دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

عکس خالکوبی دست ترانه علیدوستی

  • یلدا محمدی
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
  • ۱

جدیدترین عکس های جنجالی منتشر شده از خالکوبی دست ترانه علیدوستی که به عقیده برخی این خالکوبی روی دست خانم علیدوستی یک نماد فمنیستی است را در این مطلب مشاهده نمایید.

ماجرای جالب و خواندنی خالکوبی دست ترانه علیدوستی به همراهی عکس های منتشر شده در این رابطه را در این مقاله ملاحظه نمایید. این عکس های عجیب در مراسمی که در نشست خبری در ” خانه همایش ها” برگزار شد، تهیه شده اند و مطمئنا مشاهده آنها برای شما نیز جالب و قابل توجه است.

ماجرای خالکوبی دست ترانه علیدوستی + عکس :

یکشنبه شب عوامل فیلم ” فروشنده که متشکل از اصغر فرهادی، شهاب حسینی و ترانه علیدوستی می باشند، در نشست خبری در رابطه با این فیلم شرکت نمودند. عکاس های خبری نیز در لحظه به لحظه این نشست حضور داشتند و سعی در ثبت لحظات این نشست داشتند. اما آنچه که در این میان توجه همگان خصوصا شبکه های اجتماعی را به خود جلب نمود، تصویر خالکوبی دست ترانه علیدوستی است که برخی معتقدند این یک خالکوبی فمنیستی است. در ادامه عکس های ترانه علیدوستی را با این نماد حک شده مشاهده می فرمایید.

عکس خالکوبی دست ترانه علیدوستی خالکوبی ترانه علیدوستی

حال باید منتظر واکنش ها مختلف از سوی خانم ترانه علیدوستی و همچنین مخاطبین در رابطه با این خالکوبی بود. البته برخی نیز معتقدند این تصاویر ساختگی است و این نماد بر روی دست ترانه علیدوستی وجود ندارد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *