دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آموزش طراحی ناخن با آب جدید و خلاقانه

  • ندا خوشرو
  • ۷ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

طراحی ناخن با آب یکی از روش های خلاقانه و زیبا برای ایجاد کردن طرح های متفاوت بر روی ناخن است در این مطلب انواع مدل های دیزاین ناخن با لاک و آب و آموزش و روش کار این طراحی زیبا را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

اساس کار دیزاین ناخن با آب استفاده از لاک با رنگ های متنوع و آب است که هر چقدر تنوع رنگ لاک ها بیشتر باشد زیبایی و جذابیت ناخن های شما بیشتر می شود. در ادامه این مطلب انواع طراحی ناخن با کمک لاک و آب و روش کار این مدل دیزاین ناخن ها را مشاهده خواهید کرد.  

دیزاین ناخن ها یکی از کار هایی است که به مهارت و حوصله نیازمند است و بیشتر خانم ها به دیزاین ناخن هایشان علاقه مند هستند در این مطلب قصد داریم تا شما را با انواع طرح های جدید دیزاین ناخن با استفاده از آب و لاک آشنا سازیم.

مدل طراحی ناخن

تصاویر خلاقانه طراحی ناخن با آب و لاک

در زمینه دیزاین ناخن مدل های زیادی وجود دارد که از میان این مدل ها می توان به مدل های فرنچ ناخن و دیزاین ناخن با آب اشاره کرد. در این بخش از آرایش ناخن مجله آرگا انواع مدل های این نوع دیزاین را مشاهده می کنید.

طراحی ناخن با کمک دو رنگ لاک و آب مدل دیزاین ناخن دیزاین ناخن با کمک آب و لاک

آموزش دیزاین ناخن با آب و لاک

ابتدا ناخن های خود را با کمک رنگ سفید لاک پوش دهید.

پوشش دادن سطح ناخن با کمک لاک سفید

  •  آرون گروپس

سپس رنگ های مورد نظر خو را ( مثلا سفید و سیاه ) را به صورت قطره ای در درون ظرف آبی که به دمای محیط رسیده است اضافه کنید و با کمک چوب کبریت و یا خلال دندادن و … رنگ های لاک را از طرف انتهایی در درون آب باز کنید و سپس یا سلیقه شخصی خود طرح مورد نظرتان را به کمک رنگ های لاک در درون آب ایجاد کنید ( اگر ترجیح می دهید تا ناخن هایتان را با طرح ابر و باد دیزاین کنید می توانید خلال دندان را به صورت چرخشی و دایره ای در درون مخلوط آب و لاک حرکت دهید).

دیزاین ناخن با کمک لاک و آب

ایجاد کردن طرح لاک با کمک خلال دندان در درون آب

سپس انگشتان خود را به صورت جداگانه در درون آب فرو کنید و بعد از این که بر روی انگشت شما طرح مورد نظر ایجاد شد اطراف انگشت خود را با کمک پارچه پاک کنید.

فرو کردن ناخن ها در درون طرح لاک

بهتر است که ابتدا اطراف ناخن های خود را با کمک چسب ناخن بپوشانید و سپس انگشتان خود را در درون مخلوط آب و لاک فرو ببرید با این کار دیگر لاک ها بر روی پوست اطراف ناخن های ما نمی چسبد.

طراحی ناخن با دو رنگ مکمل لاکمراحل مدل طراحی ناخن با آب آموزش تصویری طراحی ناخن با لاک و آب

دیزاین ناخن با آب را در تصاویر زیر در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم با کمک این طرح های خلاقانه و جدید بتوانید ناخن های خود را به زیبایی دیزاین کنید.

آموزش طراحی ناخن با آب

طراحی ناخن با آب مدل دیزاین ناخن با آب

مدل طراحی ساده با آب و لاک دیزاین متفاوت ناخن با کمک آب و لاک طرح زیبا ناخن طرحی ناخن با کمک آب و لاک مراحل طراحی ناخن با آب مدل ناخن زیبا و متفاوت دیزاین جدید ناخن طرحی ناخن با روش های خلاقانه آموزش طراحی ناخن به وسیله آب و لاک

مدلهای دیزاین شیک ناخنها با آب

طراحی ناخنها و لاک زدن یکی از از روشهای آراستن ناخنهای دست و پاها می باشد که هیچ موقع خسته کننده و دمده نمی شود و برای این منظور هر ساله انواع طرح و رنگ های زیبا و جذاب ترند می شوند به طوری که دختران در سنین مختلف و حتی خانوم های مسن را جذب خود می کنند، در کنار انواع طرح ناخن ساده، طرح های شاین و فرنچ ناخن و … شما می توانید لاک ها و رنگ های مختلف را با یکدیگر ترکیب کرده و ناخن های خود را به زیبایی بیارائید، در کنار همه این مدلها طراحی ناخن با آب نیز ایده جذابی است که در ادامه تصاویری از آن را ملاحظه می کنید.

طراحی شیک ناخنها با آب

 دیزاین ناخن با آب از جمله طرح های جذاب است که اخیرا طرفداران زیادی در بین خانوم ها پیدا کرده است، با استفاده از این روش می توانید ناخن هایتان را در مدلها و طرح های زیبایی بیارائید و بر زیبایی ناخن دست هایتان بیفزایید، این روش لاک زدن بسیار ساده است و با تغییر رنگ لاک ها و مدلهای مختلف خط انداختن لاک روی آب، می توانید به راحتی هر طرحی که دوست دارید را بر روی ناخن تان پیاده کنید. در اینجا می توانید از ایده های جدید دیزاین ناخن با آب دیدن کنید.

تصاویر دیزاین ناخن با آب طراحی ناخنها با آب مدلهای دیزاین ناخن با آب دیزاین ناخن با آب و لاک دیزاین جذاب ناخن با آب طراحی ناخن با آب خلاقانه دیزاین زیبای ناخن با آب دیزاین شیک ناخن با آب مدل طراحی ناخن با آب ایده دیزاین ناخن با آب مدل دیزاین ناخن با آب دیزاین ناخن با آب تزیین ناخن با آب ایده طراحی ناخن با آب

تصاویر خلاقانه ای و آموزش دیزاین ناخن با آب را در این مطلب ملاحظه کردید که امیدواریم این مطلب مورد پسند شما قرار گرفته باشد و بتوانید با ایده گرفتن از این مدل ها و با استفاده از این آموزش ناخن هایتان را به زیبایی دیزاین کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع طرح های مختلف و جدید دیزاین ناخن به بخش طراحی ناخن مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *