دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

عکس های سردار آزمون در مراسم انتخاب دختر شایسته سال 2016

  • یلدا محمدی
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۱

گالری عکس های سردار آزمون در مراسم انتخاب دختر سایسته رستوف و حاشیه های حضور این فوتبالست مشهور در کنار دختر شایسته 2016 روسیه را در این مطلب ارائه می دهیم که در ادامه مشاهده می فرمایید.

 در این مطلب عکس های سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رستوف را که در مراسم انتخاب دختر شایسته 2016 شرکت نمود، ارائه می دهیم. حضور وی در این مراسم حواشی زیادی را نیز به دنیال داشت که در ادامه ضمن مشاهده تصاویر و عکس های وی در این مراسم که توسط باشگاه رستوف انجام گرفت، می توانید از برخی نظرات پیرامون این ماجرا باخبر شوید. در ادامه با مشاهده این عکس ها ما را همراهی نمایید.

عکس های سردار آزمون در کنار دختر شایسته رستوف :

سردار آزمون در سال 1373 در گنبد کاووس متولد شده است. وی یکی از فوتبالیست های جوان و موفق کشورمان است که در سال 1391 به باشگاه فوتبال روبین کازان روسیه پیوست و توانست در سال 2012 در این تیم نام آقای گل را به خود اختصاص دهد. وی در این فصل به صورت قرضی از تیم کازان به رستوف آمده است و محبوب ترین بازیکن این تیم به حساب می آید. سردار آزمون در مراسم دختر شایسته رستوف شرکت نمود و از این طریق باعث خوشحالی هوادارانش شد. البته لازم به ذکر است که حضور وی در این مراسم برخلاف شئونات اسلامی کشور است و انتقادات زیادی را نیز برای وی در پی داشته است. در ادامه عکس های سردار آزمون در این مراسم و در کنار دختران شایسته سال 2016 رستوف را مشاهده می فرمایید.

عکس های سردار آزمون مراسیم دختر شایسته رستوف با حضور سردار آزمون عکس سردار آزمون با دختر شایسته 2016 عکس سردار آزمون با دختر شایسته عکس های سردار آزمون

امیدواریم از مشاهده عکس های سردار آزمون در این مراسکم لذت برده باشید. پیشنهاد می کنیم به بخش مطالب داغ مراجعه نموده و از دیگر اخبار و اطلاعات در زمینه های مختلف و یا موضوعات جدید و به روز دیدن فرمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *