دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

واکنش رامبد جوان به ماجرای گاز اشک آور در خندوانه

  • یلدا محمدی
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
  • ۰

گفته های رامبد جوان که ماجرای شلیک گاز اشک آور در خندوانه را تایید می کند و به بیان علت آن می پردازد را در این مطلب مشاهده نموده و از جزئیات این ماجرا که در استودیو خندوانه رخ داد باخبر شوید.

انتشار خبر شلیک گاز اشک آور در خندوانه تبدیل به یکی از سوژه های داغ در شبکه های اجتماعی گردیده است که در این مقاله سعی نموده ایم با کسب اطلاعات دقیق در این رابطه و ارائه آنها، شما را با ماجرای اصلی و تایید شده از سوی گروه برنامه خندوانه و همچنین رامبد جوان آشنا سازیم. در ادامه مطلب همراه ما باشید و از چگونگی رخ دادن این اتفاق و دلایل آن به طور کامل اطلاع یابید.

تایید ماجرای گاز اشک آور در خندوانه به گفته رامبد جوان :

رامبد جوان در رابطه با ماجرای انتشار گاز اشک آور در خندوانه چنین بیان نمود : طبق روال هر روزه از مهمانان برنامه در زمان افطار دعوت می گردد که روزه هایشان را باز نمایند. بدین منظور مخزن بزرگ آب جوش تدارک دیده ایم که از قضا آب جوش آن به اتمام می رسد و نیاز به گذشت چند دقیقه برای جوش امدن دوباره دارد. در این حین یکی از مهمانان با این عنوان که همسرش باردار است از مهمان دیگر تقاضای آبجوش می نماید و وی نیز مخالفت می کند و در نتیجه بین این دو نفر درگیری پیش می آید که منجر به استفاده از گاز اشک آور توسط یکی از مهمانان می شود که باعث بروز مشکلاتی می گردد.

گاز اشک آور در خندوانه

استفاده از این گاز اشک آور در جلوی در استودیو اتفاق افتاده است به همین دلیل باعث آلودگی کل فضا می شود که در این میان سه نفر صدمه می بینند که راهی بیمارستان می گردند. همچنین پلیس فرد خطاکار را همراه خود می برد و با کمک ماموران آتشنشانی و نیروی انتظامی این مشکل حل گردد.

ماجرای گاز اشک آور در خندوانه

این مسئله باعث تاخیر چند ساعته در برنامه خندوانه شد است. رامبد جوان همچنین در این رابطه افزود: روزی 400 یا 500 نفر به استودیو خندوانه می آیند و این استودیو منطقه نظامی نیست که ما مهمان ها را بگردیم و بروز چنین مشکلاتی خارج از قدرت و توانایی ماست.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

رامبد جوان در برنامه خندوانه

ماجرای استفاده از گاز اشک آور در خندوانه را شنیدید، امیدواریم بعد از این دیگر شاهد بروز چنین مشکلاتی، خصوصا در برنامه های تلویزیونی نباشیم. در پایان از عوامل این برنامه که تمام تلاش خود را می کنند تا شاهد بهتربن نتیجه در برنامه خندوانه باشیم کمال تشکر و قدرانی را داریم. موفقت باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *