دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

طرز تهیه میلک شیک خوشمزه و مقوی

  • ندا خوشرو
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

روش درست کردن میلک شیک بسیار راحت و آسان است و شما می توانید این نوع نوشیدنی خوشمزه را در منزل و برای پذیرایی از مهمان های خود تهیه کنید. در این بخش طرز تهیه میلک شیک را با روشی آسان و متفاوت مشاهده خواهید کرد.

میلک شیک نوشیدنی خوش طعم و متفاوتی است که کمتر کسی پیدا می شود که از طعم خوشایند آن خوشش نیاید. در این بخش از آشپزی طرز تهیه میلک شیک را به صورت مرحله به مرحله به شما عزیزان آموزش می دهیم.

در تهیه میلک شیک به هر نوع بستنی با طعم دلخواه و شیر نیازمند هستید و می توانید سایر خوراکی ها و میوه های دلخواه را به میلک شیک اضافه کنید و نوشیدنی متفاوتی را تهیه نمایید.

طرز تهیه میلک شیک با بستنی و موز در منزل

مواد لازم

بستنی : ۲ لیوان
شیر : ۲ لیوان
یخ : ۱ لیوان
موز : ۲ عدد
بیسکوییت و بادام خرد شده : به میزان لازم (برای تزیین)
سس شکلاتی : ۱/۴ لیوان

طرز تهیه میلک شیک

ابتدا موزها را خرد کنید.

خرد کردن موز

سپس آن ها را به همراه شیر و یخ در درون مخلوط کن بریزید تا یکدست شوند توجه داشته باشید که شیر و موز باید سرد باشند.

  •  آرون گروپس

ریختن موز در درون مخلوط کن ریختن یخ و موز و شیر در درون مخلوط کن مخلوط کردن شیر و موز و یخ در درون مخلوط کن میلک شیک خوش طعم
سپس سس شکلاتی را در درون لیوان های سرو بریزید و بچرخانید و در مرحله بعدی طرز تهیه میلک شیک یک لیوان بستنی را به مخلوط شیر موز اضافه کنید و با کمک قاشق مقداری مخلوط این مواد را هم بزنید.

اضافه کردن بستنی به میلک شیک

و سپس آن ها را در درون لیوان های سرو بریزید.

ریختن میلک شیک در درون لیوان های سرو
یک لیوان باقی مانده از بستنی ها را در درون لیوان های میلک شیک بریزید و سپس روی لیوان ها را با بیسکویت های خرد شده و بادام تزیین کنید.

      تزیین میلک شیک با بیسکویت و بادام خرد شده

هنگام درست کردن میلک شیک می توانید مقدار یخ را کم یا زیاد کنید و هم چنین می توانید از پودر پسته و گردو خرد شده و … برای تزیین میلک شیک استفاده کنید.

دستور تهیه میلک شیک شکلاتی

میلک شیک جزو نوشیدنی، اسموتی و شیک می باشد که با میوه ها و خوراکی های مختلفی می توان آن را تهیه کرد و برای وعده صبحانه، میان وعده و دسر میل نمود؛ حال برای یادگیری تهیه میلک شیک شکلاتی خوشمزه که مواد اولیه آن برای دو نفر تدارک دیده شده است، می توانید در ادامه همراه ما شوید.

آموزش تهیه میلک شیک

مواد لازم

  • پودر کاکائو/ یک قاشق غذا خوری
  • شکلات خرد شده/ یک قاشق غذا خوری
  • شیر/ یک فنجان
  • بستنی وانیلی/ ۴ اسکوپ

روش تهیه میلک شیک شکلاتی

در ابتدا بستنی وانیلی، شیر و پودر کاکائو را در داخل دستگاه مخلوط کن ریخته و به خوبی هم بزنید تا ترکیب یکدستی بدست آید، سپس شکلات خرد شده را به مخلوط قبلی اضافه کنید و دو بار دستگاه را خاموش و روشن کنید تا شکلات نیز با مواد قبلی ترکیب شود، اکنون میلک شیک شکلات آماده شده و می توایند آن را تزیین کرده و آماده سرو کنید.

نحوه تهیه میلک شیک

دستور تهیه میلک شیک توت فرنگی

همانطور که گفتیم، میلک شیک را می توان با انواع میوه ها و طعم های مختلف تهیه کرد؛ میلک شیک توت فرنگی یکی از انواع نوشیدنی های خوشمزه و پرطرفدار است که روش تهیه آن نیز مانند دو روش قبلی ساده بوده و مواد مورد نیاز آن در اینجا مناسب برای دو نفر می باشد.

روش تهیه میلک شیک

مواد لازم

  • توت فرنگی/ ۲۰۰ گرم
  • شیر/ نصف لیوان
  • بستنی/ ۴ اسکوپ
  • رنگ طبیعی قرمز (آب شاتوت یا آب آلبالو)/ ۳ قطره

روش تهیه میلک شیک توت فرنگی

بستنی، شیر، توت فرنگی و رنگ خوراکی را در داخل مخلوط کن بریزید و حدود ۳ دقیقه اجازه دهید تا همه مواد با هم مخلوط شوند و ترکیب یکدستی بدست آید، سپس آن را در ظرف سرو بریزید و بعد از تزیین با شکر رنگی برای دور لبه لیوان، یک عدد توت فرنگی و برگ نعناع می توانید آن را سرو نمایید.

دستور تهیه میلک شیک

در صورت تمایل می توانید برای مشاهده تهیه نوشیدنی های متنوع و خنک به بخش نوشیدنی سرد مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *