دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

طراحی کابینت آشپزخانه های مدرن و فوق العاده شیک

  • یلدا محمدی
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

با معرفی جدیدترین ایده ها برای طراحی کابینت آشپزخانه و مدل های کابینت آشپزخانه با طرح های خاص و شیک در این مقاله همراه شما هستیم و به ارائه عکس های انواع طراحی کابینت مدرن و زیبا می پردازیم.

طراحی کابینت آشپزخانه شیک و مدرن اهمیت زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی آشپزخانه دارد. برای داشتن بهترین طراحی مستلزم به رعایت اصول و قواعدی می باشید که علاوه بر زیبایی بخشیدن به فضای داخلی آشپزخانه، از کارایی مناسبی نیز برخوردار باشند. در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه، به معرفی ایده هایی در زمنیه دیزاین کابینت شیک و مدرن برای آشپزخانه نیز بپردازیم. تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید.

مدل ها و اصول طراحی کابینت آشپزخانه مدرن و جدید :

برای داشتن دکوراسیونی تک و منحصر به فرد شما نیازمند توجه به جزئیات دیزاین کابینت آشپزخانه می باشید که با استفاده از اصول اساسی در این زمینه مناسب ترین طراحیها را انجام دهید. کابینت های آشپزخانه در دو سبک مدرن و کلاسیک دیزاین و طراحی، می شود که در این مطلب قصد داریم به ارائه راهکارهایی در جهت دیزاین مدل کابینت مدرن بپردازیم. اولین نکته ایی که در دیزاین کابینت مورد توجه قرار می گیرد، سبک و دکوراسیون داخلی آشپزخانه است که تا حدودی تعیین کننده مدل کابینت آشپزخانه می باشد و قبل از دیزاین باید به تمامی زوایای آن توجه نمود. در ادامه تصاویری از انواع مدل کابینت های زیبا و شیک را ملاحظه می فرمایید که هر یک بر اساس دکوراسیون داخلی اشپزخانه طراحی شده اند و می توانند الگوی مناسبی برای دیزاین شما باشند.

طراحی کابینت جدید و شیک کابینت آشپزخانه کوچک مدل کابینت شیک و جدید کابینت آشپزخانه جدیددیزاین کابینت مدرن آشپزخانهدیزاین کابینت جدید و زیبا برای اشپزخانهطراحی کابینت برای اشپزخانه

از دیگر اصول مهم در طراحی کابینت، ترکیب و تنظیم مناسب رنگ ها و سبک های استفاده شده است. بدین منظور باید با ایجاد هماهنگی بین اجزا به کار رفته و همچنین سطوح مختلف، بهترین طراحی را داشته باشید. عکس های زیر انواع مختلف طراحی کابینتهای آشپزخانه شیک و مدرن را نشان می دهند که در هر یک توجه خاصی به ترکیب رنگ، سبک و جنس شده است که این هماهنگی منجر به ایجاد فضایی خاص و دلنشین می گردد.

مدل کابینت جدیدطراحی کابینت های آشپزخانه جدیددیزاین کابینت برای اشپزخانه های ایرانیعکس کابینت آشپزخانه مدرنمدل کابینت مدرن و جدیدطراحی کابینت آشپزخانه جدیدطراحی جدید کابینت آشپزخانه

طراحی کابینت های آشپزخانه کوچک :

در آپارتمان های امروزی کمبود فضا تبدیل به یکی از دغدغه های اساسی شده است.  مطمئنا خانه های کوچک دارای اشپزخانه هایی با ابعاد کوچک نیز می باشند و طراحی کابینت برای اینگونه اشپزخانه ها نیاز به توجه بیشتری دارد. در این بخش به معرفی مدل کابینت جدید و همچنین ایده های طراحی و دیزاین کابینت اشپزخانه کوچک می پردازیم که هریک از این تصاویر و مدل ها می توانند الگوی مناسبی در جهت طراحی شیک و ایده آل شما باشند.

  •  آرون گروپس

مدل کابینت ام دی افمدل های کابینت جدیدطراحی کابینت های آشپزخانه کوچکدیزاین کابینت های جدید و زیباطراحی کابینت آشپزخانه کوچککابینت آشپزخانه مدرنطراحی کابینت آشپزخانه

طراحی آشپزخانه با مدل کابینتهای های گلاس و شیک

کابینت ها از اجزای اصلی و مهم آشپزخانه می باشند که امروزه در انواع مختلف مدل کابینت ام دی اف، مدل کابینت، مدل کابینت انزو و … طراحی می شوند، حال در هنگام انتخاب کابینت برای اشپزخانه باید حتما مدل دکوراسیون و بزرگی و کوچک بودن آن مورد توجه قرار گیرد، کابینت های هایگلاس از جمله کابینتهای مدرن و بسیار شیک هستند که طرفداران زیادی دارند, اما این نوع کابینتها نیز مانند انواع دیگر مدل کابینت، دارای مزایا و معایبی هستند که در ادامه با برخی از این موارد آشنا می شوید.

دیزاینی زیبا از کابینت اشپزخانه

مزیت های کابینت های گلاس

  • این نوع کابینت ها از درخشندگی بالایی برخوردارند.
  • متریال های گلاس دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ می باشد.
  • از مقاومت و دوام بالایی برخوردار است.
  • دارای قابلیت ابزار خوری مناسب است.

معایبی از کابینتهای های گلاس

  • در اثر رسیدن رطوبت به آن ممکن است آسیب ببینند.
  • لبه های این نوع کابینت ها تیز می باشند.
  • امکان ایجاد لک بر روی آن و یا خش افتادن روی کابینت زیاد است.

اکنون در ادامه، تصاویری از جدیدترین مدل کابینتهای گلاس در طراحی و چیدمان شیک برای آشپزخانه های مدرن را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان علاقمند به بخش دکوراسیون واقع شود.

تصاویری از طراحی کابینت اشپزخانه

دیزاین مدرن کابینت آشپزخانه

دیزاین کابینت آشپزخانه

انواع طراحی کابینت اشپزخانه

جدیدترین طراحی کابینت اشپزخانه

طراحی و دیزاین کابینت اشپزخانه

طراحی کابینت آشپزخانه لاکچری

طراحی و چیدمان کابینت اشپزخانه

طراحی کابینت شیک اشپزخانه

طراحی کابینت آشپزخانه کوچک

طراحی کابینت زیبای اشپزخانه

طراحی کابینت جدید اشپزخانه

طراحی کابینت اشپزخانه زیبا

طراحی کابینت اشپزخانه

چیدمان و طراحی کابینت آشپزخانه

با ایده های جدید و متنوع در رابطه با طراحی کابینت اشپزخانه آشنا شدید، هر یک از این ایده ها می توانند راهکار مناسبی در جهت انتخاب مدل کابینت برای منزل شما باشند و با استفاده از آنها مناسب ترین طراحی را داشته باشید، اما در صورتی که هنوز به طرح و مدل دلخواه دست نیافته اید، می توانید با مراجعه به بخش مدل کابینت از دیگر طرح های جدید و شیک کابینت دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *