دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل پیراهن پسرانه شیک و جدید با طراحی مد سال

  • ندا خوشرو
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
  • ۰

مدل پیراهن پسرانه یکی از انواع لباس هایی است که در طرح های اسپرت و رسمی در بازار موجود است و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و ویژگی های ظاهری تان از انواع پیراهن های مجلسی و اسپرت پسرانه در مکان های مختلف استفاده کنید.

تنوع در مدل پیراهن ها زیاد است و وقتی شما برای خرید به بازار می روید بعضی اوقات در انتخاب مدل پیراهن خود دچار تردید می شوید که می توانید با توجه به رنگ و مدل لباس و ویژگی های ظاهری خود پیراهن مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

مدل لباس هر فرد نشان دهنده شخصیت او است بنابراین شما باید در هنگام انتخاب مدل لباس های خود حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید. در این مطلب مجموعه ای بی نظیر از مدل پیراهن مخصوص پسران جوان با جدیدترین طراحی های روز را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما قرار بگیرند.

مدل پیراهن پسرانه رسمی

مدل پیراهن پسرانه با طرح های جدید و شیک

پیراهن های پسرانه، در انواع مدل های ساده و رسمی و اسپرت در بازار موجود هستند که در بین این مدل ها پیراهن اسپرت بسیار پرطرفدار می باشند. شما می توانید پیراهن های اسپرت را با شلوار های لی و یا کتان بپوشید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

مدل پیراهن چهارخانه پسرانه مدل پیراهن اسپرت پسرانه
مدل پیراهن های رسمی بیشتر در مجالس و مهمانی های رسمی و مکان های رسمی مورد استفاده قرار می گیرد این مدل پیراهن ها را می توانید با کت و شلوار های پسرانه، زیبایی بپوشید و با بستن کراوات زیبایی می توانید جذابیت پیراهن خود را چند برابر کنید.

مدل پیراهن رسمی پسرانه مدل پیراهن پسرانه رسمی
در ادامه مطلب تصاویری از مدل پیراهن در طرح های زیبا و متنوع را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل های زیبا مورد توجه شما قرار بگیرند.

مدل پیراهن زیبا و جدید پسرانه مدل پیراهن پسرانه طرح دار مدل پیراهن دو رنگ پسرانه انواع مدل های جدید پیراهن پسرانه پیراهن پسرانه مدل پیراهن اسپرت پسرانه پیراهن پسرانه با طرح های بی نظیر پیراهن پسرانه ساده جدیدترین مدل های پیراهن پسرانه

  •  آرون گروپس

مدل های پیراهن های بچه گانه با طراحی های مد سال

تنوع لباس بچه گانه پسرانه بسیار زیاد است و یکی از لباس هایی که برای کودکان پسر می توانید خریداری کنید که این مدل لباس ها در طرح های فانتزی و زیبا موجود هستند. از این مدل لباس ها می توانید به عنوان لباس مجلسی بچه گانه نیز در مهمانی ها و مجالس استفاده کنید.

پیراهن پسرانه پیراهن پسرانه بچه گانه با جدیدترین طرح های مد سال پیراهن بچه گانه زیبا و متفاوت انواع نمونه های پیراهن پسرانه بچه گانه مدل های زیبا و جدید پیراهن پسرانه بچه گانه مدل پیراهن چهار خانه بچه گانه مدل پیراهن بچه گانه مدل پیراهن چهار خانه پسرانه

در این مطلب انواع مدل های پیراهن پسرانه با طراحی های زیبا و جدید را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم با الگو برداری از این مدل های زیبا بتوانید برترین طرح پیراهن ها را برای خود خریداری کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *