دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش ساخت جعبه کادویی جدید و جالب در منزل

  • یلدا محمدی
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

با یادگیری آموزش ساخت جعبه کادویی های زیبا و خاص می توانید به راحتی و با کمترین امکانات در منزل جعبه هدیه های متنوعی را تهیه نموده و برای مناسبت های مختلف مورد استفاده قرار دهید.

آموزش ساخت جعبه کادویی یکی از ایده های مفید و کاربردی است که می تواند به شما در ساخت انواع جعبه هدیه کمک کند. جهبه هدیه ها در بازار تنوع زیادی دارند و به شکل های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. اما نکته مهم در این زمینه این است که با یادگیری اصول اولیه ساخت جعبه کادو با الگو، می توانید اقدام به تهیه جعبه های مختلف نمایید. در این مطلب به ارائه پنج آموزش مجزا در این رابطه می پردازیم که هر یک می توانند الگوی مناسبی برای ساخت جعبه های کادو متنوع و جالب توسط شما باشند. تا پایان ما را همراهی نمایید.

آموزش ساخت جعبه کادویی ساده و آسان با الگو :

ساخت جعبه های کادو و انواع جعبه هدیه می تواند ایده جالب و جذابی برای هدیه دادن به دیگران باشد و متناسب با هدیه های تهیه شده جعبه های شیک و زیبایی را در منزل تهیه نمایید. از این رو نحوه ساخت جعبه کادو می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد. در ادامه نحوه ساخت جعبه هدیه های مختلف را مشاهده می فرمایید که هر یک الگوی مناسبی برای شما محسوب می گردند. همانگونه که می دانید اولین اقدام برای تهیه جعبه هدیه تهیه الگوی مناسب است. تصویر زیر الگوی مناسب برای ساخت یک نوع جعبه کادو زیبا و جالب است که در صورت تمایل می توانید آن را در سایز دلخواه پرینت گرفته و سپس بر روی مقوای مورد نظر منتقل نمایید.

الگوی ساخت جعبه کادویی

مقوایی را که برای تهیه جعبه کادو آماده نموده اید، مطابق تصاویر زیر تا زده و با چسباندن گوشه های مقوا به یکدیگر صاحب جعبه کادوی زیبا و جالبی شوید.

نحوه ساخت جعبه کادو

آموزش ساخت جعبه کادویی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

 

یکی دیگر از جعبه های کادویی پرطرفدار و در عین حال زیبا و جذاب جعبه کادو مدل شکلاتی است که برای کادوهایی در ابعاد کوچک و یا به شکل مستطیل اغلب مورد استفاده قرار می گیرد. الگوی این مدل جعبه کادو به شکل زیر می باشد.

الگو جعبه کادویی دست ساز

در آموزش ساخت جعبه کادویی به شکل شکلات باید این نکته را در نظر بگیرید که انتخاب طرح و رنگ مقوا از اهمیت خاصی برخوردار است. یعد از تهیه الگو و انتقال آن بر روی مقوای رنگی دلخواه، به شکلی که در تصاویر زیر می بینید آن را از نقاط مشخص شده تا بزنید و بعد از چسباندن گوشه ها به یکدیگر، آن را با روبان تزیینی زیبا ببندید.

آموزش ساخت جعبه کادو

عکس های زیر نمونه های تکمیل شده جعبه کادویی شکلاتی را نشان می دهند که برای انواع هدایا مورد استفاده قرار می گیرند.

جعبه کادویی به شکل شکلاتساخت انواع جعبه کادویی زیبا

آموزش ساخت جعبه کادو بعدی مربوط به ساخت نوع ساده ایی از جعبه کادو است که این جعبه اغلب برای کادو های ریز و یا حتی به عنوان گیفت مورد استفاده قرار می گیرد. الگوی این جعبه هدیه به شکل زیر است که می توانید آن را در سایز دلخواه پرینت بگیرید.

آموزش ساخت جعبه کادویی

حال از محل نقطه چین ها، مقوا را تا بزنید و سپس با استفاده از چسب قطره ای نقاط مشخص شده را چسب زده و به هم بچسبانید.

ساخت جعبه هدیه ساده

این مدل جعبه هدیه یکی از کاربردی ترین جعبه هاست که به راحتی نیز در ابعاد مختلف تهیه می گردد. در ادامه تصاویری از این مدل جعبه کادویی را مشاهده می فرمایید که هر یک به زیبایی تهیه و تزیین شده اند.

ساخت جعبه کادویی با مقوا مدل جعبه کادویی دست ساز ساخت جعبه هدیه با الگو آموزش ساخت جعبه کادویی جدید

جعبه کادو بعدی که قصد معرفی آن را داریم، مدل جعبه هدیه به شکل پیراهن عروس است. این نوع جعبه علاوه بر هدایای معمولی می تواند انتخاب مناسبی برای تزیین کادو های عروس و همچنین استفاده به عنوان گیفت عروس می باشد. برای تهیه آن الگوی زیر را بر روی مقوا با رنگ زیبا و مناسب منتقل نموده و بعد از برش و تا زدن قسمت های لازم را به یکدیگر بچسبانید و در مرحله آخر اقدام به تزیین جعبه کادو نمایید.

الگوی ساخت جعبه کادویی سادهتحوه ساخت جعبه هدیه با مقوانحوه ساخت جعبه کادو

در صورتی که قصد دارید برای هدایایی مثل ساعت مچی و یا جواهرات مختلف اقدام به تهیه جعبه کادویی نمایید، می توانید از الگوی زیر استفاده کرده و از این طریق به جعبه هدیه دلخواه و مناسب دست یابید. این مدل جعبه کادویی با نخ قیطان و یا روبان بسته می شود و یکی از جذاب ترین مدل ها محسوب می گردد که کاربردهای فراوانی نیز دارد.

الگوی ساخت جعبه های کادوییمدل جعبه کادویی دست ساز

انواع جعبه کادویی زیبا و دست ساز

هدیه دادن و هدیه گرفتن سنت زیبا و پسندیده ای است که چه برای شخص هدیه دهنده و چه برای فرد هدیه گیرنده بسیار خوشایند و لذت بخش است، حال در صورتی که هدیه مورد نظرتان در جعبه کادویی شیک و با تزیینات زیبا دیزاین شده باشد، ارزش آن چند برابر خواهد شد، بنابراین در صورتی که قصد درست کردن جعبه هدیه را در منزل دارید، انجام این کار چندان سخت نیست و فقط با داشتن کمی ذوق و علاقه و نیز الگو گرفتن از تصاویر ساخت جعبه کادویی با استفاده از وسایلی همچون مقوا، کاغذ رنگی یا طرحدار، چسب، روبان می توانید به راحتی جعبه های هدیه زیبایی بسازید.

ایده های ساخت جعبه هدیه

ساختن جعبه هدیه از جمله هنر های زیبا است که مورد استفاده زیادی دارد و می توانید بعد از درست کردن جعبه هدایای زیبا و تزیین آنها به عنوان جعبه کادویی شکیل و دست ساز برای هدیه دادن به دوستان و اطرافیانتان استفاده کنید، حال از آنجا که اصول ساخت اغلب جعبه کادو ها مشابه هم می باشد، بنابراین با یادگیری چند نمونه جعبه کادویی می توانید ایده درست کردن انواع جعبه هدایا را بدست آورید و ضمن ایجاد سرگرمی و صرفه جویی در هزینه هایتان، عزیزانتان را با این کار سورپرایز کنید.

در زیر می توانید نمونه هایی از جعبه کادویی های دست ساز و شکیل را مشاهده کرده و از آنها برای ساخت جعبه هدایای زیبا در منزل الگو بگیرید.

روش ساخت جعبه هدیه زیبا

روش ساخت جعبه هدیه شیک

تصاویر ساخت جعبه هدیه

آموزش ساخت جعبه هدیه خاص

آموزش ساخت جعبه هدیه جذاب

آموزش ساخت جعبه کادویی خلاقانه

آموزش ساخت جعبه هدیه شیک

آموزش ساخت جعبه هدیه زیبا

تصویر آموزش ساخت جعبه کادویی

آموزش ساختن جعبه هدیه

روش ساخت جعبه هدیه نحوه ساخت جعبه هدیه

آموزش ساخت جعبه هدیه

آموزش ساخت جعبه کادویی قلبی

امیدواریم نحوه ساخت کاردستی جعبه کادویی که در این مقاله به ارائه آن پرداختیم برای شما نیز مفید بوده باشد و با استفاده از آن زیباترین و جذاب ترین جعبه های کادو را تهیه نمایید. اما در صورتی که قصد دارید علاوه بر این مدل ها، با دیگر طرح ها در این رابطه آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم به بخش جعبه هدیه مراجعه نموده و از دیگر مطالب مرتبط دیدن فرمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *