دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل موی سون مردانه و پسرانه برای انواع صورت ها

  • ندا خوشرو
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

مدل موی سون یکی از انواع مدل موهای زیبا برای آقایان است که در این مطلب مجموعه ای بی نظیر از تصاویر این مدل مو را برای شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم.

مدل موهای مردانه دارای تنوع زیادی هستند و شما می توانید با توجه به ویژگی های ظاهری خود مو هایتان را با مدل موی دلخواهی کوتاه کنید. در ادامه این مطلب مدل موی سون مردانه و پسرانه را مشاهده خواهید کرد.

مدل موی خامه ای و مدل موی دیزلی از انواع مدل موهای زیبا و جذاب برای آقایان هستند و علاوه بر این مدل موها برخی از آقایان تمایل دارند تا موهای خود را با مدل مو های سون، کوتاه کنند.

مدل موی پسرانه سون

تصاویر انواع متنوع مدل موی سون پسرانه و مردانه

مدل مو در زیبایی و جذابیت آقایان بسیار تاثیر گذار است و اگر شما موهای خود را به گونه ای کوتاه کنید که به فرم صورتتان بیاید زیبایی و جذابیت شما چند برابر می شود.
در هنگام انتخاب مدل مو همه دقت و حساسیت لازم را به خرج بدهید زیرا اگر در انتخاب مدل موی خود اشتباه کنید ممکن است زیبایی و جذابیت مردانه شما از بین برود و علاوه بر این مدت زمان طولانی باید صبر کنید تا موهایتان حالت و فرم درستی را به خود بگیرند.

مدل موی سون پسرانه مدل موی سون زیبا و جدید
یکی از مدل موهایی که آقایان برای کوتاهی موهای خود از آن استفاده می کنند مدل موهایی سون، است که تصاویری از این مدل مو جدید و زیبا را در ادامه این مطلب مشاهده خواهید کرد امیدواریم این مدلها مورد توجه شما قرار بگیرند و با مشاهده آن ها برای انتخاب مدل مو ایده آل خود به درستی راهنمایی شوید.

مدل موی زیبا و جدید سون مدل موی سون مردانه مدل موی زیبا سون مدل موی زیبا و متفاوت سون مدل موهای مردانه مدل موی جذاب سون مدل موی مردانه

انواع جدیدتری از آرایش مو سون

آرایش و اصلاح موها شاید به اندازه تاریخ تمدن بشریت قدمت داشته باشد و در طول سالیان مختلف دائما در حال تغییر بوده و این کار به روشهای مختلفی انجام می گرفته است؛ مثلا مردان در دوره ای موهای خود را بلند می کردند و می بافتند و در دوره ای دیگر با سفید کردن مو ها و بلندتر نشان دادن اندازه آن مشابه قاضیان و وکلا در کشور های غربی میزان فرهیختگی خود را نشان می دانند، تا اینکه هنری هشتم که از این مدل مو دل خوشی نداشت، تصمیم گرفت تا به این مدل مو خاتمه دهد، از این رو دستور داد تا همه مردان موهای سرشان را کوتاه کنند و به جای آن هر چقدر که دوست دارند ریش و سبیل خود را بلند کنند. حال اگرچه در دوران پادشاهی جیمز اول، مردان اجازه یافتند تا دوباره موهای خود را بلند کنند اما رسم کوتاه کردن موها که توسط هنری بنا شده بود تبدیل به رفتاری غالب شده و بسیاری دوست نداشتند این مدل مو را تغییر دهند.

  •  آرون گروپس

مدل مو مردانه سون

امروزه انواع مختلف مدل مو برای آقایان به وجود آمده است که بسیاری از آنها برگرفته از فرهنگ غربی بوده و در بین جوانان مد شده است، ضمن اینکه دیگر هیچ محدودیتی برای استفاده از مدل موهای کوتاه و بلند برای آقایان وجود ندارد و هر کسی می تواند متناسب با فرم صورت خود بهترین و مناسب ترین مدل مو را انتخاب و پیرایش کند. استفاده از مدل موهای سون، امروزه در بین ورزشکاران، هنرمندان و حتی افراد عادی طرفداران زیادی پیدا کرده است، از این رو در اینجا مجموعه ای دیگر از تصاویر این مدل موهای جدید و جذاب مردانه را ملاحظه می کنید.

تصاویری از مدل مو سون

مدل مو جدید سون

عکسی از مدل مو سون

مدل مو سون جدید و جذاب

انواع مدل مو سون

مدل مو سون مردانه

مدل مو سون پسرانه

عکس مدل موی سون

مدل مو سون جذاب

مدل مو زیبای سون

جدیدترین مدل مو سون

مدل مو سون

جدیدترین مدل موی سون

مدل مو از مهم ترین و تاثیر گذار ترین عوامل در جذابیت آقایان است و اگر به درستی انتخاب شود چهره شما جذاب تر از همیشه به نظر می رسد. تصاویر مدل موهای جدید مردانه و پسرانه را در این مطلب ملاحظه کردید که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل موی مردانه کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *