دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

کاردستی قاب عکس و ساخت قاب عکس های زیبا و متفاوت

  • یلدا محمدی
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

کاردستی قاب عکس یکی از کاردستی های زیبا و جذاب است که به راحتی تهیه می گردد و کاربردهای زیادی نیز دارد. در این مقاله با نحوه ساخت قاب عکس و تزیین مدل های متنوع آن آشنا می شوید.

ساخت قاب عکس برای همه بچه ها و بزرگترها جالب و جذاب است و با استفاده از وسایل بسیار ساده  می توان قاب عکس های متنوع زیادی برای عکس های خانوادگی تهیه نمود و مورد استفاده قرار داد. ساخت قاب عکس را با روش های مختلف و ایده های متفاوتی می توان انجام داد که در این مطلب قصد داریم به ارائه برخی از آنها بپردازیم و شما را با مدل های جدید و متنوع انواع قاب عکس آشنا سازیم. تا پایان ما را همراهی نمایید.

ساخت کاردستی قاب عکس با ایده های خلاقانه  و جدید :

با به کارگیری کمی خلاقیت و ابتکار می توانید اقدام به درست کردن انواع مختلف قاب عکس دست ساز با مقوا یا چوب نمود.، روش ساخت این نوع قاب عکس بسیار ساده و جذاب می باشد. همانطور که گفتیم روش های متعددی برای ساختن انواع قاب عکس وجود دارد که در همه آنها ابتدا پایه اصلی قاب عکس که اغلب از چوب یا مقوای ضخیم یا حتی کاغذ می باشد تهیه می گردد، سپس سطح آن با وسایل گوناگون و در دسترس تزیین می گردد. تزیین قاب عکس کاملا سلیقه ایی است و شما می توانید طرح دلخواه و مناسب را با توجه به وسایلی که در دسترس دارید، انتخاب نموده و قاب عکس ایده آل خود را تهیه کنید. در ادامه با ایده های مختلف ساخت کاردستی های زیبا و متنوع قاب عکس آشنا می شوید.

کاردستی قاب عکس با چوب ساخت قاب عکس با چوب بستنیکاردستی برای کودکانساخت کاردستی زیبا و جدیدکارستی جدید قاب عکسساخت کاردستی خلاقانهساخت قاب عکس با کاغذساخت کاردستی با چوب بستنیکاردستی جدید و زیبا

ساخت قاب عکس با وسایل دور ریختنی :

استفاده از وسایل دورریختنی و بدون استفاده برای ساخت انواع وسایل دست ساز ایده جالب و خلاقانه ایی است که همه ما بارها آن را تجربه نموده ایم. این بار شما را با انواع مدل قاب تصویر های زیبا  که با وسایل دور ریختنی و ساده ساخته شده اند آشنا می سازیم که هر یک می توانند ایده و الگوی جدید و جالبی برای ساخت قاب توسط شما باشند. در ادامه این مدل های متنوع و جالب کاردستی با وسایل دور ریختنی و بازیافتی را مشاهده نمایید.

ساخت قاب عکس با وسایل دور ریختنیکاردستی جدید قاب عکسکاردستی با وسایل دور ریختنی و سادهکاردستی جدید و خلاقانهآموزش ساخت کاردستی جدیدکاردستی قاب عکس جدید و زیباساخت قاب عکسساخت قاب عکس جدید کاردستی قاب عکس زیبا و جالبساخت کاردستی با وسایل دور ریختنی

انواع قاب عکس نمدی زیبا و جدید

قاب عکس ها در انواع رومیزی و دیواری از جمله وسایل پرکاربرد هستند که علاوه بر جنبه تزئینی که دارند، برای نگهداری و حفاظت از عکس ها نیز استفاده می شوند، حال می توان آنها را از جنس چوب، مقوا، پارچه، پلاستیک، فلز و … تهیه و طراحی کرد؛ ایده ساخت قاب عکس با نمد پیشنهاد جذابی است، از این رو در ادامه تصاویری از انواع قاب عکس های نمدی را گردآوری کرده ایم که می توانید ببینید و ضمن لذت بردن از تماشای آنها الگو بگیرید.

  •  آرون گروپس

ساخت قاب عکس با نمد

امروزه استفاده از نمد برای ساخت انواع وسایل کاربردی و تزئینی جذاب طرفداران زیادی پیدا کرده است، نمد نوعی پارچه است که از پشم تهیه شده و در انواع رنگ های مختلف وجود دارد، در مطالب قبلی با مدلهای جدید و دیدنی از کاردستی با نمد آشنا شده اید، اکنون در این بخش قصد داریم نمونه های زیبایی از قاب عکس نمدی در طرح های متنوع و فانتزی را در اختیارتان قرار دهیم، بنابراین در ادامه همراه ما شوید.

ایده ساخت قاب عکس نمدی

اگرچه امروزه قاب عکس های بازاری جدید و متنوع در طرح های فوق العاده زیبا و جذاب طراحی شده اند، اما ساخت قاب عکس در منزل این مزیت را دارد که هر بار که عکس خود را ملاحظه کرده و مرور خاطرات می کنید از دیدن هنردستی خود نیز ذوق زده شده و لذت خواهید برد، در این بخش دعوت می نماییم از جدیدترین مدلهای قاب عکس نمدی در طرح های فانتزی و زیبا دیدن نمایید.

انواع قاب عکس نمدی

تصاویری از ساخت قاب عکس

ساخت قاب عکس نمدی با زیبا

مدلی از کاردستی قاب عکس

ساخت قاب عکس جدید

کاردستی قاب عکسهای قلبی

کاردستی قاب عکس با نمد

کاردستی قاب عکسهای ساده

کاردستی قاب عکسهایی نمدی

کاردستی قاب عکس زیبا

کاردستی قاب عکسهای فانتزی

کاردستی قاب عکسهای زیبا

کاردستیهای قاب عکس

ساخت قاب عکس

کاردستی قاب عکس نمدی

توجه داشته باشید که قاب تصویر دست ساز یکی از پرکاربردترین کارهای دست ساز کودکانه است که می توانید به راحتی ساخت آن را به کودکان نیز آموزش دهید. همچنین در صورت تمایل می توانید در بخش کاردستی با دیگر مدل ها و ایده های جدید برای ساخت وسایل دست ساز و آموزش های مختلف در این زمینه آشنا شوید و از طرح های ارائه شده نهایت استفاده را ببرید. موفق باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *