دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آموزش برداشتن ابرو به صورت مرحله به مرحله

  • ندا خوشرو
  • ۷ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

برداشتن ابرو ها با بهترین شکل یکی از مهم ترین هدف ها در هنگام مرتب کردن ابرو ها است با داشتن ابرو هایی زیبا و خوش حالت چهره شما جذابیت خاص و متفاوتی را پیدا می کنید. در ادامه این مطلب آموزش برداشتن ابرو به صورت مرحله به مرحله را مشاهده خواهید کرد.

حالت و مدل ابرو بر روی ظاهر چشم ها نیز تاثیر گذار است و شما می توانید با اندکی تغییر در ابرو های خود فرم صورت و چشم های خود را نیز تغییر دهید. آموزش برداشتن ابرو به صورت گام به گام را در این مطلب مشاهده خواهید کرد شما می توانید با کمک این مطلب و دقت لازم کار مرتب کردن ابرو های خود را در منزل انجام دهید.

برداشتن ابرو های خوش حالت و پر آرزوی هر خانمی است بنابراین بهتر است در هنگام مرتب کردن ابرو های خود حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید. اگر ابرو های شما کم پشت است می توانید با کمک روش های آرایش ابرو به ابرو های خود عمق بدهید. برای شکل دادن به ابرو های خود می توانید از دو روش متفاوت استفاده کنید که یکی از این روش ها برداشتن موهای زائد و پراکنده در اطراف ابرو ها است و روش دیگر روشن کردن ابرو ها می باشد. نحوه برداشتن ابرو را با آسان ترین روش در این مطلب ملاحظه خواهید کرد.

آموزش مرحله به مرحله مرتب کردن ابرو ها

آموزش برداشتن ابرو به صورت گام به گام

روش های متفاوتی نظیر هاشور ابرو و تاتو ابرو برای فرم دادن به ابروها وجود دارد که این روش ها دارای مضراتی هستند یکی از بهترین و آسان ترین روش ها که از زمان های گذشته تا به حال برای فرم دادن به ابروها مورد استفاده خانم ها بوده است برداشتن ابروها با کمک موچین و قیچی است که در این بخش آموزش برداشتن ابروها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

برداشتن ابرو ها با بهترین روش

نحوه برداشتن ابروها به صورت مرحله به مرحله

قبل از این که ابرو های خود را بردارید بهتر است که با کمک یک مداد ابرو مناسب فرم ایده آل ابروی خود را بر روی ابرو هایتان بکشید.

کشیدن فرم دلخواه با کمک مداد بر روی ابرو

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

وقتی که شکل نهایی و دلخواه ابروهای خود را کشیدید می توانید به برداشتن موهای خارج از خط ابرو اقدام کنید.

گرفتن موهای زائد اطراف ابرو با کمک موچین

بعد از این که موهای زائد اطراف و زیر ابرو را برداشتید موهای ابرو های خود را با کمک برس به سمت بالا شانه بزنید و سپس با کمک قیچی موهایی از ابرو که بیش از اندازه بلند هستند را کوتاه کنید.

کوتاه کردن موهای بلند ابرو با قیچی

می توانید بعد از برداشتن ابرو های خود با کمک موچین و کوتاه کردن ابرو هایتان اطراف و زیر ابرو ها را تیغ بزنید که بهتر است از تیغ استفاده نکنید زیرا تیغ باعث درشت شدن تارهای مو ابرو می شود. همه این مراحل را برای ابروی دیگر خود نیز تکرار کنید. از اپیلاسیون برای برداشتن موهای اطراف ابرو های خود استفاده نکنید زیرا ممکن است سهوا وارد محدوده و خط ابرو شوید و ابرو هایتان را خراب کنید.

مدل ابرو مرتب شده مدل ابرو زنانه آموزش برداشتن ابرو

انواع مدلهای ابرو متناسب با فرم صورت

فرم و حالت ابروهای افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است، حتی ابروهای عده ای از افراد متقارن نیست و برخی نیز دارای ابروهایی کم پشت و نامرتب هستند، حال در صورتی که با روش یادگیری طرز برداشتن ابروها در منزل آشنایی پیدا کنید به راحتی می توانید مدلهای مختلف ابرو را در مدل دلخواه خود مرتب کنید، البته انجام این کار نیاز به کمی دقت و مهارت دارد.

نحوه برداشتن ابرو

استخوان بندی صورتهای مختلف در روش صحیح برداشتن ابرو ها بسیار تاثیرگذار می باشد. در صورتی که مدل ابرو مناسب با فرم صورت انتخاب شود تاثیر زیادی در جذابیت چهره تان خواهد داشت، از این رو باید مدل ابرویتان را متناسب با فرم چهره تان انتخاب کنید؛ مثلا مدل ابرو برای صورت گرد که حجم زیادی از چهره را گونه ها تشکیل می دهند، استفاده از ابروهای گرد اصلا مناسب نیست و باید تمرکزتان را بر روی لاغر تر شدن و کشیده نشان دادن چهره بگذارید.

روشهای برداشتن ابرو

به هنگام برداشتن ابرو، علاوه بر فرم چهره باید تناسب ابرو با چشم ها نیز مورد توجه قرار گیرد؛ مثلا مدل ابرو برای چشم درشت با مدل آن برای چشم های ریز یا گرد تفاوت دارد، حال قبل از برداشتن ابرو هایتان، در ابتدا فرم چشم هایتان را مشخص کرده و سپس با توجه به آن، مدل برداشتن ابرویتان را انتخاب نمایید. در اینجا می توانید با برخی مدل های ابرو برای صورت های مختلف آشنا شوید.

آموزش برداشت ابروها  چگونگی برداشتن ابرو یاد دادن برداشتن ابرو ها نکات مهم برداشتن ابرو ها یاد دادن برداشتن ابرو آموزش برداشت ابرو دخترانه آموزش برداشتن ابرو کم پشت آموزش نحوه برداشت ابرو آموزشی از برداشت ابرو آموزش برداشت ابرو پهن آموزش برداشت ابرو آموزش برداشتن ابرو پهن

موهایی از ابرو که به اشتباه برداشته می شوند دوباره و در طول ۶۴ روز در می آیند و این مدت زمان برای ترمیم ابرو ها طولانی است بنابراین در هنگام برداشتن ابرو های خود باید نهایت دقت و صبر و حوصله را داشته باشید. در این مطلب طریقه برداشتن ابرو ها با بهترین روش را ملاحظه فرمودید که امیدواریم بتوانید با کمک این مطلب آموزشی مهارت لازم را در زمینه برداشتن ابرو هایتان کسب کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *