دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

۳۰ مدل کوتاهی مو برتر سال برای انواع صورت ها

  • ندا خوشرو
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا مجموعه ای از بی نظیر ترین انواع مدل کوتاهی مو مطابق با مد سال را برای شما همراهان عزیز و گرامی ارائه داده ایم که امیدواریم با الگوبرداری از این مدل موهای جدید بتوانید برترین مدل مو را برای کوتاه کردن موهای خود انتخاب کنید.

با نزدیک شدن به فصول گرم سال بیشتر خانم ها ترجیح می دهند که موهای خود را کوتاه کنند و علاوه بر این داشتن یک مدل موی زیبا می تواند در چهره شما تحولاتی را ایجاد کند. در این بخش انواع مدل موهتی کوتاه را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما قرار بگیرند.

با داشتن یک مدل موی خوب می توانید حس اعتماد به نفس بالایی را تجربه کنید. مدل های کوتاه کردن موها برای خانم ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند و شما می توانید با انواع مدل های موی بلند و کوتاه موهایتان را کوتاه کنید و تغییرات مثبتی را در موهای خود ایجاد کنید. در تصاویر این مطلب جدیدترین مدل کوتاهی موها را ملاحظه خواهید کرد.

مدل کوتاهی مو زنانه و دخترانه

تصاویر مدل کوتاهی مو زنانه و دخترانه

یکی از سخت ترین کار ها برای بیشتر خانم ها کوتاه کردن موها و انتخاب مدل مو است در این مطلب ما قصد داریم تا نکاتی برای کوتاه کردن موها و جدیدترین مدل کوتاهی موها را در اختیار شما قرار بدهیم.

مدل موی بلند زیبا و شیک

انواع مدل کوتاهی موهای جدید زنانه

همیشه قبل از رفتن به سالن های زیبایی چند مدل مو را مد نظر داشته باشید تا اگر آرایشگر تان تشخیص داد که مدل موی انتخابی مناسب چهره شما نیست بتوانید از مدل های دیگری که انتخاب کرده اید برای کوتاه کردن موهای خود استفاده کنید.

مدل موی کوتاه زنانه

مدل کوتاهی مو زیبا

مدل کوتاهی مو زنانه

اگر شما وقت کافی برای رسیدن به موهایتان را ندارید بهتر است از مدل موهایی برای کوتاه کردن موهای خود استفاده کنید که نیاز به رسیدگی و مراقبت کمتری دارند تا بعد از هر بار رفتن به حمام نیازی نباشد تا مدت زمان زیادی را به مرتب کردن موهای خود اختصاص دهید.

  •  آرون گروپس

مدل موی مصری

مدل موی مصری زنانه

مدل کوتاهی مو مد سال مدل موی دخترانه بلند مدل موی زنانه بلند مدل موی عروسکی موی عروسکی

مدل موی عروسکی

مدل موی زنانه مدل موی بلند مد سال مدل موی زنانه

جنس مو و فرم صورت یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده مدل مو هستند. اگر شما ترجیح می دهید برای فصل تابستان موهایتان را کوتاه کنید بهتر است از مدل موهای خورد و یا کوتاه برای این فصل استفاده نمایید ولی قبل از کوتاه کردن موهایتان با این مدل ها مطمئن شوید که مدل موی انتخابی شما مناسب با فرم صورتتان است.

مدل موی زنانه مدل موی زنانه بلند مدل های موی بلند مدل های زیبا و جدید کوتاهی مو

مدل موی کوتاه زنانه

مدل موی کوتاه

عکس های مدل کوتاه کردن موی دخترانه برای انواع صورت ها

موهای کوتاه و بلند تنوع زیادی در مدل هایشان دارند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود از انواع مدل موها برای کوتاه کردن موهایتان استفاده نمایید. مدل موهای کوتاه برای خانم ها بسیار جذاب و زیبا است و اگر شما مدل موی کوتاه خود را بنا بر چهره و اندام تان انتخاب نمایید می توانید بهترین مدل مو را داشته باشید.

مدل موی کوتاه دخترانه و زنانه

مدل کوتاهی مو برای انواع صورت ها

مدل موی زیبا و متفاوت دخترانه

مدل موی بلند زنانه و دخترانه

انتخاب مدل مو هیچ گاه نباید تابع با مد باشد زیرا ممکن است مدل موهای مد شده مناسب چهره و ظاهر شما نباشند.

مدل موی کوتاه دخترانه

مدل موی بلند

مدل موی دخترانه

مدل کوتاهی مو زیبا و جدید

برخی از خانم ها تمایل دارند که برای کوتاه کردن موهای خود از مدل موهای فانتزی استفاده نمایند توجه داشته باشید که مدل موهای فانتزی برای افراد با قد کوتاه بدترین انتخاب است و چهره خانم های قد کوتاه با این مدل موها مخحک می شوند.
مدل موهای فانتزی برای خانم ها با قد بلند می تواند بهترین انتخاب باشد.

جدیدترین مدل های مو دخترانه

مدل موی بلند مد سال زنانه

مدل مو می توانید در شادابی چهره شما نیز تاثیر بگذارد و برخی از مدل موها هستند که باعث می شوند چهره شما جوان تر به نظر برسد. زیباترین و جدیدترین مدل کوتاهی مو را در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم از دیدن این مدل های برتر مد سال نهایت لذت را برده باشید. در صورت تمایل می توانید برای با مدل های مختلف مو به بخش مدل موی زنانه مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *