دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

شهاب حسینی برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره کن شد + عکس

  • یلدا محمدی
  • ۳ خرداد ۱۳۹۵
  • ۳

جدیدترین عکس های شهاب حسینی در جشنواره کن و کسب عنوان بهترین بازیگر مرد و جایزه نخل طلایی را در این مطلب ملاحظه نموده و تصاویر جدید شهاب حسینی در کنار ترانه علیدوستی و اصغر فرهادی را مشاهده فرمایید.

حضور بازیگرانی از جمله ترانه علیدوستی و شهاب حسینی در جشنواره کن یکی از داغ ترین اخباری است که این روزها شنیده می شود، اما آنچه که در این میان از اهمیت فوق العاده ایی برخوردار است کسب جایزه بهترین بازیگرد مرد در این جشنواره توسط شهاب حسینی بازیگر خوب و توانای کشورمان است. بدین منظور در این مطلب قصد داریم به ارائه عکس های شهاب حسینی در این جشنواره و همچنین جزئیات دریافت جایزه نخل طلایی بپردازیم. تا پایان همراه ما باشید.

عکس های شهاب حسینی در جشنواره کن و کسب جایزه نخل طلایی :

فیلم سینمایی فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی موفق به کسب دو جایزه در جشنواره فیلم کن شد. شهاب حسینی در جشنواره کن جایزه نخل طلایی بهترین بازیگر مرد را دریافت نمود و باعث سربلندی و خوشحالی ملت ایرانی شد. وی پس از دریافت جایزه و کسب مقام بهترین بازیگر مرد در جشنواره فیلم 2016، در گفتگوی خود ضمن تشکر از ترانه علیدوستی و اصغر فرهادی، این هدیه را به مردم ایرانی تقدیم کرد و بیان نمود که هر چه دارد از مردم دارد. وی همچنین در آغاز گفتگوی خود و ابراز خوشحالی از دریافت این جایزه، روح پدرش را شاهد و نظاره گر این لحظات زیبا دانست. در ادامه عکس های شهاب حسینی را در جشنواره فیلم کن ملاحظه نمایید.

شهاب حسینی در فیلم فروشندهشهاب حسینی در جشنواره کنشهاب حسینی در جشنواره فیلم کننخل طلایی شهاب حسینیعکس جدید شهاب حسینیعکس شهاب حسینی در جشنواره کن

این فیلم سینمایی همچنین موفق به دریافت نخل طلایی بهترین فیلمنامه برای اصغر فرهادی شد، اصغر فرهادی پس از دریافت این جایزه، بیان نمود که با اینکه فیلم های من معمولا فیلم های شادی نیستند اما از اینکه با کسب جایزه توانسته ام برخی از مردم ایرانی را شاد نمایم بسیار خوشحال و راضی هستم. در ادامه عکس هایی از حضور شهاب حسینی و اصغر فرهادی را در جشنواره فیلم کن 2016 مشاهده می فرمایید.

عکس شهاب حسینی با اصغر فرهادیعکس جدید شهاب حسینیشهاب حسینی

ما نیز همچون شما از کسب این جوایز توسط اصغر فرهادی و شهاب حسینی در جشنواره کن بسیار خوشحالیم و ضمن تبریک به شهاب حسینی و دیگر عوامل این فیلم موفق و ماندگار، برای آنان آرزوی موفقیت های روزافزون داریم.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۳ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *