دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

عکس مدل ابرو های جدید و متفاوت زنانه و دخترانه

  • ندا خوشرو
  • ۵ خرداد ۱۳۹۵
  • ۰

یکی از مهم ترین اجزاء صورت مدل ابرو است که باید در انتخاب آن همه دقت لازم را به خرج دهید تا بتوانید چهره ای جذاب و زیبایی را داشته باشید. در ادامه این مطلب, عکس مدل ابرو های جدید و متفاوت را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

هماهنگی بین اجزای صورت یکی از مهم ترین راز های زیبایی است که هماهنگی بین ابرو با دیگر اجزای صورت هم از این قاعده مستثنی نیست. باید بین مدل ابروی شما و بینی و چشم و لب هایتان همانگی و مطابقت وجود داشته باشد. در این مطلب عکسهای مدل ابرو های زیبا و جدید را برای شما گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

هر صورتی مدل ابروی مناسب به خود را دارد و شما می توانید با داشتن یک مدل ابروی مناسب چهره شما شاداب و جوان به نظر می رسد. عکسهای مدل ابرو با جدیدترین متد های آرایشی روز دنیا را در این مطلب به نمایش گذاشته ایم و اگر شما به دنبال مدل های ابرو جدید هستید این نمونه ها می توانند ایده خوبی برای انتخاب تان باشند.

     مدل ابرو نازک زنانه

عکس مدل ابرو جدید و زیبا برای خانم های جذاب

مدل ابروی مناسب بستگی به ابعاد صورت شما دارد. با داشتن قوس صحیح در ابروهایتان چشم های شما برجسته تر به نظر می رسند و علاوه بر این سن شما کمتر از حد معمول به نظر می رسد و می توانید چهره ای شاداب تری را داشته باشید علاوه بر این یک مدل ابروی ایده آل در چهره شما تقارن ایجاد می کند.

مدل آرایش ابرو عکس مدل ابرو زنانه متفاوت
اگر صورتی گرد دارید بهتر است که از مدل ابرو های مناسب برای صورت گرد استفاده کنید و بهترین فرم ابرو برای صورت گرد ابرو های زاویه دار با هشتی بلند و دم کوتاه است.

مدل ابرو زنانه

مدل ابروی مناسب برای افراد با صورت کشیده ابرو های صاف و افقی می باشد و هم چنین اگر صورت شما بیضی شکل است می توانید از هر نوع مدل ابرو برای برداشتن ابرو های خود استفاده کنید.

  •  آرون گروپس

مدل ابرو زیبا زنانه مدل ابرو زنانه زیبا و جدیدمدل ابرو باریک
ابرو های منحنی قوس دار می توانند بهترین انتخاب برای خانم ها با فرم صورت چند ضلعی باشند. در ادامه این مطلب توجه شما را به جدیدترین مدل ابرو های زنانه جلب می نماییم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

مدل ابرو زیبا

ابروی زنانه با جدیدترین متد های آرایشی روز مدل ابرو زنانه و دخترانه جدید مدل ابرو زنانه شیک و متفاوت عکس مدل ابرو زنانه و دخترانه مدل ابرو شیک و متفاوت مدل ابروی متفاوت و زیبا زنانه ابروی زنانه با جدیدترین متد های آرایشی روز مدل ابرو جدید مدل های ابرو مدل ابروی زیبا و جذاب زنانه

تصاویر مدل ابرو دخترانه با جدیدترین متد های آرایشی روز

مدل ابرو های دخترانه باید متفاوت با مدل ابرو های زنانه انتخاب شوند و باید توجه داشته باشید که مدل ابرو های نازک و زنانه برای دختران جوان نمی توانند انتخاب خوبی باشند.

مدل ابرو پهن دخترانه
بهتر است شما برای برداشتن ابرو های خود هرگز سراغ ابرو های کوتاه و خیلی باریک نروید و فرم ابرویی را انتخاب کنید که حالت و فرم طبیعی چهره دخترانه شما حفظ شود.
مدل ابروی پهن بهترین انتخاب برای دختران جوان است و هم چنین شما می توانید با برداشتن موهای اضافی در قسمت های خارج از محدوده ابرو و کوتاه کردن تارهای مو ابرو هایتان فرم ابروی خود را تا حدودی تغییر دهید و علاوه بر این ابرو های شما مرتب به نظر می رسد.

مدل های زیبا و متفاوت ابروی دخترانه

انواع مدل ابرو های دخترانه پهن
عکس های مدل ابرو دخترانه با طرح های جدید و پهن را در ادامه این بخش برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که این مدل ها می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند.

مدل ابروی پهن زیبا مدل ابرو پهن مدل ابرو زیبا و متفاوت دخترانه مدل های ابرو دخترانه ابروی دخترانه زیبا و متفاوت ابرو دخترانه مدل ابرو

مدل ابروی بی نقص صورت شما را جذاب و متفاوت تر از همیشه نشان می دهد. در این بخش از آرایش صورت مجله آرگا مجموعه ای بی نظیر و ایده ال از عکس های مدل ابرو جدید را ملاحظه کردید شما می توانید با توجه به فرم صورتتان یکی از این مدل های جدید ابرو را برای برداشتن ابرو های خود انتخاب کنید. برای مشاهده انواع مدل های مختلف ابرو زنانه و دخترانه به بخش مدل ابرو مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *