دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس گیپور مجلسی شیک و جدید زنانه و دخترانه

  • ندا خوشرو
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

زیباترین و جدیدترین طرح های مدل لباس مجلسی با پارچه گیپور که دارای طراحی شیک و زیبایی هستند را در این مطلب مشاهده خواهید کرد. امروزه انواع مدل لباس گیپور شیک و مجلسی طرفداران بسیاری در میان بانوان ایرانی یافته است.

پارچه گیپور یکی از انواع پارچه های زیبا با طرح های متنوع است و شما می توانید با کمک آن انواع لباسهای مجلسی و مانتو های زیبا را بدوزید. در این بخش ما قصد داریم تا شما را با زیباترین طرح های مدل لباس گیپور مجلسی دخترانه و زنانه آشنا سازیم.

اگر شما برای شرکت در مهمانی ها و مجالس به دنبال پیراهنی خاص و متفاوتی هستید بهتر است که از مدل لباسهای مجلسی با پارچه گیپور استفاده کنید این مدل لباسها شما را شیک پوش و خوش تیپ نشان می دهند.

تصاویر مدل لباس گیپور مجلسی برای انواع سلیقه های مختلف را در ادامه این مطلب برای شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم.

مدل پیراهن زیبا و جدید گیپور

مدل لباس گیپور مجلسی جدید برای خانم های خوش سلیقه

انتخاب مناسب لباس مجلسی و لباس شب گیپور، کار نسبتا سختی است و شما باید در هنگام انتخاب این مدل لباسها تمام ویژگی های ظاهری مثبت و منفی خودتان را در نظر بگیرید. مدلهای متنوع و جدید لباسهای مجلسی با زیباترین طرح های کوتاه و بلند را در این مطلب ملاحظه خواهید کرد.

 مدل های جدید لباس گیپور مدل پیراهن مجلسی زنانه و دخترانه گیپور

مدل های جدید پیراهن گیپور زنانه مجلسی

پیراهن مجلسی یکی از پرطرفدار ترین لباسها در بین خانم ها است و بیشتر خانم ها برای شرکت در مهمانی ها و مجالس از این مدل لباسها استفاده می کنند. پیراهن با پارچه گیپوردار را می توان جزء زیباترین لباسهای مجلسی دانست و اگر شما تمایل دارید تا لباستان طرح متفاوتی داشته باشد بهتر است از مدل لباسهای گیپوردار برای شرکت در مهمانی و مجالس های رسمی استفاده نمایید.

  •  آرون گروپس

لباس مجلسی گیپور
بیشتر خانم ها ترجیح می دهند تا در مجالس و مهمانی ها از مدل پیراهن های پوشیده و بلند استفاده کنند که اگر شما نیز از این دسته از خانم ها هستید طرح های زیبا مدل پیراهن مجلسی پوشیده و بلند گیپور می تواند برای شما بهترین انتخاب باشند.

مدل پیراهن مجلسی گیپور مدل های متنوع لباس مجلسی

لباس گیپور

پیراهن مجلسی ها با طرح کوتاه در بین خانم ها بسیار پرطرفدار هستند و این مدل لباسها برای افراد با پاهای زیبا می توانند بهترین ایده باشند. طرح های متنوع پیراهن گیپور کوتاه را در مطلب زیر خواهید دید.

مدل لباس مجلسی گیپور کوتاه

مدل پیراهن گیپور دار زنانه مدل لباس مجلسی گیپور برای خانم های چاق مدل پیراهن قرمز گیپور لباس گیپور کوتاه مجلسی لباس مجلسی با طرح کوتاه

جدیدترین طرح های پیراهن گیپور دخترانه

جذابیت مدل پیراهن مجلسی خود را می توانید با استفاده از جواهرات چند برابر کنید اگر یقه پیراهن شما باز است بهتر است گردنبند زیبایی را بر گردن خود بیاندازید هم چنین پوشیدن پیراهن مجلسی با کفش پاشنه بلند مجلسی می تواند بهترین ایده برای شیک پوش به نظر رسیدن شما باشد اگر رنگ کفش مجلسی و پیراهن مجلسی شما باهم مطابقت و همخوانی داشته باشند جذاب تر به نظر می رسد.

مدل لباس گیپور بلند مدل لباس گیپور با طرح های جدید

مدل پیراهن مجلسی گیپور دخترانه با طرح های متفاوت و مد سال را در ادامه مشاهده خواهید کرد این مدل لباسها می توانند برای انتخاب شما ایده خوبی باشند.

لباس مجلسی زنانه مدل لباس گیپور با طرح های جدید مدل پیراهن مجلسی گیپور بلند مدل لباس گیپور مجلسی لباس مجلسی گیپور مدل لباس مجلسی شیک مدل لباس های گیپور مجلسی طرح های جدید لباس گیپور زنانه مجلسی مدل لباس مجلسی کوتاه و شیک گیپور مدل لباس مجلسی گیپور شیک

مدل شومیز و بلوز دخترانه گیپور

پارچه های گیپور و دانتل از جمله شیک ترین و زیباترین پارچه ها برای لباسهای مجلسی زنانه و دخترانه هستند، حال یکی از لباسهای جدید و شیک امروزی که امروزه طرفدارن زیادی پیدا کرده است، انواع مدل شومیز و بلوز دانتل و یا گیپوردار می باشند که در مدلهای شیک و فوق العاده زیبایی طراحی می شوند و می توان با ست کردن این لباسها با دامن و یا شلواری شیک و مجلسی استایل فوق العاده جذاب و زیبایی داشته باشید، در ادامه تصاویری از جدیدترین مدلهای بلوز و شومیز گیپوردار مجلسی به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم بتوانید از بین آنها بهترین مدل را انتخاب کنید و بدرخشید.

تصاویری از مدل لباس گیپوردار

در صورتی که به دنبال یک لباس مجلسی شیک و زیبا برای مجالس و مهمانی های خود هستید؛ در ادامه انواع لباسهای شیک گیپوردار که در بالا ملاحظه کردید، انواع شومیز ها و بلوز های دخترانه و زنانه انتخاب بسیار خوبی هستند و در صورتی که متناسب با فرم اندام و رنگ پوست شما انتخاب شده باشند، استایل فوق العاده جذابی به وجود می آورند، جالب است بدانید که شومیز ها هیچگونه محدودیت سنی ندارند و می توان آنها را در انواع رنگ ها و طرح های مختلف آستین دار و بدون آستین خریداری کرده و در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده کنید.

مدلی از لباس گیپور

جدیدترین مدل لباس گیپوردار

شیک ترین مدل لباس گیپوردار

انواع مدل لباس گیپوردار

مدل لباس گیپوردار جذاب

مدل لباس گیپوردار زیبا

مدل لباس گیپور شیک

مدل لباس گیپوردار صورتی

مدل لباس گیپوردار دخترانه

مدل لباس گیپور قرمز

مدل لباس گیپوردار مجلسی

مدل لباس گیپوردار شیک

مدل لباس گیپوردار

مدل بلوز گیپور

مدل لباس گیپور دخترانه زیبا

زیباترین و جدیدترین طرح های مجلسی مدل پیراهن گیپور زنانه و دخترانه را در این مطلب از دنیای مد ملاحظه کردید، شما می توانید با الگوبرداری از این مدل های متنوع بهترین لباسهای مجلسی مد سال را برای خود بدوزید و یا خریداری کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *