کاهو و کلم تزیین سالاد کاهو و کلم

برای دیزایین سالاد کاهو و کلم می توانید از انواع سبزیجات خوشمزه نظیر خیار و گوجه و هویج استفاده نمایید که بهتر است که این سبزیجات را قبل از به کار بردن در سالاد کاهو و کلم به زیبایی دیزایین نمایید و سپس آن ها را در ظرف سالاد قرار دهید. می توانید برای تزئین خیار و گوجه فرنگی و  هویج آن ها را به شکل گل و پروانه و …. در آورید که این مدل تزیینات نیازمند مهارت و استعداد می باشند.
تزیین کردن سالاد تزیین سالاد کلم به شکل گلدان سالاد کلم با زیباترین تزیینات

در ادامه این مطلب انواع مدل های تزیینات مختلف برای سالاد کاهو و کلم را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل تزیینات نهایت لذت را ببرید.

تزیین سالاد کاهو و کلم به شکل گلدان تزیین سالاد با ایده های جدید تزیین کردن سالاد کاهو و کلم با انار تزیین سالاد با هویج سالاد کلم با تزیین زیبا تزیین کردن سالاد کاهو و کلم تزیین سالاد کاهو تزیین سالاد کاهو تزیین کردن سالاد کاهو تزیین ساده سالاد کلم و کاهو تزیین زیبا سالاد تزیین سالاد کاهو و کلم سالاد کاهو و کلم با تزیین ساده

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

در این مطلب انواع ایده های جدید و جالب را برای تزیین سالاد کاهو و کلم مشاهده کردید که امیدواریم با راهنمایی این ایده ها بتوانید تزیینات زیبایی را برای سالاد حود داشته باشید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع تزیین سالاد کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *