دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر چیدمان صحیح قاب عکس و تابلوی های نقاشی بر روی دیوار

  • یلدا محمدی
  • ۸ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

ظراحی دیزاین و دکوراسیون جدید و شیک با استفاده از چیدمان صحیح قاب عکس ها و تابلوها بر روی سطح دیوار منزل و ایده هایی نو و تازه برای انجام انواع تزیینات متفاوت و زیبای دیوار های خالی که جلوه ایی خاص به فضای منزل و دکوراسیون شما می بخشد.

به کار بردن چیدمان درست و اصولی قاب عکس و تابلوهای مختلف روی دیوار تاثیر بسیار زیادی بر دکوراسیون منزل و تزیین دیوار دارد و از آنجایی که دیوارها سطح وسیعی از منزل را شامل می شوند انتخاب چیدمان مناسب برای آنها نقش مهمی در زیبایی منزل دارد. در ادامه می توانید چند مدل از این چیدمان ها را که به کمک انواع تابلو و قاب عکس تهیه و دیزاین شده است را مشاهده کنید.

مدل های جدید و زیبای چیدمان صحیح قاب عکس و تابلو:

بهترین و مناسب ترین انتخاب برای تزیین دیوارها استفاده و چیدمان اصولی قاب عکس و تابلو بر روی دیوار است که جذابیت و زیبایی خاصی به فضای منزل میدهد و تاثیر زیادی در دکوراسیون دارد. یکی از انتخاب های پرطرفدار و کاربردی برای دیوارهای منزل استفاده از انواع قاب عکس بر روی دیوار است. میتوانید عکس های خانوادگی و مورد علاقه تان را داخل قاب های شیک و زیبا قرار دهید و آنها را بر روی دیوار نصب کنید. برای داشتن چیدمانی مرتب و زیبا از قاب عکس هایی که با هم هماهنگی دارند استفاده کنید و آنها را در کنار هم و با طراحی های جالب و زیبا بر روی دیوار نصب کنید. در ادامه چند نمونه از تزیین دیوار با انواع قاب عکس و نحوه چیدمان آنها را مشاهده می کنید که ایده های خوب و مناسبی هستند.

قاب عکس جدید

چیدمان دیوار منزل

چیدمان دیوار

چیدمان صحیح قاب عکس

بعد از چینش و نصب صحیح قاب عکس روی دیوار ، می توانید از انواع تابلوها برای فضای خالی دیوارها استفاده کنید. موقع انتخاب تابلو به هماهنگی رنگ و طرح تابلو با دکوراسیون منزل توجه کنید و آنچه را که مناسب تر است انتخاب و به کار ببرید. میتوانید فقط از یک تابلو در سایز بزرگ استفاده کرده و یا از تابلوهای مختلف در دکوراسیون منزل استفاده کرد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

تزیین دیوار با قاب عکس

چیدمان صحیح تابلو

تزیین دیوار

چیدمان صحیح تابلو

چیدمان صحیح تابلو

چیدمان صحیح تابلو

مدل قاب عکس

چیدمان منزل

نوع دیگری از تزیینات که فضایی متفاوت و مدرن در منزل ایجاد می کند استفاده از انواع تابلوهای چند تکه و نامتعارف در اتاق پذیرایی و یا اتاق خواب است که باعث زیبایی بیشتر می شود و فضایی شیک و دوست داشتنی ایجاد می کند که در ادامه چند مدل از جدیدترین نمونه های تزیین دیوار با این سبک تابلوها را مشاهده میکنید.

چیدمان صحیح قاب عکس

چیدمان صحیح قاب عکس

چیدمان منزل با قاب عکس

تزیین دیوار با قاب عکس

تزیین دیوار با قاب عکس

چیدمان و تزیین دیوار

چیدمان دیوار

ایده های جدید و زیبای چیدمان صحیح قاب عکس و تزیین دیوار با انواع تابلو را ملاحضه فرمودید، امیدواریم از طرح ها و مدل های امروز نهایت استفاده را برده باشید. برای مشاهده مدل های بیشتر و متنوع تر در این زمینه به بخش تزیین منزل مراجعه فرمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *