دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آموزش ساخت جامدادی چرم دست دوز و مدل های متفاوت آن

  • یلدا محمدی
  • ۲۱ دی ۱۳۹۹
  • ۰

آموزش کامل دوخت جامدادی چرم دست دوز به همراه تصاویر مراحل مختلف دوخت جامدادی را در این مطلب مشاهده نموده و با مدل های متنوع و جدید انواع جامدادی چرمی با طرح های زیبا و خاص آشنا شوید.

جامدادی چرم دست دوز یکی از مدل های پرطرفدار و زیبای انواع جامدادی است، این نوع جامدادی به دلیل جنسی که دارد از مقاومت و کارایی خاصی نیز برخوردار می باشد و همچنین از لحاظ شکل و ظاهر دارای تنوع زیادی است که می تواند انتخاب مناسبی برای سال تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان باشد. در این مطلب ضمن معرفی مدل های جدید و متنوع انواع جامدادی چرمی به آموزش مرحله به مرحله دوخت جامدادی چرم نیز می پردازیم که امیدواریم از این مطالب و مدل ها نهایت استفاده را ببرید. تا پایان ما را همراهی نمایید.

عکس های جامدادی چرم دست دوز + آموزش دوخت جامدادی چرمی :

ساخت و دوخت جامدادی چرم دست ساز یکی از هنرهای زیبا و پرکاربرد است که طرفداران زیاید نیز دارد و اغلب افراد با سلایق مختلف ترجیح می دهند با یادگیری این هنر زیبا، انواع جامدادی شیک و زیبا را در منزل و با امکاناتی که در دسترس دارند تهیه نمایند. همانگونه که گفتیم در این مقاله قصد داریم آموزش دوخت جامدادی چرمی را ارائه دهیم که در ادامه مشاهده می فرمایید.

آموزش دوخت جامدادی چرمی :

برای دوخت جا مدادی چرمی همانند دوخت کیف چرم دست ساز به تکه ایی چرم با طرح و رنگ دلخواه، زیپ بیست سانتی متری، قیچی و نخ و سوزن نیاز دارید که با تهیه آنها می توانید شروع به تهیه جامدادی نمایید.

آموزش جامدادی چرمی شیک و زیبا

اولین اقدام برش زدن چرم می باشد که شما نیازمند دو تکه مستطیلی شکل هم اندازه از پارچه چرم هستید.

ساخت جامدادی چرم دست دوز

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

حال زیپ را لبه چرم گذاشته و کوک بزنید. توجه داشته باشید که هر طرف زیپ به یکی از چرم های برش خورده متصل می گردد.

جامدادی چرم دست دوزدوخت جامدادی چرمیآموزش دوخت انواع جامدادی چرمی

بعد از کوک زدن و اطمینان از صحت دوخت، می توانید با استفاده چرخ خیاطی به دوخت جامدادی بپردازید. البته می توان این مرحله را بدون چرخ خیاطی و با دوخت های ظریف با دست به اتمام برسانید.

آموزش ساخت جامدادی چرمجامدادی دست دوز چرمیLeather pencil case (6)

در مرحله بعد کار را برگردانید و قسمت پایین و لبه های جامدادی را به هم متصل نمایید. این مرحله را قبلا در دوخت کیف نیز انجام داده ایم.

آموزش ساخت جامدادی چرمیآموزش ساخت جامدادی چرم دست دوز

جامدادی چرمی دست ساز ما آماده است، می توانید این مدل جامدادی ساده و زیبا را با چرم های مختلف تهیه نمایید.

آموزش جامدادی با چرمساخت جامداید با چرم

مدل های جامدادی چرمی دست ساز :

حال که با آموزش مقدماتی دوخت جامدادی چرمی آشنا شدید، می توانید با ایده گرفتن از این آموزش مفید و جالب انواع جامدادی های چرمی را برای خود تهیه نمایید. عکس های زیر می توانند الگویی مناسب در جهت تهیه انواع جامدادی باشند.

مدل جامدادی چرمی مدل جامدادی چرم دست دوز مدل جدید جامدادی چرمی مدل های جامدادی چرمی  عکس جامدادی زیبا و جدید با چرممدل های جامدادی دست دوز

مدل جامدادیهای چرم دست دوز

جامدادی یکی از لوازم تحریر حائز اهمیت برای دانش آموزان و حتی دانشجویان به شمار می اید در بازار مدل های فوق العاده متنوع و زیبای از انواع مدل جامدادی وجود دارد اما با این وجود بسیاری از دانش آموزان علی الخصوص سال بالایی ها و همچنین دانشجویان تمایل به انتخاب جامدادی های چرمی دست دوزی شده دارند و به دلیل استفاده از پوشش چرم در استایل خود دوست دارند این مدل جامدادی ها را خریداری و مورد استفاده قرار دهند.

جامدادی یکی از اکسسوری های زیبا و در عین حال شیک و دوست داشتنی است که روش درست کردن یک مدل جامدادی را در بالا مشاهده کردید. با استفاده از چرم های مختلف و با در اختیار داشتن الگوهای مختلف جامدادی چرمی می توان مدل های زیباتر و جدیدتری از انواع جامدادی پسرانه و دخترانه در طرح و رنگ مختلف ساخت.

جدیدترین جامدادی چرم دست دوز

در ادامه این بخش از آموزش دوخت جامدادی چرمی سعی کرده ایم مدل های به روز تر و قشنگ تری از انواع جامدادی های دخترانه و پسرانه برای رده های سنی مختلف را به اشتراک بگذاریم که امیدواریم از دیدن این مدل جامدادی ها لذت ببرید. از این رو خواهشمندیم تا پایان همراه ما باشید.

جامدادی چرمی جالب دست دوزی شده

جامدادی چرمی ایده آل دست دوزی شده

جامدادی چرمی دیدنی دست دوزی شده

جامدادی چرمی فوق العاده دست دوزی شده

جامدادی چرمی متنوع دست دوزی شده

جذاب ترین جامدادی چرم دست دوز

جامدادی چرمی مدرن دست دوزی شده

جامدادی چرمی ساده دست دوزی شده

مدل های زیبای جامدادی چرمی

مدل های جدید جامدادی چرمی

مدل های قشنگ جامدادی چرمی

خاص ترین جامدادی چرم دست دوز

مدل های خاص جامدادی چرمی

مدل های ایده آل جامدادی چرمی

مدل های فوق العاده جامدادی چرمی

مدل های دوست داشتنی جامدادی چرمی

مدل های تماشایی جامدادی چرمی

قشنگ ترین جامدادی چرم دست دوز

جامدادی چرمی با دوختی زیبا

امیدواریم از مشاهده آموزش زیبا و جذاب تهیه جامدادی چرم دست ساز لذت برده باشید و با استفاده از این آموزش و همچنین الگوبرداری از مدل های ارائه شده، زیباترین مدل جامدادی چرمی را برای خود تهیه نمایید. همچنین می توانید در بخش آموزش خیاطی از دیگر آموزش ها در این زمینه نهایت استفاده را ببرید. موق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *