دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس عروس محجبه و پوشیده برای عروس های ایرانی

  • ندا خوشرو
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

لباس عروس ها طرح های متنوعی دارند که مدل لباس عروس محجبه نیز یکی از انواع مدل های لباس عروس است که در ایران مورد استفاده عروس ها قرار می گیرد, در ادامه این مطلب انواع مدل های زیبا و جدید لباس عروس پوشیده و محجبه را مشاهده خواهید کرد.

لباس عروس ها طرح های بسیار متنوعی دارند و هر کدام از مدل های لباس عروس زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد. یکی از مدل لباس عروس هایی که در ایران پرطرفدار است لباس عروس پوشیده  می باشد که در این بخش طرح های متنوعی از این لباس عروس را مشاهده می کنید. لباس عروس پوشیده  و حجاب دار بهترین نوع لباس برای خانم هایی است که می خواهند در جشن عروسی خود پوشیده باشند. این مدل لباس ها در انواع طرح های لباس عروس دنباله دار و ساده موجود هستند و شما می توانید بنا بر فرم اندام خود این نوع لباس ها را انتخاب کنید.

انواع طرح های لباس عروس پوشیده

تصاویر مدل لباس عروس محجبه شیک

لباس عروس های پف دار هنوز مورد توجه بیشتر عروس های ایرانی است و این مدل لباس در طرح های پوشیده موجود است. لباس عروس پف دار برای عروس هایی که پایین تنه چاقی دارند می تواند بهترین ایده باشد.

لباس عروس پوشیدن و زیبا لباس عروس با حجاب لباس عروس پفی لباس عروس با طرح های زیبا

طرح های مدل لباس عروس  پوشیده را نیز باید مانند بقیه مدل لباس ها با توجه به اندام خود انتخاب کنید. مدل لباس عروس شما باید مطابقت و همخوانی با اندام تان را داشته باشد در غیر این صورت مدل لباس عروس زیبایی و جذابیت خاص خودش را از دست می دهد.

مدل لباس عروس دنباله دار مدل لباس عروس جدید مدل لباس عروس پف دار مدل لباس عروس زیبا و جدید مدل لباس عروس پفی پوشیده مدل لباس عروس بلند لباس عروس پوشیده

مدل لباس عروس ایرانی محجبه و جدید

طرح های مدل لباس عروس دنباله دار به دامن لباس مرتبط نیست و لباس ها با دامن مدل ماهی و ساده و پفی می توانند به شکل دنباله دار دوخته شوند.

  •  آرون گروپس

مدل لباس عروس دنباله دار    مدل لباس عروس پوشیده دنباله دار

با پوشیدن لباس عروس های پوشیده می توانید در مجلس عروسی خود راحت تر باشید و این مدل لباس برای خانم هایی که به حجاب خود در هر مکانی اهمیت می دهند می تواند بهترین ایده باشد.

لباس عروس بلند مدل لباس عروس پوشیده مدل لباس عروس زیبا و جدید لباس عروس لباس عروس آستین دار لباس عروس پوشیده و زیبا مدل لباس عروس زیبا و جدید لباس عروس پوشیده جذاب لباس عروس زیبا لباس عروس پوشیده شیک لباس عروس بلند لباس عروس جدید

مدلهای جدیدتری از لباس عروس اسلامی و پوشیده

برخی از عروس خانوم ها به دلیل داشتن عقاید مذهبی و مقید بودن به دین اسلام تمایل دارند در جشن عروسی خود لباس عروسی پوشیده داشته باشند، حال انتخاب لباس یا پیراهن عروسی پوشیده و در عین حال شیک و زیبا ممکن است کمی سخت به نظر رسد، در ادامه این بخش تصاویر متنوع دیگری از انواع لباس عروس باحجاب گردآوری کرده ایم که امیدواریم تماشای آنها مورد توجهتان قرار گیرد.

تصاویری از لباس عروس اسلامی

معمولا تمامی دختران دوست دارند در شب عروسی خود بدرخشند و همه نگاه ها را به سمت خود جلب نمایند، حال انتخاب لباس عروسی زیبا و چشم نواز اهمیت زیادی در زیبایی ظاهر و استایل عروس خانوم ها دارد، لباس عروس پوشیده یکی از انواع لباس عروس می باشد که دارای طرح های متنوعی بوده و انتخاب درست آن موجب داشتن ظاهری خاص و متفاوت خواهد شد. لباس عروس های آستین دار و یقه بسته از انواع این نوع لباسهای باحجاب و اسلامی می باشند، بنابراین در ادامه می توانید نمونه های زیبایی از مدل لباس عروس آستین دار و باحجاب را ملاحظه کنید.

لباس عروس محجبه زیبا

همانطور که گفتیم؛ انتخاب لباس عروس پوشیده و محجبه، علاوه بر اینکه مدلهای زیبای آن تاثیر زیادی در جذابیت استایل و خاص بودن ظاهر عروس خانوم ها خواهد داشت، یک پیشنهاد عالی برای افرادی می باشند که دوست ندارند در جشن عروسی خود معذب باشند و در نتیجه با داشتن پوشش مناسب از مراسم خود نهایت لذت را خواهند برد، همچنین با پوشیدن این نوع لباس، دیگر نیازی به استفاده از چادر و یا شنل در مجالس مختلط ندارند، در اینجا دعوت می نماییم از جدیدترین مدلهای لباس عروس با حجاب دیدن کرده و از بهترین آن برای لباس عروسی خود ایده بگیرید.

 

لباس عروسی محجبه

مدل لباس عروس اسلامی  انواع لباس عروس با طرح اسلامی

لباس عروس اسلامی

لباس عروس پوشیده زیبا

لباس عروس محجبه ساده

لباس عروس آستین دار جدید

لباس عروس آستین دار زیبا  لباس عروس آستین دار

لباس عروس با حجاب

لباس عروس پوشیده

لباس نوعروس محجبه

لباس عروس محجبه دنباله دار

در این بخش انواع مدل لباس عروس پوشیده شیک و ایرانی را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از این طرح ها زیباترین لباس عروس را برای جشن عروسی تان خریداری و یا اجاره کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *