دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی پارسا پیروزفر بازیگری از جنس تفاوت ها

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

پارسا پیروزف یکی از بازیگران مرد توانا و مستعد کشور است که در فیلم های سینمایی و مجموعه های تلویزیونی زیادی به ایفای نقش پرداخته است و طرفداران زیادی دارد. در این مطلب می توانید بیوگرافی پارسا پیروزفر به همراه عکس های زیبای وی را ملاحظه نمایید.

یکی دیگر از بازیگران مستعد و توانای کشورمان که تاکنون موفق به دریافت جوایز و افتخارات زیادی گشته است پارسا پیروزفر می باشد. پیروزفر متولد ۲۲ شهریور ماه ۱۳۵۱ در تهران است و دارای مدرک کارشناسی نقاشی است. در این مطلب به ارائه زندگینامه پارسا پیروزفر به همراه عکس های زیبایش را برای شما آورده ایم. تا پایان مطلب همراه ما باشید.

پارسا پیروزفر از دانشگاه هنرهای زیبا دانشگاه تهران موفق به اخذ مدرک کارشناسی گشته است. وی در خانواده ای تهرانی در شهریور ماه سال ۱۳۵۱ متولد شده است. تا کنون در زمینه های هنری زیادی مشغول به فعالیت بوده است. پس از کسب تجریبات فراوان در زمینه گرافیک و تصویر سازی در نمایش های عروسکی زیادی از سال ۱۳۷۰ ایفای نقش کرده است. وی برای مدتی نیز به عنوان دوبلور مشغول به فعالیت بوده است. از سال ۱۳۷۲ بطور جدی واردعرصه هنر شد و در سال ۱۳۷۴ در موسسه هنرهای نمایشی استاد سمندریان دوره بازیگری را گذرانده است. در ادامه بیوگرافی پارسا پیروزفر را به همراه مجموعه عکس زیبا از او مشاهده خواهیم کرد.

عکس کودکی پارسا پیروزفر

بیوگرافی پارسا پیروزفر بازیگر مستعد و توانا

در زندگینامه و بیوگرافی پارسا پیروزفر آمده است که وی در سال های ۱۳۶۳ تا ۱۳۶۹ همزمان با تحصیل در رشته ریاضی در دبیرستان کامیک استریپ و طرح های گرافیکی را طراحی کرده است. وی پس از اخذ مدرک دیپلم در زمینه های هنری مختلفی از جمله گرافیک، تصویر سازی، مجسمه سازی، ساخت بنر تبلیغاتی، دوبله و ایفای نقش در نمایشنامه های رادیویی مشغول بوده است. در ساخت چند نوار کاست با موضوع نمایش برای کودکان حضور داشته است. همچنین در سال های ۸۳ و ۸۴ در موسسه فرهنگی هنری کارنامه، دانشگاه علامه طباطبایی و در سال ۸۶ در موسسه فیلم سازی هیلاج به کار تدریس بازیگری مشغول بوده است. پیروزفر جزء معدود بازیگرانی است که تاکنون با هیچ رسانه ای مصاحبه نداشته است. در سال ۱۳۷۹ در دانشگاه هنرهای زیبا تهران در رشته نقاشی پذیرفته شد. از همان زمان در دانشگاه های مختلف نمایش های زیبایی ایفا کرد. اولین حضور او در فیلم های سینمایی به سال ۱۳۷۲ در فیلم پری به کارگردانی داریوش مهرجویی باز می گردد.

بیوگرافی جامع پارسا پیروزفر

معرفی آثار هنری پارسا پیروزفر :

پارسا پیروفر تاکنون در فیلم های سینمایی و همچنین سریال ها و مجموعه های تلویزیونی زیبا و همچنین تئاتر های مختلف به ایفای نقش پرداخته که در ادامه اسامی بخشی از آنها را ملاحظه می فرمایید.

فیلم های سینمایی پارسا پیروفر

او در فیلم های سینمایی از جمله مجسمه( سال ۱۳۷۱)، پری( سال ۱۳۷۲)، ضیافت( سال ۱۳۷۴)، مرسدس( سال ۱۳۷۶)، شیدا فرهاد هرندی( سال ۱۳۷۷)، دختران انتظار( سال ۱۳۷۸)، اعتراض( سال ۱۳۷۸)، دختری به نام تندر( سال ۱۳۷۹|)، عروس خوشقدم( سال ۱۳۸۱)، وقت چیدن گردوها( سال ۱۳۸۱)، اشک سرما( سال ۱۳۸۲)، مهمان مامان( سال ۱۳۸۲)، زن زیادی( سال ۱۳۸۳)، نقاب( سال ۱۳۸۳)، دیر وقت( سال ۱۳۸۳)، شبانه روز( سال ۱۳۸۸)، اسب حیوان نجیبی است( سال ۱۳۸۹)، اینجا بدون من( سال ۱۳۸۹)، زندگی جای دیگریست( سال ۱۳۹۲)، نزدیکتر( سال ۱۳۹۳) به زیبایی ایفای نقش کرده است.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

عکس های جذاب پارسا پیروزفر

مجموعه های تلویزیونی پارسا پیروزفر

همچنین در مجوعه های تلویزیونی در پناه تو( سال ۱۳۷۴)، در قلب من( سال ۱۳۷۷)، سفر سبز( سال ۱۳۸۰)، در چشم باد( سال ۱۳۸۸) خوش درخشیده است.

پارسا پیروزفر در مهمان مامان

تئاتر ها و نمایشنامه های پارسا پیروزفر

بینوایان( سال ۱۳۷۶)، بانو آئویی( سال ۱۳۷۷)، هنر( سال ۱۳۸۰)، گلن گری گلن راس( سال ۱۳۹۰)، سنگ ها در جیب هایش( سال ۱۳۹۲)، بر پهنه دریا( سال ۱۳۹۳).

پارسا پیروزفر در حال جرای نمایش

معرفی جایزه ها و افتخارات پارسا پیروزفر بازیگر به نام و محبوب

  • برنده جایزه تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جشن خانه سینما برای بازی در فیلم اعتراض
  • برنده جایزه تندیس زرین بهترین بازیگر مرد در جشن خانه سینما برای بازی در فیلم دختری به نام تندر در سال ۱۳۷۹
  • برنزه جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره فیلم های آسیایی دهلی نو برای فیلم اشک سرما در سال ۱۳۸۴
  • برنده جایزه تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جشن هشتم خانه سینما برای فیلم مهمان مامان
  • کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم مهمان مامان در جشنواره بیست و دوم فیلم فجر در سال ۱۳۸۲
  • برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره فیلم های آسیایی دهلی نو برای بازی در فیلم اشک سرما
  • کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشن دوازدهم دنیای تصویر برای سریال در چشم باد در سال ۱۳۹۱

فیلم های سینمایی پارسا پیروزفر

مجموعه عکس پارسا پیروزفر

در بخش های قبل بیوگرافی پارسا پیروزفر بازیگر مستعد و پر افتخار کشورمان را بطور کامل و جامع آوردیم در این بخش زیباترین مجموعه عکس وی در گریم ها و نقش های مختلف را با هم مشاهده می کنیم.

بیوگرافی پارسا پیروزفر بیوگرافی کامل پارسا پیروزفر  بیوگرافی و عکس های پارسا پیروزفر  عکس پاسا پیروزفر عکس پارسا پیروزفر در حال اجرای نمایش جوایز و افتخارات پارسا پیروزفر  مجموعه تلویزیونی پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر در فیلم در چشم باد به همراه بازیگران مشهوری همچون لاله اسکندری، محمود پاک نیت، مصطفی زمانی، اکبر عبدی و کامبیز دیرباز به زیبایی ایفای نقش کرده است.

پارسا پیروزفر در گریمی متفاوت   عکس های زیبا از پارسا پیروزفر پاسا پیروزفر در سفیر سبز

پارسا پیروزفر در سفر سبز

مجموعه جدید عکس های پارسا پیروزفر پارسا پیروفر و رضا عطاران

پارسا پیروزفر در کنار رضا عطاران، رضا شفیعی جم و دیگر بازیگران

عکس پارسا پیروزفر در کنار دیگر بازیگران نقش های متفاوت پارسا پیروزفر عکس سیاه و سفید پارسا پیروزفر  نقش های متفاوت و عالی پارسا پیروزفر تیپ جذاب پارسا پیروزفر پارسا پیروزفر در تیپ و ظاهری جذاب پارسا پیروزفر در لباس آبی

فعالیت های هنری دیگر

جالب است بدانید که پارسا پیروزفر در طی سالهای بازیگری اش در کنار این حرفه به فعالیت های زیادی از جمله مجسمه سازی، گرافیک و تصویر سازی، ساختن بنر های تبلیغاتی، دوبله، شرکت در نمایشنامه های رادیویی حضور داشته است، ضمن اینکه در تعدادی نمایش برای کودکان که به صورت نوار کاست منتشر شده است، همکاری داشته است.

تصاویر و زندگینامه پارسا پیروزفر

بازیگری و کارگردانی ماتریوشکا

این بازیگر محبوب و توانا در سال ۱۳۹۴ یک نمایش ۸ اپیزودی به نام ماتریوشکا با بازیگری و کارگردانی خود به روی صحنه نمایش برد. این نمایش براساس داستان های کوتاه آنتون چخوف ترجمه و نوشته شده بود و به شکل نمایشهایی کوتاه، مرتبط به هم و تک نفره توسط پیروزفر به اجرا درآمد. وی قبلا نیز سابقه کارگردانی داشت و این کار در واقع پنجمین کارگردانی او در عرصه تئاتر محسوب می شد. دانش عمیق پارسا پیروزفر در اجرای تک نفره و بهره گیری از متد استانیسلاوسکی به او این امکان را می دهد که چندین نقش مختلف را همزمان ژست گرفته و به تنهایی اجرا کند، ماتریوشکا به مدت دو سال در شهر های آمریکا و کانادا و در شهر های لس آنجلس، سن دیگو، مونترآل، برکلی و ونکوور به اجرا درآمد و تماشاچیان زیادی از دیدن آن استقبال کردند.

جدیدترین تصاویر پارسا پیروزفر

ضمن اینکه این اثر نمایشی در ایران و در شهر تهران بسیار پر تماشاگر بود و سرانجام در زمستان ۱۳۹۶ اجرای آن به اتمام رسید. بازی درخشان و کم نظیر پیروز فر در این نمایش موجب شد تا تندیس زرین بهترین بازیگر مرد در بخش بین الملل از جشنواره ۳۵ ام در سال ۱۳۹۵ به وی برسد.

زندگینامه درباره پارسا پیروزفر

فیلم سینمایی مولانا

بازی در فیلم مست عشق جدیدترین فعالیت بازیگری پیروزفر در سینما و در نقش مولانا به کارگردانی حسن فتحی است. این فیلم با روایتی از زندگی مولانا و ماجرای شیفتگی وی به شمس تبریزی می باشد، حال در ادامه بیوگرافی این بازیگر کم کار و بی حاشیه ایرانی می توانید تعدادی دیگر از جدیدترین عکس های وی را مشاهده کنید.

سرگذشت پارسا پیروزفر

بیوگرافی خواندنی پارسا پیروزفر

زندگینامه خواندنی پارسا پیروزفر

زندگینامه کامل پارسا پیروزفر

زندگینامه جامع پارسا پیروزفر

زندگی نوشته پارسا پیروزفر

بیوگرافی جذاب پارسا پیروزفر

امیدواریم مشاهده عکس های جدید و جذاب و همچنین بیوگرافی پارسا پیروزفر برای شما جالب بوده باشد. شما دوستان عزیز و همراهان گرامی در صورت تمایل مشاهده عکس و بیوگرافی دیگر بازیگران به نام و محبوب کشورمان می توانید به بخش عکس بازیگران رجوع کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *