دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

عکس های مدل دکوراسیون پذیرایی سبز جدید و لوکس

  • یلدا محمدی
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

ایده ها و مدل های جدید و زیبای دکوراسیون پذیرایی سبز و نحوه دیزاین منزل با رنگ سبز که به کمک آن میتوان تغییرات اساسی در فضای منزل ایجاد کرد. در ادامه چند مدل از انواع دکوراسیون داخلی را با این رنگ زیبا و جذاب مشاهده خواهید نمود.

انتخاب و طراحی دکوراسیون پذیرایی سبز رنگ علاوه بر زیبایی و جذابیت، باعث ایجاد حس تازگی و شادابی در منزل می شود، این حس زیبا و آرامشبخش با حضور در طبیعت به اوج خود می رسد اما از آنجا که در اغلب مواقع این امکان وجود ندارد طراحان بزرگ دکوراسیون پیشنهاد انتخاب رنگ سبز را برای چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل دارند.

جدیدترین مدل های دکوراسیون پذیرایی سبز رنگ:

بنا به گفته طراحان بزرگ و با تجربه دکوراسیون پذیرایی سبز رنگ می تواند تاثیری عمیق بر فکر و ذهن افراد داشته باشد و همچنین محیطی آرام و بدون دغدغه را ایجاد کند که باعث شادابی و سرزندگی افراد خانواده شود. استفاده از رنگ سبز در دکوراسیون منزل به علت ایجاد تعامل و تازگی میتواند محیطی صمیمی برای پذیرایی از مهمان ها مهیا کند و همچنین انرژی مثبت فراوانی را ساطع می کند که باعث آرامش و ایجاد حس دوستی و توازن می شود. رنگ سبز طیف های مختلف دارد که بنا به سلیقه و با توجه به محیط میتوانید رنگ سبز مناسب را انتخاب و در چیدمان و دیزاین منزل استفاده کرد. در ادامه چند مدل دکوراسیون پذیرایی به رنگ سبز  را مشاهده میکنید که از جدیدترین و شیک ترین مدل های دکوراسیون منزل به حساب می آیند.

دکوراسیون پذیرایی سبز

دکوراسیون پذیرایی

دکوراسیون پذیرایی

دکوراسیون سبز

دکوراسیون پذیرایی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

برای انجام دکوراسیون مناسب می توانید از ترکیب رنگ سبز با رنگ های مختلف استفاده کنید تا فضای ایجاد شده در اتاق پذیرایی علاوه بر جذابیت و زیبایی کارایی مناسب و تنوع خاصی داشته باشد. ترکیب رنگ سفید و نقره ایی از ترکیب های جذاب و مورد توجه برای دکوراسیون داخلی است که باعث ایجاد مکانی متنوع و جدید در منزل می شود.

دکوراسیون داخلی پذیرایی

دکوراسیون پذیرایی

دکوراسیون داخلی پذیرایی

دکوراسیون داخلی پذیرایی

دکوراسیون داخلی پذیرایی

دکوراسیون داخلی پذیرایی

وجود رنگ سبز در دکوراسیون علاوه بر مزایایی که بیان شد، نقش زیادی در ایجاد خلاقیت و ابتکار دارد و باعث انجام فعالیت های نوآورانه و متفاوت میشود، از این رو علاوه بر اتاق پذیرایی برای محیط کار و همچنین دکوراسیون آشپزخانه نیز از طیف های مختلف رنگ سبز و ترکیب آنها با سایر رنگها استفاده می شود. در ادامه میتوانید چند مدل دکوراسیون پذیرایی سبز که با ترکیبی از سبز و رنگ های مختلف دیگر طراحی و اجرا شده است و زیبایی و جذابیت خاصی به فضای اتاق پذیرایی بخشیده است را مشاهده کنید.

دکوراسیون پذیرایی سبز

دکوراسیون پذیرایی

دکوراسیون پذیرایی

دکوراسیون پذیرایی

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون سبز

دکوراسیون سبز

دکوراسیون پذیرایی

امیدواریم ایده ها و مدل های دکوراسیون پذیرایی سبز مورد پسند و توجه شما واقع شده باشد و بهترین و مناسب ترین انتخاب دکوراسیون را داشته باشید. در صورت تمایل به مشاهده مدل های متنوع تر از انواع دکوراسیون و چیدمان منزل به بخش دکوراسیون مراجعه فرمایید و از مدل های جدید و زیبای آن دیدن کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *