دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رنگ موی خاکستری و فرمول ترکیبی + تصاویر

  • ندا خوشرو
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

اگر شما به دنبال رنگ مویی خاص و متفاوت برای رنگ کردن موهای خود هستید رنگ موی خاکستری می تواند برای شما بهترین ایده باشد. در ادامه این مطلب فرمول ترکیبی رنگ مو خاکستری و انواع رنگ موهای پرطرفدار خاکستری را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

در انتخاب رنگ مو هرگز تابه مد نباشید و رنگ مویی را برای موهای خود استفاده کنید که با رنگ پوست شما مطابقت و هماهنگی دارد. در این مطلب انواع مدل ها و فرمول ترکیبی رنگ مو خاکستری را در اختیار شما خانم های خوش سلیقه ایرانی قرار داده ایم که با استفاده از نکات به کار برده شده در این مقاله می توانید به راحتی در منزل از رنگ مو خاکستری استفاده نموده و موهای خود را به بهترین شکل رنگ نمایید. تا پایان این مقاله ما را همراهی نمایید.

موها به صورت شما بسیار نزدیک هستند بنابراین باید در انتخاب رنگ مو بیشتر دقت داشته باشید اگر از رنگ مو نامناسبی برای رنگ کردن موهایتان استفاده کنید صورت شما ممکن رنگ پریده و پیر و نامطلوب به نظر برسد. هم چنین با انتخاب یک رنگ مو زیبا و ایده آل چهره شما جوان و شاداب به نظر می رسد. تصاویر رنگ مو خاکستری را در ادامه این مطلب مشاهده خواهید کرد.

رنگ مو خاکستری

فرمول رنگ موی خاکستری و معرفی رنگ موهای پرطرفدار خاکستری

رنگ مو خاکستری، رنگ مو شنی و رنگ موی دودی از انواع رنگ موهای خاص و متفاوت هستند و اگر شما می خواهید داشتن رنگ مویی خاص و متفاوت را تجربه کنید بهتر است که از این رنگ موها استفاده نمایید.

انواع مدل رنگ موی خاکستری

فرمول رنگ مو خاکستری

این رنگ مو را باید بر روی موها با پایه ۱۰ دکلره مو بزنید.

روشن ترین رنگ موی بلوند دودی ۱۰.۰۱ : ۳۰ میل
روشن ترین رنگ مو بلوند خاکستری A10 : به اندازه ۴۰ میل
رنگ موی نقره ای شماره ۹۰.۱ : ۴۰ میل
رنگ شماره ۰۰۰ : ۱۵ میل
واریاسیون خاکستری : ۱۰ میل
واریاسیون نقره ای : ۱۵ میل
واریاسیون آبی : ۵ میل
اکسیدان نمره ۲ : ۲ برابر رنگ

  •  آرون گروپس

رنگ موی زیبا و متفاوت خاکستری

معرفی رنگ موهای خاکستری پرطرفدار

رنگ مو خاکستری مانند رنگ مو مشکی نیز تعدادی رنگ مو پرطرفدار دارد که در این مطلب تعدادی از این رنگ مو ها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

رنگ مو خاکستری روشن

این رنگ مو رنگی مابین خاکستری و سفید است و اگر شما می خواهید ظاهری مدرن و جذاب داشته باشید این رنگ مو می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

رنگ موی خاکستری روشن

رنگ مو خاکستری پاستیلی

در این رنگ مو مقداری رنگ سبز و بنفش هم به چشم می خورد و این رنگ مو از زیباترین رنگ مو های خاکستری است.

رنگ موی خاکستری پاستیلی

رنگ مو خاکستری نقره ای

این رنگ مو باعث می شود تا موهای شما یخ زده به نظر می رسد و رنگ بسیار زیبا و شیکی است.
رنگ مو خاکستری نقره ای

رنگ مو خاکستری در انتهای مو ها

 می توانید انتهای مو های خود را به صورت مدل مش و هایلایت خاکستری رنگ کنید.
 رنگ مو با انتهای خاکستری رنگ مو خاکستری با هایلایت

رنگ مو خاکستری بنفش

 این رنگ موی ترکیبی بسیار زیبا و ایده آل است و برای خانم هایی که می خواهند ظاهری متفاوت داشته باشند می تواند ایده خوبی باشد. که در این مدل باید رنگ پایه مو به ۹ برسد  و نصف تیوپ بلوند مرواریدی خاکستری ۹ با یک چهارم تیوپ رنگ مو خاکستری پایه ۷، یک چهارم تیوپ رنگ مو هایلایت یاسی، یک چهارم تیوپ رنگ بلوند نقره ای، اکسیدان ۶% و یک بند انگشت واریاسیون خاکستری ترکیب گردد.
رنگ موی زیبا و متفاوت خاکستری بنفش

رنگ مو خاکستری, زیتونی بدون دکلره

برای این رنگ مو باید موی تیره یا مو رنگ نشده از رنگ پایه ۴_۷ استفاده کنند و نصف تیوپ رنگ مو خاکستری مرواریدی با پایه هشت را با یک چهارم تیوپ رنگ مو زیتونی پایه هشت قوی، یک چهارم تیوپ رنگ مو بلوند دودی قوی پایه هشت، یک چهارم تیوپ رنگ بلوند نقره ای، اکسیدان ۹%، یک سانت واریاسیون دودی، نقره ای خاکستری و همچنین یک بند انگشت(۲ سانت) واریاسیون بنفش ترکیب نمایید تا رنگ مو زیبای حاصل گردد.

رنگ مو خاکستری زیتونی

رنگ موی خاکستری بدون دکلره

رنگ پایه موهای قهوه ای یا موهای رنگ نشده را به ۴ تا ۷ برسانید و رنگ مو خاکستری مرواریدی به اندازه یک چهارم تیوب را با این رنگ ها یعنی یک چهارم تیوپ رنگ رنگ زیتونی پایه ۷، یک چهارم تیوپ رنگ شکلاتی پایه ۷، یک چهارم تیوپ رنگ مو طبیعی پایه ۶ و دو سانت واریاسیون نقره ای و بنفش ترکیب کنید و مورد استفاده قرار دهید.

رنگ موی خاکستری بدون دکلره

رنگ مو خاکستری با دکلره با پودر رنگی

برای این منظور موهای دکلره شده با پایه ۸ برسانید و با شامپوی ضد زردی بشوید سپس ۲ پیمانه پودر زنگی خاکستری با یک چهارم تیوپ رنگ مو مرواریدی خاکستری پایه ۹، یک چهارم تیوپ رنگ مو مرواریدی خاکستری پایه ۷، یک چهارم تیوپ رنگ مو بلوند نقره ای، اکسیدان ۶% و یک سانت واریاسیون خاکستری، بنفش و دودی ترکیب و استفاده کنید.

رنگ مو خاکستری با فرمول نو

تصاویر انواع مدل رنگ موهای زیبا و جذاب خاکستری

علاوه بر رنگ موهای پرطرفداری که در این مطلب به شما عزیزان معرفی کردیم مدل هایی دیگری از رنگ مو خاکستری موجود است که در ادامه این بخش تصاویر این رنگ مو ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

رنگ موی خاکستری بنفش مدل رنگ موی خاکستری رنگ موی خاکستری با هایلایترنگ موی زنانه خاکستری رنگ مو خاکستری مدل رنگ مو خاکستری رنگ موهای زیبا و متفاوت خاکستری رنگ مو خاکستری روشن رنگ مو خاکستری برای خانم های میانسال

رنگ مو خاکستری

انواع مدل رنگ مو خاکستری و فرمول ترکیبی این رنگ مو را در این مطلب ملاحظه کردید که امیدواریم از دیدن این مدل ها نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل ها و فرمول های رنگ موهای متنوع به بخش های ترکیب رنگ مو و رنگ مو مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *