دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو تابستانی دخترانه جدید با طرح های جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
  • ۰

با نزدیک شدن به فصل گرما بیشتر خانم ها از انواع مدل مانتو خنک و تابستانی استفاده می کنند. در ادامه این مطلب انواع مدل مانتو دخترانه تابستانی با طرح های جدید و به روز را مشاهده خواهید کرد.

مانتو را می توان جزء یکی از مهم ترین لباس ها برای خانم ها دانست که تنوع بسیار زیادی در جنس و مدل دارد در این مطلب انواع مدل مانتوهای تابستانه دخترانه را ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما قرار بگیرند.

برای فصول گرم سال بهتر است که از مدل مانتو بهاره و مانتو تابستانی، استفاده کنید تا تحمل گرمای طاقت فرسای تابستان برای شما راحت تر شود. مدل مانتو های دخترانه تابستانه را در این بخش به نمایش گذاشته ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل های زیبا نهایت لذت را ببرید.

مدل مانتو شیک و متفاوت دخترانه

مدل مانتو تابستانی دخترانه با طرح های جدید و شیک

استفاده از مانتو ها با پارچه های خنک در فصل تابستان می تواند بهترین انتخاب برای تحمل گرما باشد. شما می توانید از انواع مدل مانتو های حریر و مانتو نخی برای فصل تابستان استقاده کنید.

مدل مانتو دخترانه تابستانی مدل مانتو گلدار تابستانی مدل های شیک و زیبا مانتو تابستانی
مدل مانتو های نخی ممکن است نسبت به بقیه جنس مانتو ها فرم شیکی را نداشته باشند ولی این مدل مانتو ها از نظر خنکی و راحتی برای فصل گرما می توانند بهترین و ایده آل ترین انتخاب باشند.

مدل مانتو های تابستانی مانتو گلدار تابستانی مانتو تابستانی دخترانه مانتو دخترانه تابستانی
رنگ مانتو نیز در جذب گرما تاثیر گذار است مانتو ها با رنگ روشن مانند مانتو سفید و مانتو آبی و … گرما را کمتر جذب می کنند ولی رنگ های تیره مانند مشکی و قهوه ای و .. گرما را به سرعت جذب می کنند پس اگر برایتان امکان پذیر است بهتر است مدل مانتو تابستانه دخترانه را با رنگ روشن انتخاب کنید.

مانتو تابستانی مدل مانتو تابستانی دخترانه زیبا مانتو تابستانی در جدیدترین طرح های مد سال مدل های جدید مانتو تابستانی مانتو سفید و مشکی دخترانه مدل مانتو تابستانی دخترانه با طرح های جدید مدل مانتو اسپرت تابستانی مانتو تابستانی سفید مدل های زیبا و جدید مانتو تابستانی مانتو جلو باز دخترانه مدل های شیک و زیبا مانتو دخترانه مانتو تابستانی دخترانه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

در این مطلب انواع مدل مانتوهای تابستانی دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال را مشاهده کردید که امیدواریم با الگو برداری از این مدل ها بتوانید مدل مانتوی تابستانی متفاوت و زیبایی را برای خود خریداری کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع طرح های مانتو های تابستانی به بخش مدل مانتو تابستانی مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *